Σειρά δράσεων και πρωτοβουλιών έχει αναληφθεί στην περιοχή των Τρικάλων, προκειμένου να υποστηριχθούν άνθρωποι που έχουν πληγεί από την οικονομική κρίση των τελευταίων ετών.

Σε αυτό το πλαίσιο, ο Δήμος Τρικκαίων, σε συνεργασία με την αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία (ΑμΚΕ) «Συνειρμός» και τη σύμπραξη τοπικών φορέων, υλοποιεί το πρόγραμμα «Κοινωνικές Δομές Άμεσης Αντιμετώπισης της Φτώχειας» του Υπουργείου Εργασίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πρόκειται, ουσιαστικά, για ένα δίκτυο παροχής βασικών αγαθών και υπηρεσιών σε πολίτες που έχουν ανάγκη, το οποίο περιλαμβάνει πέντε δομές: το Κοινωνικό Παντοπωλείο, που προμηθεύει κάθε μήνα με προϊόντα αξίας 40 ευρώ περί τους 200 δημότες, το Ανοιχτό Κέντρο Ημερήσιας Υποδοχής Αστέγων, το οποίο εξυπηρετεί τουλάχιστον 55 αστέγους ανά ημέρα, το Κοινωνικό Εστιατόριο που διανέμει 135 μερίδες φαγητού καθημερινά, το Κοινωνικό Φαρμακείο για παροχή δωρεάν φαρμάκων, παραφαρμακευτικών προϊόντων και υγειονομικού υλικού σε τουλάχιστον 110 ανασφάλιστους κάθε μήνα, και τέλος το Γραφείο Διαμεσολάβησης.

Το εν λόγω γραφείο παρέχει πληροφόρηση και ενημέρωση σε αστέγους, απόρους και ανέργους, κάθε μήνα, σχετικά με τις δομές στις οποίες μπορούν να απευθυνθούν, προκειμένου να ωφεληθούν από τις δράσεις κοινωνικής αλληλεγγύης.

Επιπλέον, ο Δήμος Τρικκαίων, σε συνεργασία επίσης με την ΑμΚΕ «Συνειρμός», έχει ξεκινήσει την υλοποίηση του προγράμματος «Στέγαση – Επανένταξη», το οποίο προβλέπει την κάλυψη των δαπανών στέγασης και καθημερινής διαβίωσης για ένα έτος, καθώς και την επαγγελματική ένταξη τουλάχιστον 15 αστέγων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παράλληλα, εδώ και δυόμισι χρόνια, συνδράμει τους οικονομικά αδύναμους κατοίκους των Τρικάλων και το «Δίκτυο Αλληλεγγύη για όλους», το οποίο, όπως αναφέρει το μέλος του, η αρχιτέκτονας Νικολέττα Σαλιάχη, εξασφαλίζει από παραγωγούς προσφορές προϊόντων προκειμένου στη συνέχεια να προωθηθούν προς τους πολίτες που έχουν ανάγκη.

Το Δίκτυο είναι μία ανοικτή συλλογικότητα και μέσα από το «κίνημα χωρίς μεσάζοντες» επιχειρείται η απευθείας διασύνδεση παραγωγών-καταναλωτών, δίνοντας την ευκαιρία στους παραγωγούς να προωθήσουν τα προϊόντα τους και στους καταναλωτές να τα αποκτήσουν σε φιλικές τιμές.

Τα προϊόντα που επιλέγονται για τις δράσεις «χωρίς μεσάζοντες» είναι ελληνικά αγροτικά προϊόντα διατροφής (λάδι, όσπρια, ρύζι, αλεύρι, μέλι, ψάρια κ.ά.), τυροκομικά αλλά και είδη καθαριότητας. Βασική προϋπόθεση είναι να αποτελούν προϊόντα ανωτέρας κατηγορίας και εάν είναι δυνατόν, πιστοποιημένα και τυποποιημένα.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης