Πώς να υπολογίσεις τις θερμίδες που καις στη γυμναστική

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου 2020, 17:26
Πώς να υπολογίσεις τις θερμίδες που καις στη γυμναστική

Yπάρχουν διάφοροι τρόποι για να κάψεις θερμίδες. Είναι, όμως, ακριβείς;

Για να υπολογίσεις ακριβώς πόσες θερμίδες καις κάθε μέρα πρέπει να γνωρίζεις τον βασικό μεταβολικό ρυθμό (BMR), τις θερμικές επιδράσεις των τροφών (TEF) που καταναλώνεις (το φαγητό που τρως απαιτεί ενέργεια για να διασπαστεί και να χωνευτεί, όμως το είδος της τροφής καθορίζει και το ύψος του προσωπικού σου TEF. Για παράδειγμα: η πρωτεΐνη έχει την υψηλότερη θερμική επίδραση στον μεταβολικό ρυθμό ξεπερνώντας το 25-30% κατά την πέψη, οι υδατάνθρακες 5-15% και το λίπος 5% ή λιγότερο) και το επίπεδο της γενικής σου δραστηριότητας. Η άσκηση είναι ο τέταρτος παράγοντας και αυτός που έχει τη δυνατότητα να κάψει τις περισσότερες θερμίδες.


Πώς υπολογίζεται η θερμιδική καύση;

Διαβάστε τη συνέχεια στο coremag.gr!

 

 

 

 

 

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου 2020, 17:26