Πολλά ερωτήματα εγείρει η επανέναρξη των σχολείων, με τους γονείς να ανησυχούν για την υγεία των παιδιών τους αλλά και τη δική τους, καθώς από αύριο επανέρχονται στις σχολικές αίθουσες και θεωρούν πως ο κίνδυνος να κολλήσουν κορωνοϊό είναι αρκετά μεγάλος, αφού επικρατεί η παραλλαγή Όμικρον που είναι και πιο μεταδοτική, όπως υποστηρίζουν οι ειδικοί.

Την ίδια ώρα και οι εκπαιδευτικοί εκφράζουν τις ίδιες ανησυχίες και θέτουν τα δικά τους ερωτήματα και τις απορίες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ένας από αυτούς είναι και ο κ. Αθανάσιος Γρίβας, Διευθυντής του ΔΣ Αμαρουσίου και μάχημος εκπαιδευτικός, ο οποίος επικοινώνησε με το zougla.gr, υποστηρίζοντας πως είναι αναγκαία η παράταση διακοπών των παιδιών και όχι το άνοιγμα των σχολείων και καλεί την πολιτεία να επιλύσει πρώτα κάποια σημαντικά προβλήματα που προκύπτουν. «Δεν θα βάλουμε σε καμιά μεριά της ζυγαριάς την υγεία των παιδιών και των μαθητών μας, όταν στην άλλη βάζετε την οικονομία», υποστηρίζει.

Διαβάστε την έκκληση και τα ερωτήματα του μάχιμου εκπαιδευτικού:

Ενώ παρ όλες τις προτάσεις για παράταση των σχολικών διακοπών κατά μια τουλάχιστον εβδομάδα, τόσο από ομάδα ειδικών όσο και από απόψεις εκπαιδευτικών, ώστε και να δούμε την εξέλιξη της πανδημίας, αλλά και να γίνει σωστός προγραμματισμός στα σχολεία, αποφασίστηκε  το άνοιγμα των  σχολείων για αύριο 10/1.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εχθές λοιπόν το βράδυ, μετά τις 8.30, η Διεύθυνση Β’ Αθήνας και άλλες Διευθύνσεις εκπαίδευσης καλούν τους Διευθυντές να πάνε σήμερα, Κυριακή, να παραλάβουν σελφ-τεστ για τους γονείς που δεν  βρήκαν. (Όλα  την  τελευταία ώρα…)

Ενώ το μέτρο του συνεχούς ελέγχου με καθημερινά τεστ είναι ορθό κανείς δεν σκέφτηκε να προμηθεύσει τα φαρμακεία με μεγάλο αριθμό αυτών, ώστε να με υπάρχει έλλειψη όπως και έγινε.

Μην ξεχνάμε ότι η ΚΥΑ ορίζει ότι οι μαθητές που δεν  έχουν τεστ, παίρνουν απουσία και αποχωρούν από το σχολείο. Βέβαια, δεν  είχε  προβλέψει το ενδεχόμενο, να μην έχουν τεστ γιατί δεν βρήκαν.

Ερώτημα:

  1. Που γνωρίζουν οι Διευθυντές Σάββατο βράδυ ποιοι γονείς δεν βρήκαν τεστ, ώστε να προμηθευτούν  τον αναγκαίο αριθμό;
  2. Θα διατεθούν λέει αυτά, εντός του σχολείου όπου και θα γίνουν τα τεστ.
  3. Μα είναι δυνατόν να μεταβληθεί το προαύλιο των σχολείων σε εξεταστήριο του ΕΟΔΥ;; 
  4. ΚΑΙ οι μαθητές που έρχονται μόνοι τους πως θα γίνει εξέταση, χωρίς την παρουσία γονέων και από  ποιούς;
  5. Ποιός και πότε θα δηλώσει το τεστ στην πλατφόρμα;;
  6. Που θα περιφέρονται οι μαθητές μέχρι να βγει το αποτέλεσμα;
  7. Πόσο σοβαρές είναι και πόσο μας τιμούν τέτοιες διαδικασίες αντιμετώπισης με σοβαρότητα μιας  τέτοιας πανδημίας;

Ακούστε την έκκληση ενός μάχιμου εκπαιδευτικού και έστω την τελευταία στιγμή δώστε παράταση των  διακοπών μέχρι να ρυθμίσετε τα τόσο σοβαρά θέματα προγραμματισμού.

Μην ξεχνάτε ότι ακόμα και τώρα, μια μέρα πριν το άνοιγμα, δεν υπάρχει σχέδιο για την αναπλήρωση  των πολλών εκπαιδευτικών που θα απουσιάσουν, από τις αρμόδιες Διευθύνσεις.(Εδώ ακόμα και πριν  κλείσουμε υπήρχαν αρκετά κενά τα οποία και δεν έχουν καλυφθεί). Και μιλάμε για απουσίες από 5  έως 10 ημέρες.

Μην  ξεχνάτε, ότι οι μάχιμοι εκπαιδευτικοί έβαλαν πλάτη στην τηλεκπαίδευση, όταν τα σεμινάρια  αυτής, ξεκίνησαν 8 μήνες μετά, από τους αρμόδιους φορείς, για το καλό των μαθητών τους.

Ανοίξτε δομές για τους μαθητές να κάνουν τα μοριακά τεστ, να μην περιμένουν ώρες και να  αποφασίζουν τελικά να πληρώνουν ιδιωτικές δομές.

Να ακούτε τις φωνές των μάχιμων εκπαιδευτικών και όχι μόνο κάποιων συμβούλων που αποφασίζουν από τα γραφεία τους, πολλοί από τους οποίους έχουν χρόνια να μπουν στις τάξεις.

«Ο τελικός σκοπός της εκπαίδευσης είναι να μετατρέψει τους καθρέφτες σε παράθυρα» – Sydney J. Harris.

Υ.Γ Δεν θα βάλουμε σε καμιά μεριά της ζυγαριάς την υγεία των παιδιών και των μαθητών μας, όταν στην άλλη βάζετε  την Οικονομία.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης