FuelCell Impulse: Η New Balance τερματίζει με ταχύτητα

FuelCell Impulse: Η New Balance τερματίζει με ταχύτητα
Το σκηνικό εκτυλίσσεται γνώριμα. Οι στόχοι ανανεώνονται έπειτα από κάθε γραμμή τερματισμού που κατακτάς καθώς η ακόρεστη ανάγκη για περισσότερη ταχύτητα, επιστρέφει. Πλέον, για τους απαιτητικούς δρομείς, ο αγώνας εξελίσσεται ανάμεσα στο δρομέα και το χρόνο.

Η κυκλοφορία του νέου FuelCell Impulse σε περιμένει στη γραμμή εκκίνησης για να υποτάξεις το χρονόμετρο.





Η προσέγγιση της New Balance, ξεφεύγει από την συνηθισμένη απόπειρα κατάκτησης της ταχύτητας άλλων εταιριών και εστιάζει στην μεταφορά της στον ίδιο τον αθλητή.

Οι τεχνολογίες της σειράς FuelCell και του πρωτοποριακού Impulse έρχονται να απεγκλωβίσουν την επιτάχυνση που κρύβεις μέσα σου.



Πιο συγκεκριμένα, η επαναστατική τεχνολογία FuelCell κατασκευάζεται μέσω έγχυσης αζώτου, ώστε να προσφέρει στους αθλητές ανεπανάληπτη αίσθηση ταχύτητας και απόλυτη επιστροφής ενέργειας σε κάθε διασκελισμό. Αξιοσημείωτο προτέρημα αποτελεί η προσθήκη της τεχνολογίας Revlite. 30% ελαφρύτερη από αφρούς της ίδιας κατηγορίας, εγγυάται υψηλά επίπεδα αναπήδησης. Το αποτέλεσμα είναι ένα ελαφρύ και γρήγορο παπούτσι, χωρίς να επηρεάζεται η ποιότητα κατασκευής, η αντικραδασμικότητα και η σταθερότητα.

Το ξεχωριστό σύνολο ολοκληρώνει η διπλή στρώση ύφανσης ζακάρ στο άνω τμήμα που πλαισιώνει την «καλτσωειδή» προσαρμοσμένη εφαρμογή, bootie construction. Κατ’ αυτόν τον τρόπο προσφέρεται ευρεία διαπνοή και ξεχωριστή αίσθηση άνεσης στο δρομέα.





Το νέο FuelCell Impulse αποτελεί αδιαμφισβήτητα ένα άρτιο αγωνιστικά, αθλητικό παπούτσι με κομψό design που υπόσχεται να μικρύνει την απόσταση, ανάμεσα στην εκκίνηση και τον τερματισμό.

Αν θέλεις να μάθεις περισσότερες πληροφορίες για το νέο Fuelcell Impulce ή να αναζητήσεις κατάστημα πάτησε εδώ.

Ακολούθησε τη New Balance, σε Facebook & Instagram.


*Στα τεχνικά του χαρακτηριστικά το FuelCell Impulse διαθέτει 6mm drop και βάρος μόλις 230 γρ. για τον άνδρα και 190 γρ. για τη γυναίκα.

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 5 Σεπτεμβρίου 2018, 16:31