Όσο προχωρά η χρονιά, τόσο προχωρά και η ιστορία του Bigby Wolf και της παρέας του και πλέον, εκτός από τις τηλεοπτικές σειρές που ενδεχομένους παρακολουθούμε, παρακολουθούμε και αναμένουμε τα νέα επεισόδια και στα video games μας! Η Telltale Games ανακάλυψε με το The Walking Dead το τι πρέπει να κάνει και πλέον το κάνει δεξιοτεχνικά, χτίζοντας τις πιο συναρπαστικές interactive ιστορίες και χαρίζοντας μας ένα ύφος Graphic Adventure που άσχετα αν το μισείς ή το λατρεύεις, δεν μπορείς να διαφωνήσεις ότι είναι… κόλλημα!

Στο μάτι του κυκλώνα
Όσοι δεν έχετε παίξει τα προηγούμενα επεισόδια προφανώς και δεν έχει νόημα καν να διαβάσετε το παρόν review, ωστόσο για να θέσουμε κάπως γενικά το lore, στο Τhe Wolf Among Us διάφοροι γνωστοί χαρακτήρες από θρύλους και παραμύθια ή από την λογοτεχνία και την μυθολογία (Fables) ζουν σαν μετανάστες από την φανταστική πατρίδα τους στον δικό μας κόσμο, σε μια νέο-νουάρ Νέα Υόρκη της δεκαετίας του ’80.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

the-wolf-among-us-episode-3-1

Μια σειρά από αποτρόπαια εγκλήματα συγκλονίζουν την μυστική κοινότητα των Fables και ο πρωταγωνιστής μας, ο σκληροτράχηλος μα κατά βάθος προβληματισμένος αντί -ήρωας σερίφης Bigby Wolf αναλαμβάνει να ξετυλίξει το κουβάρι της υπόθεσης. Στο τρίτο επεισόδιο η υπόθεση ξετυλίγεται περαιτέρω σε σχέση με το κάπως πιο στάσιμο Episode 2, υπό την έννοια ότι συμβαίνουν πράγματα που μας οδηγούν στο να δούμε την μεγαλύτερη εικόνα στην ιστορία. Είχα γράψει στο προηγούμενο review ότι “το Smoke and Mirrors μοιάζει κάπως με την ηρεμία πριν την καταιγίδα” και όπως φαίνεται αυτό ήθελε να πετύχει η Telltale, καθώς η υποβόσκουσα ένταση εδώ αρχίζει και ξεσπά μέσα από δυνατές σκηνές.

Κάθε στιγμή στο Episode 3 – A Crooked Mile φαντάζει σημαντική για την συνέχεια, οι νέοι χαρακτήρες είναι ξανά ενδιαφέροντες και πολυδιάστατοι, ενώ η δυνατότητα της επιλογής σε κρίσιμα σημεία είναι πιο φανερή από τα προηγούμενα, καθώς η ιστορία είναι φτιαγμένη έτσι ώστε να σας οδηγήσει στο να πάρετε κρίσιμες αποφάσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Νουάρ “μαγεία”
Η περιγραφή του gameplay του παιχνιδιού είναι σίγουρα περιττή. Και πάλι έχω την εντύπωση πως σε σχέση με το The Walking Dead (τουλάχιστον στην πρώτη σεζόν) το Τhe Wolf Among Us έχει λιγότερα πράγματα να κάνετε από άποψης point-and-click και περισσότερο δίνει βάρος στην αφήγηση, τους χαρακτήρες και την ατμόσφαιρα. Πιο σημαντικό χαρακτηριστικό νομίζω του Episode 3 είναι οι πολλές σημαντικές αποφάσεις που καλείστε να πάρετε, όχι αλλάζοντας το τελικό αποτέλεσμα (όπως συνήθως) αλλά καθορίζοντας τον τρόπο με τον οποίο ξετυλίγεται η ιστορία και διαμορφώνοντας τις λεπτομέρειές της.

the-wolf-among-us-episode-3-2
Θα έλεγα πως το A Crooked Mile είναι το πιο “τηλεοπτικό” επεισόδιο της σειράς, εκείνο το οποίο εγείρει συζητήσεις για τα δρώμενά του που υποδεικνύουν ραγδαίες εξελίξεις. Για ακόμα μια φορά κεντρικό πρόσωπο είναι ο Bigby Wolf, για τον οποίο έχω γράψει πως εξελίσσεται σε έναν από τους πιο ενδιαφέροντες σύγχρονους gaming χαρακτήρες και στο επεισόδιο αυτό νομίζω η Telltale εμβαθύνει περισσότερο και μας δείχνει ωμά τις πιο “ζωώδεις” πτυχές του (όχι ότι δεν το περιμέναμε)!

Οι αποφάσεις που πρέπει να παρθούν είναι πιο πιεστικές από ποτέ!

Το role-playing κομμάτι του ήρωά μας, σχετικά με το κατά πόσον πράττει το σωστό, για πρώτη φορά ισορροπεί σε τόσο θολά όρια, καθώς η κατάσταση αρχίζει να γίνεται “άγρια” και απαιτούνται δραστικές αποφάσεις και ενέργειες. Προσωπικά έπαψε να με ενδιαφέρει τόσο το να δείξω “καλό” πρόσωπο όσο το να μάθω επιτέλους τι διάβολο συμβαίνει ακόμα και με λίγο πιο… κάφρικο τρόπο! Αυτό που λέω μάλιστα στο τέλος γίνεται ολοφάνερο με μια από τις πιο δυνατές σεκάνς της σειράς μέχρι τώρα. Όσοι έχετε δει τρέιλερ μάλλον καταλαβαίνετε για πιο πράγμα μιλάω, για τους υπόλοιπους δεν θα κάνω spoilers.

the-wolf-among-us-episode-3-3
Άσε με να κάνω λάθος
Όπως αναφέραμε, ένα χαρακτηριστικό του A Crooked Mile είναι η λήψη αποφάσεων και μάλιστα αυτή την φορά το παιχνίδι είναι φτιαγμένο έτσι ώστε να θέτει κομβικά σημεία και περιορισμένο χρόνο για να πράξετε διάφορες ενέργειες. Κατόπιν τούτου, γίνεται πρακτικά αδύνατον να εξαντλήσετε το περιεχόμενό του και να επισκεφτείτε κάθε τοποθεσία σε ένα μόνο playthrough, αυξάνοντας ενδεχομένως το ενδιαφέρον της επανάληψης του επεισοδίου.

Ίσως αυτό να βρίσκει κακή εφαρμογή σε μια-δυο περιπτώσεις όπου κάποια σεκάνς ολοκληρώθηκε αμέσως μόλις βρήκα αυτό που έπρεπε να κάνω χωρίς να με αφήνει να εξερευνήσω το υπόλοιπο σκηνικό. Επίσης, έχω την εντύπωση πως αυτή τη φορά σας δίνεται περισσότερος χρόνος για να απαντήσετε σε διαλόγους ή να πάρετε μια απόφαση, κάτι που κρίνεται θετικό καθώς όπως είπαμε πρέπει να κάνετε σημαντικές επιλογές για την πλοκή.


Μας πιέζει ο χρόνος
Όπως καταλαβαίνετε, το Episode 3 – A Crooked Mile συνεχίζει με τον τρόπο που θα περιμένατε και οι fans της Telltale θα το λατρέψουν και θα “κολλήσουν” για ακόμα μία φορά αναμένοντας το επόμενο. Ωστόσο, δεν γίνεται να μην αναφέρω ένα θέμα που η Telltale επαναλαμβάνει εδώ και αρχίζει να με προβληματίζει. Μάλλον οι καλιφορνέζοι φίλοι μας βρήκαν την… κότα με τα χρυσά αυγά και δεν ξέρω αν έχουν αναλάβει περισσότερα projects από όσα προλαβαίνουν, αλλά για δεύτερη συνεχόμενη φορά η διάρκεια του παιχνιδιού είναι αδικαιολόγητα μικρή.

Ένα playthrough λοιπόν, όπως και στο Episode 2, θα σας πάρει γύρω στη μιάμιση ώρα για να το ολοκληρώσετε, μια διάρκεια που επαναλαμβάνεται και μάλλον μας φανερώνει πως άρχισαν οι “εκπτώσεις” σε σχέση με τα επεισόδια των δυόμιση-τριών ωρών που είχαμε στο The Walking Dead. Η εν γένει ποιότητα του τίτλου παραμένει σταθερή και υψηλή, ειδικά το τεχνικό κομμάτι κυμαίνεται στα γνωστά επίπεδα (όμορφα cel shaded γραφικά και υψηλού επιπέδου ηχητικός τομέας) αλλά οι περικοπές στην διάρκεια για εμένα δεν είναι σωστή “πολιτική” και θα συνεχίσω να γκρινιάζω, αν τις συνεχίσει η Telltale.

the-wolf-among-us-episode-3-4
Bark at the moon
Το The Wolf Among Us: Episode 3 – A Crooked Mile είναι σίγουρα το πιο “δυνατό” επεισόδιο μέχρι στιγμής. Η ιστορία ξετυλίγεται δεξιοτεχνικά και δένει τέλεια με τα προηγούμενα, υπάρχουν σημαντικές αποφάσεις που περιμένουν να παρθούν και τρομερές σκηνές που θα σας μείνουν, ενώ ο Bigby εξελίσσεται σε αγαπημένο χαρακτήρα. Για ακόμη μια φορά η Telltale δείχνει πως ξέρει πολύ καλά τι κάνει, αλλά η μικρή και πάλι διάρκεια δεν μπορώ να παραβλέψω πως μου κακοφαίνεται.

Θετικά:
– Η ιστορία φτάνει σε κομβικά σημεία με νέες πτυχές
– Οι αποφάσεις σας δείχνουν πιο σημαντικές από ποτέ
– Ξανά φοβερή αισθητική και ατμόσφαιρα
– “Δυνατές” σκηνές

Αρνητικά:
– Και πάλι μικρή διάρκεια
– Μικρή δυσκολία, απουσία γρίφων

Βαθμολογία
Γραφικά: 8.5
Ήχος: 9
Gameplay: 8
Αντοχή: 6.5
Γενικά: 8

Την Telltale ξέρετε, αυτήν εμπιστεύεστε!

Γρηγόρης Βούλγαρης 

Συντάκτης: grigoris@gameworld.gr (Γρηγόρης Βούλγαρης)
Πηγή: GameWorld.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης