Ξεκίνησε όλο περηφάνια για το παρθενικό του ταξίδι με τελικό προορισμό την Κω, όπου θα ήταν και η βάση του. Όμως στη Νάξο αναγκάστηκε να δέσει γιατί έβαλε νερά. Κι όχι μόνο να δέσει, αλλά να το «τραβήξουν στη στεριά» γιατί το «βαπόρι έμπασε νερά». Πού να βρεθεί τρέιλερ για τόσο μεγάλο και βαρύ σκάφος; Έτρεξαν όλοι και οι φωτογραφίες έπεφταν βροχή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ρεζίλι οι δωρητές, ρεζίλι οι αποδέκτες, ρεζίλι και οι Ισλανδοί που έχουν την πατέντα. Προηγουμένως, στα τεστ, το σκάφος δεν έπιασε τις ταχύτητες των προδιαγραφών. Έφθασε τα 48 μίλια και όχι τα 55, όπως θα έπρεπε. Οι δωρητές, η Ένωση Εφοπλιστών, δικαιολογημένα ζήτησαν από τον κατασκευαστή άμεσες αλλαγές, αλλιώς δεν θα παραλάμβαναν το σκάφος. Αλλάχτηκαν, λοιπόν, προπέλες και, όπως είπαν οι αρμόδιοι, οι ταχύτητες ήταν επιτέλους ικανοποιητικές.

Ο Θεός και η ψυχή τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η προϊστορία

Πρόκειται για μία δωρεά 10 σκαφών από την Ένωση Εφοπλιστών προς το Λιμενικό. Είναι ελαφρά περιπολικά, φουσκωτά σκάφη με γάστρα από πολυεστέρα και, σύμφωνα με τις προδιαγραφές, διαθέτουν αλεξίσφαιρη καμπίνα-πιλοτήριο και ειδική βάση υποδοχής πολυβόλου. Πρωτοκατασκευάστηκαν στην Ισλανδία για την ισλανδική ακτοφυλακή.  

Η Ένωση Εφοπλιστών απέκτησε την πατέντα από την ισλανδική RAFNAR και ζήτησε από Έλληνα κατασκευαστή να τα κατασκευάσει σύμφωνα με τις προδιαγραφές. Το πρώτο σκάφος, μήκους 11,5 μ., κατασκευάστηκε και φυσικά έγιναν οι δοκιμές.

Όταν λύθηκε το πρόβλημα με τις ταχύτητες, το σκάφος αναχώρησε για την Κω, όπου θα στάθμευε. Στη Νάξο έβαλε νερά και το έβγαλαν έξω για να διαπιστώσουν τι συνέβη. Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει επίσημο πόρισμα. Όμως δεν συνηθίζεται ένα σκάφος κατασκευασμένο για σκληρή χρήση και με στρατιωτικές προδιαγραφές να βάζει νερά στο παρθενικό του ταξίδι. Αυτή τη λεπτομέρεια τη γνωρίζουν άριστα οι δωρητές της Ένωσης Εφοπλιστών. Μία ακόμα λεπτομέρεια. Το σκάφος φέρει δύο τερατώδεις εξωλέμβιες αγωνιστικού τύπου. Αλήθεια, τι προσδόκιμο έχουν αυτές οι μηχανές; Μιλάμε για περιπολικά του Λιμενικού που δουλεύουν μέρα νύχτα και όχι για τσιγαράδικα που πρέπει να κάνουν στα γρήγορα μία περατζάδα από τη Ζάκυνθο στον Τάραντα. Το έχουν σκεφτεί οι δωρητές;

Η ανακοίνωση της εταιρείας

Η Rafnar Hellas – αδειοδοτημένος και αποκλειστικός κατασκευαστής για την Ελλάδα της Rafnar Maritime Group σε απάντηση σχετικών ανακριβών δημοσιευμάτων, τα οποία αναπαρήχθησαν άκριτα από διάφορα ΜΜΕ, ενημερώνει ότι το σκάφος 1054 του Λιμενικού Σώματος δεν παρουσίασε καμία απολύτως εισροη θαλάσσιων υδάτων, όπως ψευδώς γράφεται. Στη Νάξο πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη τεχνική συντήρηση των 20 ωρών και το τεχνικό τμήμα της εταιρίας μας, αφού προέβη σε δοκιμή όλων των συστημάτων του σκάφους, αποφασισε να προβεί στην προληπτική αλλαγή της αντλίας προσαγωγής του εναλλάκτη του κλιματισμού.

Κατόπιν των ανωτέρω, η εταιρία μας θεωρεί όλα τα δημοσιεύματα που αναφέρονται σε δηθεν μειωμένη αξιοπιστία του σκάφους και των συστημάτων του, ως συκοφαντικα και υποβολιμαία, δηλώνει δε ότι θα προβεί σε όποια νόμιμη ενέργεια θεωρεί απαραίτητη για την προάσπιση των συμφερόντων της, εναντίον οποιουδήποτε διασπείρει ή αναπαράγει ανακρίβειες.

Rafnar Hellas

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης