Η καλύτερη διαφήμιση των φετινών Χριστουγέννων έρχεται από μία ολλανδική φαρμακοβιομηχανία, καταφέρνοντας μέσα σε λίγες ώρες να γίνει viral και να προκαλέσει ρίγη συγκίνησης παγκοσμίως. 

Το βίντεο δημιουργήθηκε από το γερμανικό πρακτορείο Jung von Matt και είναι μέρος της εκστρατείας «Take care» της ολλανδικής εταιρείας Doc Morris.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το τρίλεπτο διαφημιστικό σποτ δείχνει έναν ηλικιωμένο άνδρα, φαινομενικά απομονωμένο από την πανδημία του κορωνοϊού, να εκπαιδεύεται κάθε μέρα μόνος του με ένα kettlebell για να ενισχύσει τη δύναμή του.

Και παρόλο που παλεύει να σηκώσει τη βαριά μπάλα για αρκετές ημέρες, ο άντρας παρακινείται από μια φωτογραφία, την οποία αργότερα οι θεατές ανακαλύπτουν ότι είναι της εγγονής του. Οι γείτονες και όλοι οι περαστικοί νομίζουν ότι ο παππούς δεν είναι καλά, αδυνατώντας να εξηγήσουν γιατί προσπαθεί να σηκώσει τη βαριά, μεταλλική μπάλα. Ακόμη και η κόρη του δεν μπορεί να καταλάβει τι συμβαίνει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Καθώς, τελικά, συναντά την οικογένειά του για τα Χριστούγεννα, ο παππούς φαίνεται να παίρνει την εγγονή του και να καταφέρνει τελικά να τη σηκώσει ψηλά στην αγκαλιά του για να τη βοηθήσει να βάλει το αστέρι στην κορυφή του χριστουγεννιάτικου δέντρου τους.

Το μήνυμα της φαρμακοβιομηχανίας

Η διαφήμιση κλείνει με το μήνυμα: «Για να μπορέσετε να φροντίσετε αυτό που πραγματικά έχει αξία στη ζωή».

«Αυτή τη χρονιά, το καλύτερο δώρο απ’ όλα είναι να είμαστε καλά και υγιείς. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η υγεία σας είναι ένα θέμα πολύ κοντά στην καρδιά μας. Γι’ αυτό, ειδικά τα Χριστούγεννα, μπορείτε να φροντίσετε αυτό που πραγματικά έχει σημασία στη ζωή: Να περάσετε ξέγνοιαστο χρόνο με την οικογένεια και τους αγαπημένους σας. Η DocMorris εύχεται σε εσάς και σε όλους τους συγγενείς σας ευτυχείς και αξέχαστες γιορτές. Μείνετε υγιείς!», αναφέρει η περιγραφή της διαφήμισης στο κανάλι στο YouTube της εταιρείας.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης