Δεμένα παραμένουν για δεύτερη ημέρα τα πλοία στα λιμάνια, λόγω της 48ωρης απεργίας της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας.

Από νωρίς το πρωί της Μ. Τετάρτης επικρατεί ηρεμία στο λιμάνι του Πειραιά, ενώ ολιγομελείς ομάδες περιφρούρησης βρίσκονται μπροστά από τα πλοία, τα οποία έχουν κλειστούς τους καταπέλτες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εν τω μεταξύ, οι ακυρώσεις των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων είναι χιλιάδες, καθώς πολλοί είναι εκείνοι που σχεδίαζαν να ταξιδέψουν για το Πάσχα στα νησιά και τελικά το ακύρωσαν.

Στελέχη του Υπ. Ανάπτυξης φωτογραφίζουν τους ακτοπλόους ως βασικό υπαίτιο για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στις θαλάσσιες συγκοινωνίες με την απεργία της Π.Ν.Ο..

Τα ίδια στελέχη εξηγούν τον στιγμιαίο συνδυασμό συμφερόντων που «συγκλίνουν» μεταξύ των εφοπλιστών και των συνδικάτων, με αποτέλεσμα το αδιέξοδο στις διαπραγματεύσεις με την κυβέρνηση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Συγκεκριμένα, ανώτερο κυβερνητικό στέλεχος ανέφερε στη zougla.gr ότι η αύξηση στις τιμές των καυσίμων, σε συνδυασμό με την περιορισμένη κίνηση στις ακτοπλοϊκές γραμμές, αλλά και τα λειτουργικά έξοδα που συνεπάγεται η ενεργοποίηση των πλοίων της γραμμής, συνετέλεσαν στη διαμόρφωση μιας τακτικής εκ μέρους των ακτοπλόων που συνίσταται στο δόγμα «καλύτερα τα καράβια να είναι δεμένα, παρά να ταξιδεύουν με μεγάλο κόστος, χαμηλή επιβατική κίνηση και πάγια λειτουργικά έξοδα».

Η κυβέρνηση, αν και είχε διαμηνύσει ότι θα λάβει όλα τα μέτρα για τη διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος, τελικά δεν προχώρησε σε επιστράτευση των ναυτεργατών.

Τα βασικά αιτήματα της Ομοσπονδίας είναι η απόσυρση της διάταξης για άρση του καμποτάζ -η οποία ψηφίστηκε στη Ολομέλεια την Πέμπτη- και η μη ένταξη του Οίκου Ναύτου στον Εθνικός Οργανισμός Παροχής Υπηρεσιών Υγείας.

Διαβάστε επίσης: Εφοπλιστικά συμφέροντα πίσω από την απεργία
Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 10 Απριλίου 2012, 15:23

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης