Καινούργια αεροσκάφη και 14 νέους προορισμούς σε έξι καινούργιες αγορές – χώρες, περιλαμβάνει το πρόγραμμα δρομολογίων της Aegean Airlines για το 2016.

Όπως ανακοίνωσε την Πέμπτη ο αντιπρόεδρος του ομίλου της Aegean Airlines, Ευτύχης Βασιλάκης, «το 2015 συνεχίστηκε για τρίτη χρονιά η αναπτυξιακή πορεία της εταιρείας, η οποία συνέβαλε σημαντικά στην περαιτέρω ενίσχυση και στήριξη του ελληνικού τουρισμού και της οικονομίας».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο πρόγραμμα δρομολογίων των Aegean και Olympic Air για το 2016, που θα εφαρμοστεί από τις αρχές του νέου χρόνου, περιλαμβάνει ένα δίκτυο συνολικά 145 προορισμών (111 εξωτερικού και 34 εσωτερικού) σε 45 χώρες, με 16.200.000 διαθέσιμες θέσεις (1,1 εκατ. θέσεις περισσότερες από το 2015) από όλες τις βάσεις της εταιρείας.

Οι πτήσεις θα πραγματοποιούνται με έναν από τους νεότερους στόλους αεροσκαφών στην Ευρώπη, ο οποίος θα αποτελείται πλέον από 61 αεροπλάνα (47 Airbus Α320/321 και 14 Q400/100).

Όπως τονίστηκε από τη διοίκηση της εταιρείας, στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στην Αθήνα, παρουσία της αν. υπουργού Τουρισμού, Έλενας Κουντουρά και τουριστικών φορέων, στο διάστημα Νοεμβρίου 2015 – Μαρτίου 2016, η Aegean θα παραλάβει τέσσερα επιπλέον ολοκαίνουργια Airbus A320ceo.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Το 2016 θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην επιπλέον ενίσχυση του κόμβου της Αθήνας, αφού η ισχυροποίησή του με περισσότερες άμεσες συνδέσεις με νέες αγορές, στηρίζει όχι μόνο την ίδια την πόλη, αλλά και άλλες περιοχές και νησιά της χώρας», ανέφερε ο κ. Βασιλάκης και πρόσθεσε: «Στο πλαίσιο αυτό, από την ερχόμενη χρονιά η εταιρεία θα συνδέει την Αθήνα με 101 προορισμούς -71 εξωτερικού και 30 εσωτερικού – για τους οποίους θα διαθέσει 12,5 εκ. θέσεις, έναντι 11,5 εκ. θέσεων το 2015».

Συγκεκριμένα, στο δίκτυο των πτήσεων της Aegean από την Αθήνα προστίθενται η Ιρλανδία, το Λουξεμβούργο, η Πορτογαλία, η Ολλανδία, η Σλοβενία, και η Λιθουανία, ενώ οι 14 νέοι διεθνείς προορισμοί που θα καλύπτει η εταιρεία στις χώρες αυτές, είναι: Δουβλίνο, Νίκαια, Λιλ, Νάπολη, Μπάρι, Λουξεμβούργο, Άμστερνταμ, Λισαβόνα, Πάλμα ντε Μαγιόρκα, Λουμπλιάνα, Τζέντα, Κρακοβία, Βίλνιους, Σπλιτ).

Επίσης, θα αυξηθεί σημαντικά ο αριθμός των προορισμών και η συχνότητα των δρομολογίων σε χώρες, που αποτελούν πηγές τουρισμού όπως είναι η Γαλλία, η Ιταλία, η Ισπανία και η Σαουδική Αραβία.

Κάνοντας έναν απολογισμό για το διάστημα που έχει περάσει από τη εξαγορά της Olympic Air, ο αντιπρόεδρος του ομίλου της Aegean τόνισε ότι η εταιρεία πετυχαίνει τους στόχους της με μεγαλύτερη ταχύτητα και συμπλήρωσε:

«Η εκτίμηση για το 2015 είναι ότι θα φτάσουμε τα 11,6 εκατ. επιβάτες, αριθμός που αποτελεί ιστορικό υψηλό. Ήταν αναμφίβολα μια ισχυρή χρονιά, παρά τα capital controls που οδήγησαν σε απώλεια κρατήσεων για σύντομο χρονικό διάστημα. Εμείς επενδύσαμε στις δύσκολες εποχές και από ότι φαίνεται φέρνουμε αποτέλεσμα».

Πάντως, ο κ. Βασιλάκης ξεκαθάρισε πως εάν δεν υπάρξει σταθερότητα στο εσωτερικό της χώρας, η διοίκηση της εταιρείας δεν θα ρισκάρει κοιτάζοντας πιο μακριά, ενώ αναφερόμενος στην Ryanair έκανε λόγο για έναν επιτυχημένο ανταγωνιστή με τον οποίο εξελίσσονται παράλληλα.

«Στο εσωτερικό έχουμε ανάπτυξη, παρά το μερίδιο αγοράς που έχει πάρει η Ryanair. Γενικότερα έχουμε κάνει περισσότερα βήματα από αυτά που έχει κάνει η ίδια η χώρα. Οι ευκαιρίες έχουν και ένα όριο. Θα πρέπει να λάβουμε υπόψη το γεγονός ότι το 2019 θα λειτουργήσει το νέο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης και πρέπει να έχουμε κάνει πιο γρήγορα τις κινήσεις μας», είπε ο κ. Βασιλάκης.

Αναφερόμενος στα περιφερειακά αεροδρόμια και στο χαμηλό επίπεδο των υποδομών τους, ο αντιπρόεδρος της Aegean υπογράμμισε πως φέτος ήταν δύσκολη χρονιά για τον κλάδο των αερομεταφορών, με την χώρα να βρίσκεται σε μια μεταβατική κατάσταση και να τηρείται στάση αναμονής.

«Πολλά πράγματα καθυστέρησαν ή δεν έγιναν ποτέ. Δεν μπορεί ο ελληνικός τουρισμός να περάσει άλλη μια τέτοια χρονιά. Ελπίζω ότι η κυβέρνηση θα δώσει λύσεις, όπως για παράδειγμα στο θέμα της άμεσης ιδιωτικοποίησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων», ανέφερε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε:

«Η σύμβαση προβλέπει ανταγωνιστικές χρεώσεις για τις αεροπορικές εταιρείες. Μένουν όμως αρκετά αεροδρόμια στο Δημόσιο που χρειάζονται επενδύσεις. Τα χρήματα από την αποκρατικοποίηση των 14 αεροδρομίων θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν από το κράτος για την ενίσχυση των υπολοίπων αεροδρομίων».

Αναφερόμενη ειδικά στα περιφερειακά αεροδρόμια, η αναπληρωτής υπουργός Τουρισμού, Έλενα Κουντουρά, τόνισε πως στο παρελθόν εγκαταλείφτηκαν και πως σήμερα όλα είναι υπό διαπραγμάτευση, αφού το υπουργείο δίνει προτεραιότητα στις εν λόγω επενδύσεις.

Η υπουργός δεσμεύτηκε πως θα γίνουν όλες οι απαραίτητες κινήσεις ώστε να διατηρηθεί και τα επόμενα χρόνια η ανοδική τάση που καταγράφηκε φέτος στον τουρισμό.

Παράλληλα, ζήτησε από τον κ. Βασιλάκη την ανάπτυξη υπερατλαντικών απευθείας πτήσεων, που θα συνδέουν τους τουρίστες και τους Έλληνες ομογενείς με την Ελλάδα.

«Με τις αερομεταφορές πρέπει να είμαστε κοντά. Η Aegean αποτελεί αξιόπιστο πρεσβευτή της χώρας μας στο εξωτερικό και το υπουργείο Τουρισμού εργάστηκε στοχευμένα και συστηματικά, ώστε ο τομέας του τουρισμού να αποδώσει τα μέγιστα», τόνισε η κυρία Κουντουρά.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης