Άρσεις θανάτου – Deadlift

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 3 Δεκεμβρίου 2019, 16:42
Άρσεις θανάτου – Deadlift

Καθίστε σε στάση οκλαδόν κρατώντας μια μπάρα κοντά στα πόδια σας με τα χέρια σε άνοιγμα λίγο μεγαλύτερο από αυτό των ώμων.

Τα πέλματα στο άνοιγμα των ώμων, οι κνήμες ίσα που να αγγίζουν την μπάρα, η ράχη ευθεία, το στήθος προς τα έξω και τα χέρια σε πλήρη έκταση. Αυτή είναι η αρχική θέση.
Κοιτάξτε ευθεία, εισπνεύστε και ανασηκώστε το σώμα προς τα πάνω, κρατώντας το στήθος προς τα έξω.
Συνεχίστε μέχρι το σώμα να ανορθωθεί πλήρως και τα χέρια να έχουν έρθει σε πλήρη έκταση. Μη ξεχνάτε να κρατάτε το στήθος προς τα έξω.

Διαβάστε τη συνέχεια στο coremag.gr!

 

 

 

 

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 3 Δεκεμβρίου 2019, 16:42