Χειμερινή κολύμβηση: Τα 8 πράγματα που πρέπει να ξέρεις

Χειμερινή κολύμβηση: Τα 8 πράγματα που πρέπει να ξέρεις
Μπορεί τα Φώτα να είναι μια ευκαιρία να βουτήξεις στα βαθιά για να πιάσεις τον σταυρό, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μπορείς κιόλας! Εάν θέλεις να γίνεις χειμερινός κολυμβητής, αυτά είναι τα πράγματα που πρέπει να ξέρεις για να είσαι ασφαλής.

Το χειμερινό κολύμπι μπορεί να ενισχύσει το ανοσοποιητικό και τον μεταβολισμό σου. Επίσης, αυξάνει την αντοχή σου, τονώνει το μυϊκό σύστημα, βελτιώνει το κυκλοφορικό σου, καίει θερμίδες και βελτιώνει τη σεξουαλική σου ζωή. Χαρίζει ενέργεια και μειώνει το στρες. Όταν ένας χειμερινός κολυμβητής πέφτει στο παγωμένο νερό, στο σώμα του απελευθερώνονται ενδορφίνες, οι οποίες χαρίζουν ψυχική ευεξία αλλά έχουν και αναλγητικές ιδιότητες που διαρκούν από 2 έως 4 ώρες. Αυτές οι βελτιώσεις φαίνονται όταν ένα άτομο γυμνάζεται και δεν έχει διακόψει τα θαλασσινά μπάνια από το καλοκαίρι. Αν θέλεις να βουτήξεις μέσα στο παγωμένο νερό, μην παρασυρθείς. Αυτά είναι τα 8 πράγματα που πρέπει να ξέρεις προτού κολυμπήσεις.


1) Πριν κολυμπήσεις κάνε έναν ιατρικό έλεγχο

Βεβαιώσου ότι είσαι υγιής για να βουτήξεις στο παγωμένο νερό και έτοιμος να κολυμπήσεις. Έχε υπ' όψιν σου ότι η χειμερινή κολύμβηση είναι χόμπι για ανθρώπους καλά προπονημένους. Δεν είναι για όλους.






,

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 16 Ιανουαρίου 2018, 12:03