Οι δύο top ασκήσεις για τους γλουτούς απο τον personal trainer της Jennifer Aniston

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 9 Ιουνίου 2020, 08:09
Οι δύο top ασκήσεις για τους γλουτούς απο τον personal trainer της Jennifer Aniston

Ο προσωπικός γυμναστής της Jennifer Aniston, Leyon Azubuike, αποκάλυψε πρόσφατα τη ρουτίνα γυμναστικής που ακολουθεί η ηθοποιός για να διατηρείται της σε φόρμα, κάνοντας μία σειρά από βασικές ασκήσεις με μεγάλη αποτελεσματικότητα.

Συγκεκριμένα ο Azubuike δίνει έμφαση σε δύο βασικές ασκήσεις που εστιάζουν στην περιοχή των γλουτών και τα πόδια.

Άσκηση 1η

Το πρώτο στάδιο περιλαμβάνει την κλασική άσκηση της προβολής, αλλά με την υποβοήθηση του αντικειμένου που επιλέξατε για ισορροπία. Ισιώστε τον κορμό σας, ρουφήξτε την κοιλιά και τοποθετήστε εναλλάξ τα πόδια μπροστά λυγίζοντάς τα. Ξεκουράστε τα χέρια σας στο πόδι που λυγίζει. Σύμφωνα με τον γυμναστή, η υποστήριξη της ισορροπίας θα βοηθήσει να επιτύχετε σταδιακά πιο βαθιά κατεβάσματα.

Άσκηση 2η

Στηρίξτε την πλάτη σας στον τοίχο, χωρίς να αφήνετε όλο το βάρος να πέσει στη μέση σας, κρατήστε μέσα την κοιλιά και ισιώστε τον κορμό. Κατεβείτε σιγά με λυγισμένα πόδια, δημιουργώντας γωνία περίπου 90 μοιρών. Οι γλουτοί πρέπει να παραμένουν σφιχτοί καθ’ όλη τη διάρκεια της άσκησης. Επαναλάβετε τη διαδικασία για ένα λεπτό.

Πηγή: govastileto.gr 

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 9 Ιουνίου 2020, 09:02