Ακολουθεί η ενδιαφέρουσα ένσταση του πλοιάρχου Χαράλαμπου Λιβαδά για μια κλήση που δέχτηκε για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας, στη λεωφόρο Αθηνών-Σουνίου. Όπως αναλύει ο πλοίαρχος, το συγκεκριμένο όριο ταχύτητας (60 χιλιόμετρα) για το συγκεκριμένο σημείο είναι ανέφικτο να τηρηθεί, δηλαδή είναι… εκτός πραγματικότητας, και το μόνο αποτέλεσμα είναι να επιβαρύνονται οι οδηγοί.

Διαβάστε αναλυτικά την ένστασή του:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΚΕΡΑΤΕΑΣ

ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ κατ’ άρθρον 104 παρ. 2 του Κ.Ο.Κ.

Του Χαράλαμπου Λιβαδά του Αντωνίου, πλοιάρχου Α’ τάξεως, κατοίκου Σαρωνίδας Αττικής, οδός Αρμονίας  αρ.39.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κοινοποίηση Υπουργό προστασίας του πολίτη.

Κοινοποίηση στην zougla gr.

ΚΑΤΑ

Της νομιμότητας των υπ’ αριθμ. Νο 121000165466/21-9-2020 και 121000166181/22-09-2020 βεβαιώσεων επιβολής διοικητικού προστίμου λόγω παράβασης του Κ.Ο.Κ

*******************

Με τις παρούσες στρέφομαι κατά της νομιμότητας των ανωτέρω βεβαιώσεων για τους εξής λόγους:

ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ

Στις 21-09-2020 και ώρα 10:05, ενώ κατευθυνόμουν από την Αγία Μαρίνα Αττικής προς την Σαρωνίδα όπου κατοικώ και συγκεκριμένα στο 40 χιλιόμετρο της Λεωφόρου Αθηνών – Σουνίου, δέχτηκα σήμα οπτικό δια χειρός από τον τροχονόμο να σταματήσω. Με το που είδα τον τροχονόμο ενστικτωδώς κοίταξα το κοντέρ ταχύτητας του αυτοκινήτου μου ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ Ε200  και με έκπληξη είδα ότι έγραφε 104 χιλ./ώρα. Έχει εξαιρετική σημασία ότι, μέσα σε 10 λεπτά της ώρας είχαν σταματήσει τουλάχιστον 10 αυτοκίνητα. Μου ζήτησαν άδεια οδήγησης και αυτοκινήτου και μου είπαν ότι το πρόστιμο 175 ευρώ και αφαίρεση διπλώματος για δύο μήνες!

Ο ένας εκ των δύο τροχονόμων σταματούσε τα αυτοκίνητα μέχρι την στιγμή εκείνη είχαν μαζευτεί τουλάχιστον 10 χωρίς σταματημό και ο δεύτερος τροχονόμος έκοβε κλήσεις και μάζευε διπλώματα , σαν να μην τρέχει τίποτα, ενώ επί της ουσίας το αυτοκίνητο είναι εργαλείο για τον καθέναν από μας, να πηγαίνει στην δουλειά του! Θα διερωτηθεί κανείς ότι, όταν ένας οδηγός τρέχει επικίνδυνα παραβιάζοντας τους κανονισμούς, όπως, με υπερβολική ταχύτητα που θέτει σε κίνδυνο τις ζωές σε ανυποψίαστους πολίτες, τότε είναι επιβεβλημένο να τιμωρηθεί χωρίς καμία συζήτηση και μάλιστα με πιο σκληρές ποινές από αυτές, που επιβλήθηκαν! Στο μυαλό μου όμως ήταν ότι, τα  104 χιλ./ώρα σε έναν τέτοιο δρόμο δεν ήταν πολλά και μάλιστα κανένας από τους εν συνεχεία διερχόμενους οδηγούς δεν είχε μικρότερη ταχύτητα από 110 χλμ/ώρα, σε σημείο που ο τροχονόμος δεν προλάβαινε να στοχεύσει με το όργανο μέτρησης ταχύτητας περισσότερο από έναν. Στο σημείο αυτό πλησίασα (2-3) από αυτούς που στέκονταν δίπλα μου με την ίδια κατηγορία και τους ρώτησα το εξής: «Εσάς με πόσα χιλμ/ώρα σας σταμάτησαν και μου απάντησαν ότι, ο μεν πρώτος με πιστοποιημένα από τον μετρητή του τροχονόμου με 108 και ο δεύτερος με 109 χλμ/ώρα.

Και

τότε συνειδητοποίησα ως κάτοικος Σαρωνίδας ο οποίος για την συγκεκριμένη περιοχή από Σαρωνίδα μέχρι ‘’Αγία Μαρίνα’’ γνώριζα περισσότερα σχετικά με το θέμα αυτό, από τους υπόλοιπους οι οποίοι ήταν περαστικοί, συνειδητοποίησα ότι, κάτι δεν πάει καλά στην συγκεκριμένη περίπτωση, δεδομένου, ότι, ο δρόμος στον οποίο μας σταμάτησαν είναι ευρωπαϊκών προδιαγραφών σε δύο επίπεδα ανά κατεύθυνση, όπερ σημαίνει ότι, στην δεξιά λωρίδα μπορούν να κινούνται τα αυτοκίνητα με μειωμένες ταχύτητες 60-70 και στην αριστερή λωρίδα να κινούνται αυτοί οι οποίοι προσπερνούν αυτούς της δεξιάς λωρίδας, με κάποια ταχύτητα γύρω στα 110 με 120 χλμ/ώρα προκειμένου να προσπεράσουν αυτούς της δεξιάς λωρίδας! Αυτός άλλωστε είναι ο σκοπός της αριστερής λωρίδας, τα ίδια ισχύουν και για την αντίθετη κατεύθυνση.

Και,

επιπρόσθετα σύμφωνα με την ασφαλή πρακτική, η ταχύτητα των 105 και 109 χλμ./ώρα, των δύο αυτών οδηγών και αναφέρομαι σε αυτούς, διότι προσωπικά για μένα έπαψε να υπάρχει το θέμα το θέμα 175 ευρώ και στέρηση της άδειας επί δύο μήνες και στο μυαλό μου υπήρχε πλέον μόνον το ερωτηματικό, στο κατά πόσον ήταν σωστές και νόμιμες οι ενέργειες των συγκεκριμένων τροχονόμων και κατ επέκταση αυτών που τους έστειλαν να ενεργήσουν κατ αυτόν τον τρόπο. Οι σκέψεις μου δεν διαψεύδονταν από τα στιγμιαία περιστατικά, δεδομένου ότι, όλα τα αυτοκίνητα εξακολουθούσαν να περνούν με ταχύτητες μεγαλύτερες των 100 χλμ/ώρα και τότε στράφηκα προς τον τροχονόμο και του είπα το εξής ότι, «τελικά ποιο είναι το όριο της νόμιμης ταχύτητας και μου απάντησε δείχνοντάς μου την πινακίδα ότι ήταν 60 χλμ/ώρα, επιπρόσθετα του είπα ότι,  για να κατηγορήσεις εμάς θα πρέπει να διακόψεις την κυκλοφορία και να μαζέψεις τα διπλώματα οδήγησης από όλους αυτούς οι οποίοι θεωρώντας ότι, δεν διαπράττουν αδίκημα με την ταχύτητα αυτή των 110 και 120 χλμ/ώρα, όπως και εμείς πιστεύαμε έτσι, και τουλάχιστον εγώ εξακολουθώ να πιστεύω ότι, ήταν παράνομη η ενέργεια των τροχονόμων!

Επιπρόσθετα προκύπτει ότι, δεν ήταν τυχαίο γεγονός ότι, τουλάχιστον 20 άτομα χάσαμε τα διπλώματα οδήγησης διότι η τροχαία όλως παρανόμως και χωρίς να στηρίζεται σε κάποιο νόμο μας αφαίρεσε τις άδειες οδήγησης και δεν αποτελούσε  τυχαίο γεγονός ότι, όλοι, όσους είχαν σταματήσει για την ίδια αιτία, είμαστε περισσότεροι από 20 οδηγούς άντρες και γυναίκες, οι οποίοι άλλοι καθυστέρησαν στις δουλείες τους και τους προορισμού τους, ενώ την ίδια στιγμή δεν ίδρωνε το αυτί κανενός από τους δύο αυτούς τροχονόμους, οι οποίοι βέβαια ήταν σε διατεταγμένη εργασία κατ εντολή του Διοικητή τους κ. Δημητρίου Κυριάκου και ως εκ τούτου για μένα προσωπικά έπαψε να έχει ουσία η συμπεριφορά των τροχονόμων και τα πρόστιμα, δεδομένου ότι, αυτό τους είπαν να πράξουν και αυτό έπραξαν και αυτός τον οποίο θεώρησα υπεύθυνο για τα όσα συνέβησαν,  ήταν πλέον ο διοικητής της τροχαίας στην Κερατέα και ως εκ τούτου έπρεπε το συντομότερο δυνατόν να επισκεφθώ τον Διοικητή της τροχαίας το γραφείο του στην Κερατέα.

Στην είσοδο της τροχαίας ήταν μαζεμένα 4-5 άτομα και περίμεναν,  τους ζήτησα συγνώμη να περάσω, ενώ δεν ήταν η σειρά μου, διότι ήθελα αποκλειστικά να δω και να μιλήσω με τον διοικητή  της τροχαίας, έτσι βάζοντας την μάσκα μου πέρασα  την πόρτα και είδα κάποιον υπαξιωματικό τροχονόμο καθισμένο πίσω από κάποιο γραφείο, ο οποίος με ρώτησε τι θέλω και εγώ του απάντησα ότι, θέλω να δω προσωπικά τον κ. Διοικητή, τότε ο υπαξιωματικός τροχονόμος αντιγύρισε και με ρώτησε αν έχω ραντεβού μαζί του και φυσικά του απάτησα αρνητικά. Τότε ο υπαξιωματικός μου είπε πως δεν μπορώ να τον δω.

Στο σημείο αυτό αντιγύρισα και είπα στον τροχονόμο τα εξής : Αυτό δεν μπορείτε να το αποφασίσετε εσείς, απλά  διότι αφορά μόνον τον Διοικητή και εμένα, γι’ αυτό θα σας πρότεινα να ανεβείτε στο γραφείο του και να του πείτε ότι,  «δεν με  ενδιαφέρει αν θα με δεχτεί ή, όχι, αλλά αυτό που με ενδιαφέρει είναι να σας ρωτήσω αν θα τον δεχτείτε, ή, όχι και ότι, η άρνησή σας να μην τον δεχτείτε,  θα είναι εξ’ ίσου αρκετή γι αυτόν, όπως και αν θα τον δεχόσασταν! Ο τροχονόμος πείστηκε και ανέβηκε στο γραφείο παρά τις αντίθετες εντολές που είχε και επανήλθε λέγοντας μου ότι, θα με δεχτεί και τότε κατευθύνθηκα προς το γραφείο του Διοικητή της τροχαίας Κερατέας.

ΑΝΤΙΚΡΙΣΤΑ Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΚΕΡΑΤΕΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ  ΚΙ ΕΓΩ.  

Αμέσως με την είσοδό μου στο γραφείο του, είδα τον διοικητή της τροχαίας να κάθεται νωχελικά στην πολυθρόνα  πίσω από το γραφείο του και με ύφος αδιάφορο με ρώτησε ποιος είμαι και τι θέλω; Του απάντησα ότι είμαι ένας από τους πολλούς πολίτες που του αφαιρέθηκε η άδεια οδήγησης για δύο μήνες για υπερβολική ταχύτητα στο 40 χλμ της Λεωφόρου. Αθηνών – Σουνίου και επειδή αμφισβητώ την νομιμότητα της ενέργειας αυτής των δύο τροχονόμων οι οποίοι ενεργούσαν κατ εντολή σας, πριν προχωρήσω σε πιο σκληρές ενέργειες θα ήθελα ορισμένες απαντήσεις από εσάς τον ίδιο προκειμένου να αποφύγω κάποια τυχούσα  παρεξήγηση των πραγματικών περιστατικών!   

Ο Διοικητής κ. Δημητρίου έχασε το αδιάφορο ύφος του και ενοχλημένος που είπε με ερωτηματικό με απειλείτε; Και του απάντησα ότι, όχι δεν σας απειλώ, σας ερωτώ προκειμένου να διασταυρώσω αν έχετε δίκιο εσείς, ή, αν έχω δίκιο εγώ ότι, η σημερινή ενέργεια των δύο τροχονόμων δεν ήταν σύννομη, και αυτό είναι συνταγματικό μου δικαίωμα και δεν πρέπει να σας εκπλήττει!  Σε κάποια στιγμή  και ενώ ο κ. Διοικητής έχει χάσει την ηρεμία του, τον ρώτησα «Ποιος είναι υπεύθυνος για τις πινακίδες ορίου ταχύτητας των (60 χλμ /ώρα)» και εκείνη την στιγμή ο Διοικητής κ. Δημητρίου φώναξε κάποιο όνομα δυνατά και μπήκε στο γραφείο κάποιος κατώτερος αξιωματικός πιθανόν (Αρχιφύλακας, ή, ανθυπασπιστής του οποίου το όνομα δεν θυμάμαι), αλλά ως εκ του αποτελέσματος, μπήκε στο γραφείο του διοικητή προκειμένου να τον συνδράμει! Και

 Αποτεινόμενος σ’ εμένα μου απάντησε ότι, το θέμα των πινακίδων αφορά την περιφέρεια. Στην συνέχεια η ερώτησή μου ήταν, ποιας χρονολογίας είναι φτιαγμένες αυτές οι πινακίδες και ο διοικητής απάντησε ότι δεν γνωρίζει! Στην συνέχεια ο Διοικητής κ. Δημητρίου Κυριάκος μου είπε ότι, είναι κι αυτός κάτοικος Σαρωνίδας και ότι έχει ένα μικρό αυτοκίνητο και τότε εγώ δοθείσης ευκαιρίας τον ρώτησα  ως εξής: «καλά εσείς με τι ταχύτητα πηγαίνετε στα συγκεκριμένα σημεία και μου απάντησε ειλικρινώς, δεδομένου όμως ότι ήταν μια απάντηση ιδιωτικής φύσεως, που δεν αφορούσε την υπόθεση αυτή, δεν θα το αναφέρω! Είπα στον διοικητή ότι, τα ερωτηματικά μου δεν λύθηκαν και ότι αύριο που θα πραγματοποιήσω την έρευνά μου θα του απαντήσω μέσω e-mail.

Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΟΥ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΟΡΙΟΥ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΤΩΝ 60 ΧΛΜ/ΏΡΑ ΣΤΟ 40 ΧΛΜ  ΤΗΣ ΛΕΩΦΟΡΟΥ ΑΘΗΝΩΝ-ΣΟΥΝΙΟΥ.

Παρουσιάζω την πρώτη εξαιρετικού ενδιαφέροντος πινακίδα ορίου ταχύτητας, η οποία είναι ξεθωριασμένη από την πολυκαιρία, και αναγράφει με αχνά γράμματα τον αριθμό (60) χλμ/ώρα. Αμέσως πιο κάτω παραθέτω φωτογραφικά την  πινακίδα με τις δύο όψεις, ήτοι την  εμπρόσθια, αλλά και την όπισθεν όψη της πινακίδας αυτής, η οποία ως εκ του αποτελέσματος αποτελεί  το κλειδί του γρίφου των πινακίδων και της καταδολίευσης των ανυποψίαστων πολιτών!

ΚΑΤΩ Η  ΟΠΙΣΘΕΝ ΟΨΗ ΤΗΣ ΑΝΩΤΕΡΩ  ΞΕΘΟΡΙΑΣΜΈΝΗΣ ΠΙΝΑΚΙΔΑΣ ΤΟΝ 11/2003.

Εκ των ανωτέρω δύο όψεων της εμπρόσθιας φθαρμένης από τον χρόνο πινακίδας, αφού αλλάχτηκε το 2003 και της όπισθεν όψης, η οποία επιβεβαιώνει ότι, αλλάχτηκε το 2003, όπερ σημαίνει ότι, αντικατέστησε μία άλλη πινακίδα, ίδια με αυτήν των (60 χλμ/ώρα) η οποία είχε παραμείνει άλλα 17 χρόνια πίσω, ήτοι συνολικά, 34 ολόκληρα χρόνια  από σήμερα από την σχέση 2003 -17 = 1986, όπου στην περιοχή αυτή έβοσκαν πρόβατα, καταλάβατε κ. διοικητά, αυτό λοιπόν που προκύπτει, λαμβανομένου υπόψη ότι, υπάρχουν σήμερα τοποθετημένες φρεσκοβαμμένες πινακίδες των 60 χλμ./ώρα, οι οποίες όμως δεν αναφέρουν ημερομηνία στην όπισθεν όψη, όπως η προηγούμενη φθαρμένη, είναι άραγε ένα τυχαίο γεγονός !  Αμέσως πιο κάτω παραθέτω απόσπασμα των φρεσκοβαμμένων πινακίδων των (60 χλμ/ώρα) χωρίς στο όπισθεν μέρος να αναφέρουν ημερομηνία τοποθέτησης!

Και αμέσως πιο κάτω παραθέτω την όπισθεν όψη της ανωτέρω πινακίδας η οποία δεν αναφέρει ημερομηνία τοποθέτησής της, αλλά αναφέρει τον κατασκευαστή.

Αυτό είναι ένα γεγονός αναμφισβήτητο ότι κάποιος παρεμποδίζει τεχνηέντως την αναβάθμιση της Λεωφόρου Αθηνών – Σουνίου και παρατείνει την ελάχιστη αυτή ταχύτητα των (60 χλμ/ώρα) διότι, ότι ώρα και να πάει η τροχαία να κάνει έλεγχο όλοι ΟΙ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ που τυχαία θα διέσχιζαν την περιοχή θα είναι παραβάτες, ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΜΈΝΟΙ, ΛΗΣΤΕΥΜΕΝΟΙ και με διαλυμένη την προσωπικότητά τους,  γιατί κανένας δεν ταξιδεύει με (60 χλμ/ώρα) σ’ αυτούς τους τεράστιους ασφαλτωμένους δρόμους της Λεωφόρου Αθηνών – Σουνίου τους οποίους χρησιμοποιούν για αγώνες ταχύτητας, όλοι αυτοί οι οποίοι παρανομούν εις βάρος των υπολοίπων και οι οποίοι δεν έτυχαν της ίδιας τιμωρίας με τους συνετούς πολίτες, απλά διότι από την Τροχαία Κερατέα, δεν ασχολούνται με τον ίδιο ζήλο, απλά διότι δεν υπάρχει ζεστό χρήμα από αυτούς, ενώ από τον τρομοκρατημένο πολίτη τα πήραν ταυτόχρονα με την ένσταση που κατέθεσαν!    

Ένα άλλο στοιχείο είναι ότι οι δρόμοι της Λεωφόρου Αθηνών – Σουνίου, είναι ευρωπαϊκών προδιαγραφών, δύο επιπέδων για κάθε κατεύθυνση και χωρίς σηματοδότες διάβασης πεζών, διότι δεν υπάρχουν πεζοί, αφού η πολιτεία έχει κατασκευάσει 10 υπόγειες διαβάσεις για την ασφάλεια των πολιτών, εκτός αυτών οι οποίες βρίσκονται στα κομβικά σημεία πλησίον των πόλεων όπου η αριστερή λωρίδα, χρησιμοποιείται και την καταλαμβάνουν τα αυτοκίνητα που επιθυμούν να μπουν στην πόλη, όπως εν προκειμένου τα αυτοκίνητα με προορισμό τη Σαρωνίδα καταλαμβάνουν την αριστερή λωρίδα για να στρίψουν αριστερά και να μπουν στην Σαρωνίδα, ενώ δεξιά χρησιμοποιείται από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα τα οποία επιθυμούν να συνεχίσουν την πορεία τους προς το Σούνιο.

Η δεξιά της Λεωφόρου πλευρά αποτελείται από θάλασσα και παραλίες και είναι περιφραγμένη με προστατευτικό κιγκλίδωμα!  Καθ όλη την διάρκεια της διακίνησης των αυτοκινήτων επί της Λεωφόρου δεν υπάρχουν  διαβάσεις πεζών από την πόλη προς την θάλασσα, δεδομένου ότι, η διακίνηση των πεζών πραγματοποιείται από υπόγειες διαβάσεις καθ’ όλη την διάρκεια της διαδρομής της Λεωφόρου τουλάχιστον από την  Σαρωνίδα έως λίγο πριν την Αγία Μαρίνα! Παραθέτω φωτογραφίες τμημάτων της Λεωφόρου λίγο πριν το 40 χιλιόμετρο που μας σταμάτησαν και μας πήραν τα διπλώματα, έως και την Σαρωνίδα και δεν είναι επιλεκτικά παρμένα και δέχομαι την παρέμβαση κάποιου, ο οποίος θα μπορούσε να βρει κάποια κακοτεχνία επί της Λεωφόρου αυτής, διότι το θεωρώ αδιανόητο.

Αμέσως πιο κάτω παραθέτω μία από τις 10 περίπου υπόγειες διαβάσεις οι οποίες αναβαθμίζουν την Λεωφόρο Αθηνών Σουνίου σε αυτοκινητόδρομο, αφού οι υπόγειες διαβάσεις δίνουν πρόσβαση σε όλους τους κατοίκους να επισκέπτονται τις πλαζ μέσω των υπογείων διαβάσεων.   Παραθέτω φωτογραφίες.

Αμέσως πιο κάτω παραθέτω τον νόμο του 2007 με τα όρια ταχύτητας όπου εν προκειμένω η λεωφόρος Αθηνών – Σουνίου διεκδικεί το όριο των (130 χλμ/ώρα). Επιπρόσθετα η ανωτέρω είναι μέρος της εξόδου από την θάλασσα προς την πόλη.

Η αμέσως πιο κάτω φωτογραφία δείχνει την έξοδο των πολιτών από την πλαζ προς την   πόλη. Η οροφή της υπόγειας διάβασης είναι η Λεωφόρος Αθηνών Σουνίου. Υπάρχουν άλλες (9) υπόγειες διαβάσεις κατά το διάμηκε της λεωφόρου οι οποίες υπερκαλύπτουν τις ανάγκες των πολιτών. Είναι ένα σπουδαίο έργο, το οποίο υποβαθμίζουν εκ δόλου  οι καθ ύλη ασυνείδητοι στις θέσεις που τους εμπιστεύτηκε το Σύνταγμα και οι νόμοι του κράτους Δικαίου.

         

                         ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ

Εκ των ανωτέρω προκύπτει τόσο θεωρητικά όσα και από πρακτικής πλευράς ότι, το όριο ταχύτητας των (ι. χ.) αυτοκινήτων στο 40ωστό  χιλιόμετρο της Λεωφόρου Αθηνών – Σουνίου σε καμία  περίπτωση δεν θα μπορούσε να είναι 60 χλμ/ώρα. Επιπρόσθετα όταν παρουσιάστηκα στον διοικητή της τροχαίας Κερατέας και του είπα ευθέως και με σθένος ότι, αμφισβητώ το όριο των 60 χλμ/ώρα, ο διοικητής δεν μου είπε, αυτό που θα  του έλεγα εγώ,  αν ήμουν στην θέση του φυσικά, ότι, «Κύριε ήλθατε εδώ για να μας κάνετε μάθημα, μας είπατε ότι αμφισβητείτε την πινακίδα, θα έπρεπε να γνωρίζεται ότι, η συγκεκριμένη πινακίδα δεν κρεμάστηκε τυχαία εκεί, αλλά κάποιοι άνθρωποι καθ’ ύλη αρμόδιοι συσκέφτηκαν και αποφάσισαν να ορίσουν το συγκεκριμένο όριο ταχύτητας των 60 χλμ/ώρα για το συμφέρον και την ασφάλεια των πολιτών και μάλιστα υπάρχει απόφαση του συγκεκριμένου οργάνου, την οποία έχω στα χέρια μου και αν και δεν είμαι υποχρεωμένος να σας την δείξω, διότι δεν δικαιολογείται η άγνοια νόμου από κανέναν, αλλά εγώ πάραυτα θα σας την παρουσιάσω με την ελπίδα ότι, θα ζητούσατε  συγνώμη στο τέλος».

Αντίθετα ο διοικητής της τροχαίας, όταν άκουσε ότι αμφισβητώ την νομιμότητα της πινακίδας έμεινε άναυδος και κάλεσε τον ανθυπασπιστή για συμπαράσταση, μπορεί από διακριτικότητα να μην το συνέχισε αλλά είχα καταλάβει ότι, δεν με αντιμετώπισε σθεναρά, όχι διότι δεν θα μπορούσε αν είχε τα απαιτούμενα πιστοποιητικά να αποδείξει ότι, η πινακίδα ήταν καθ όλα της νόμιμη και με υπογραφές! Αντίθετα έδειξε προβληματισμένος! Τα στοιχεία είναι συντριπτικά και δείχνουν ότι, κάποιοι έχουν συμφέρον να είναι χαμηλά το όριο ταχύτητας των (60 χλμ/ώρα), διότι έτσι αυξάνεται το πρόστιμο και αφαίρεση των αδειών, δεδομένου ότι, αν πράγματι έχω δίκαιο και έχουν στήσει επιχείρηση κάποιο επιτήδειοι, τότε θα μπορούσαν να εμπορευτούν και την επιστροφή των αδειών της οδήγησης.

Έτσι μέχρι αυτή την στιγμή, αυτός που βρίσκεται στην δύσκολη θέση είναι ο Διοικητής της Τροχαίας Κερατέας, διότι καθ’ ύλη αρμόδιος θα έπρεπε να γνωρίζει πολύ καλά αν και κάτω από ποιες συνθήκες  υπάρχει αυτή η πινακίδα που δημιουργεί τις κατάλληλες προϋποθέσεις και συνθήκες συλλογής χρημάτων και αδειών από τους ανυποψίαστους πολίτες της περιφέρειας! Επιπρόσθετα και ο ανθυπασπιστής θα πρέπει να ερωτηθεί ποιος ήταν ό λόγος για τον οποίο ο διοικητής τον κάλεσε για συμπαράσταση χωρίς φυσικά να καταφέρει το παραμικρό, απλά έριξε την ευθύνη στην περιφέρεια κάτι που εγώ δεν αμφισβητώ, τουναντίον, κάποιοι πρέπει να έχουν συμφέροντα και από εκεί και ως εκ τούτου δολίως δεν αναβαθμίζουν ποιοτικά την Λεωφόρο Αθηνών – Σουνίου, ενώ διαθέτει όλα τα εχέγγυα για μια τέτοια αναβάθμιση! 

Την συγκεκριμένη ένστασή μου θα την κοινοποιήσω στον υπουργό προστασίας του πολίτη, διότι πιστεύω  στις αξίες του σαν άτομο! Και δεν θα ζητήσω μόνο την δική μου προστασία, αλλά και την προστασία εκατοντάδων ανυποψίαστων ανθρώπων οι οποίοι  έχουν πέσει κατ επανάληψη θύματα των καταστάσεων αυτών! Επιπρόσθετα θα την κοινοποιήσω και στην zougla gr του κ. Τριανταφυλλόπουλου, προκειμένου όλοι όσοι έχουν πέσει θύματα της περίπτωσης αυτής να τηλεφωνήσουν στην zougla gr.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ

Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματός μου

ΖΗΤΩ

Να γίνουν δεκτές οι παρούσες αντιρρήσεις μου .

Να ανακληθούν υπ’ αριθμ. Νο 121000165466/21-9-2020 και 121000166181/22-09-2020 βεβαιώσεις επιβολής διοικητικού προστίμου λόγω παράβασης του Κ.Ο.Κ

Αθήνα, 24 . 09  .2020

Ο υπογράφων την ένσταση

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης