Μια αγανακτισμένη αναγνώστρια της «Ζούγκλας» καταγγέλλει, με επιστολή της, την τραγική διαχείριση του Κράτους σε ό,τι έχει να κάνει με την υγεία, αφού τόσο η ίδια, όσο και πολλοί άλλοι γονείς προσπαθούν να ασφαλίσουν εμμέσως τα παιδιά τους, αλλά είναι αναγκασμένοι να ακολουθήσουν μια μακρά και επίπονη διαδικασία, καθώς τίποτα δεν φαίνεται να λειτουργεί σωστά με τις ψηφιακές υπηρεσίες του υπουργείου Υγείας.

Ακολουθεί η επιστολή της αναγνώστριας, όπως ακριβώς εστάλη στο site μας:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Καλησπέρα, θα ήθελα να αναδείξτε ένα θέμα ναι μεν πρακτικό, αλλά και ουσιαστικό. Χθες που πήγα την κόρη μου στο διαγνωστικό με ενημέρωσαν πως είναι ανασφάλιστη, παρόλο που και εγώ και ο σύζυγός μου έχουμε ασφαλιστική ικανότητα.

Προσπάθησα να μπω στην εφαρμογή να την προσθέσω ως έμμεσα ασφαλισμένο μέλος, αλλά καμία τύχη, διότι δεν δουλεύει, έχει κολλήσει. Γ… ω το μυαλό τους γ…ω, είχαν τόσο καιρό να τα κάνουν όλα αυτόματα και τι έκαναν; Μια τρύπα στο νερό.

Όλα στο manual τα έχουν αφήσει. Περιττό να πω πως αν θες να το φτιάξεις από κοντά το δικό τους λάθος θα σου πάρει μίνιμουμ έναν μήνα, δηλαδή τα παιδιά θα είναι ανασφάλιστα για όλον αυτόν τον καιρό!!!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σημείωση: Πολλοί γονείς βρέθηκαν στην δική μου θέση αυτές τις μέρες. Δεν ξέρω τι φτιάχνουν εκεί στα υπουργεία. Όλα λάθος τα κάνουν. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας».

Τα λεγόμενα της αναγνώστριας συνόδευε η ακόλουθη φωτογραφία:

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης