Βίντεο/ Φωτογραφίες: Νίκος Χριστοφάκης

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας, με αφορμή τους όρους έναρξης των μαθημάτων στα σχολεία που ανακοινώθηκαν χθες, πραγματοποίησαν δάσκαλοι και καθηγητές στις 11:00 το πρωί της Τρίτης στα Προπύλαια και έφτασαν μέχρι τη Βουλή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παράλληλα με την κινητοποίηση των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών, ΔΟΕ και ΟΛΜΕ, είναι και η προγραμματισμένη συνεδρίαση της αρμόδιας Επιτροπής με θέμα συζήτησης το άνοιγμα των σχολικών μονάδων.

Δείτε στο βίντεο τι λέει μία νηπιαγωγός για τον αριθμό των μαθητών και τη χρήση μάσκας σε παιδιά του νηπιαγωγείου.

«Οι μαθητές ανά τάξη δεν είναι 17, όπως είπε η υπουργός Παιδείας, αλλά 25…. Τα παιδιά του νηπιαγωγείου πεινάνε, θέλουν να πιουν νερό, πρέπει να τα πάρουμε αγκαλιά όταν κλαίνε…» λέει μεταξύ άλλων η νηπιαγωγός, θέλοντας να εκφράσει τις δύσκολες συνθήκες κάτω από τις οποίες καλούνται να αντεπεξέλθουν στο λειτούργημά τους οι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

 

Οι ομοσπονδίες ζητούν, μεταξύ άλλων, τη μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα με ανώτατο όριο τους 15 μαθητές και εύρεση χώρων για να λειτουργήσουν ως σχολικές αίθουσες, καθώς επίσης και αυξημένο αριθμό προσλήψεων αναπληρωτών για την κάλυψη όλων των απαραίτητων εκπαιδευτικών αναγκών σε όλες τις ειδικότητες και όλες τις δομές σε μια φάση.

Δείτε το βίντεο:

 

 

Επιπλέον διεκδικούν αύξηση χρηματοδότησης προκειμένου να καλυφθούν όλα τα αναγκαία μέσα προστασίας και καθαριότητας από το κράτος (δωρεάν μέσα ατομικής προστασίας, π.χ. μάσκες, αντισηπτικά, κ.λπ.).

Ακόμα απαιτούν τη διενέργεια μαζικών επαναλαμβανόμενων τεστ σε όλους τους συναδέλφους, αλλά και στους μαθητές, ώστε να υπάρξει άμεση παρέμβαση σε περίπτωση που χρειαστεί και έτσι να ελέγχεται η διάδοση του ιού, καθώς επίσης και προσλήψεις μόνιμου προσωπικού καθαριότητας στα σχολεία.

Τέλος ζητούν την κατάργηση κάθε νομοθετικής διάταξης που επιτρέπει κάμερα στα σχολεία και online μετάδοση των μαθημάτων, αλλά και την οργανωμένη επιμόρφωση εκπαιδευτικών και μαθητών σε ζητήματα ορθής τήρησης των μέτρων προστασίας.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης