Υπάρχουν φαντάσματα; Ως φαίνεται υπάρχουν και μάλιστα είναι… μηχανοκίνητα.

Με αφορμή το τραγικό περιστατικό που συνέβη προ ημερών στον Πειραιά, με «πρωταγωνιστή» λεωφορείο του Ο.ΣΥ., οι οδηγοί αστικών λεωφορείων παραθέτουν στο blog που διατηρούν μια σειρά παρόμοιων γεγονότων και στοιχείων για την επικινδυνότητα ορισμένων οχημάτων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα εν λόγω λεωφορεία, τα οποία έχουν αφεθεί… έρμαια στο πέρασμα του χρόνου εξακολουθούν να κυκλοφορούν καθημερινά στους δρόμους της Αθήνας, θέτοντας σε κίνδυνο τη δημόσια ασφάλεια. Τα περιστατικά είναι πολλά, τα στοιχεία αδιάσειστα και η αμέλεια εκ μέρους των αρμοδίων εγκληματική, καθώς η μη απόσυρση ή επισκευή των παλαιών και επικίνδυνων λεωφορείων μπορεί να αποβεί μοιραία ανά πάσα στιγμή.

Το συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ εξιστορεί παρόμοια περιστατικά, παρομοιάζοντάς τα με… ταινία θρίλερΣχετικά με το περιστατικό του Πειραιά, οι οδηγοί αναφέρουν πως «πριν κατηγορήσουν όλοι τον οδηγό πως αμέλησε να ασφαλίσει το λεωφορείο με χειρόφρενο, θα πρέπει να είναι πρώτα ενήμεροι για μερικά ζητήματα». Γιατί, όπως τονίζουν, δεν φτάνει μόνο η μαρτυρία του οδηγού που θα του εξασφαλίσει την αθωότητά του.

Το συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ  εξιστορεί παρόμοια περιστατικά, παρομοιάζοντάς τα με… ταινία θρίλερ:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Τι κοινό έχει το λεωφορείο 102 με την ταινία θρίλερ Κριστίν; ‘Ζωντανεύει’ και αυτό (όπως το αυτοκίνητο στο θρίλερ) και φεύγει από μόνο του.

Στις 28/11 οδηγός βιντεοσκόπησε το λεωφορείο με το παρμπρίζ 102 να τσουλάει παρότι το χειρόφρενο ήταν δεμένο, το ηλεκτρόφρενο ενεργοποιημένο και οι πόρτες ανοιχτές! Ο οδηγός πήρε τηλέφωνο αμέσως το αμαξοστάσιο και ζήτησε να αντικατασταθεί το λεωφορείο το οποίο είχε αυτή τη σοβαρή βλάβη και να επιδιορθωθεί.

Την επόμενη μέρα το λεωφορείο 102 ξαναβγήκε στην κίνηση παρουσιάζοντας… ακριβώς το ίδιο πρόβλημα! Ο συνάδελφος επικοινώνησε με τον διευθυντή του αμαξοστασίου ο οποίος έδωσε εντολή να γυρίσει το λεωφορείο στο αμαξοστάσιο. Αυτή τη φορά έμεινε αρκετές μέρες εκτός κίνησης μέχρι να γίνει πλήρης επισκευή.

Το ίδιο λεωφορείο (με το παρμπρίζ 102, το οποίο έχει δικαίως κερδίσει το όνομα Κριστίν) είχε φύγει πάλι με δεμένο χειρόφρενο το 2013 και είχε πέσει σε μια καφετέρια στην Ηλιούπολη. Από τύχη δεν υπήρξαν θύματα».

Στιγμιότυπο από το περιστατικό του 2013

Παράλληλα οι εργαζόμενοι στα αστικά λεωφορεία παραθέτουν ένα βίντεο-ντοκουμέντο στο οποίο επιχειρούν να δείξουν «ότι υπάρχει και η εκδοχή της μηχανικής βλάβης εκτός του ανθρώπινου λάθους».

Το video είναι τραβηγμένο κατά την απόσυρση του λεωφορείου όταν διαπιστώθηκε βλάβη.

Σύμφωνα με τους οδηγούς «το λεωφορείο εκτελούσε δρομολόγιο τις 28/11/16 στην γραμμή 237 Άνω Ηλιούπολη – Δάφνη. Όταν ο οδηγός έφτασε στο Τέρμα της γραμμής άνοιξε τις πόρτες για επιβίβαση – αποβίβαση και τραβώντας το χειρόφρενο για να πάει να κάνει την φυσική του ανάγκη λίγο πριν κατέβει από το λεωφορείο διαπίστωσε ότι το λεωφορείο κινούνταν! Αμέσως το ακινητοποίησε και κατέβασε τους επιβάτες για να αποσύρει το λεωφορείο.

Ο οδηγός στάθηκε πολύ τυχερός διότι αν είχε απομακρυνθεί δεν θα προλάβαινε να ακινητοποιήσει το όχημα και με τρεις επιβάτες θα έφευγε στην κατηφόρα με ότι αυτό συνεπάγεται!

Ποιος θα πίστευε ότι ο οδηγός είχε ενεργοποιήσει όλα τα συστήματα ασφαλείας;;;

Φυσικά κανείς …

Θα ήταν με χειροπέδες στον εισαγγελέα και θα τραβιόταν δεκαετίες στα δικαστήρια…».

Τα συμπεράσματα δικά σας…

Διαβάστε επίσης:

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης