Αυτός είναι ο πιο υγιεινός τρόπος να μαγειρέψεις τα αβγά

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου 2019, 12:23
Αυτός είναι ο πιο υγιεινός τρόπος να μαγειρέψεις τα αβγά

Είναι ευρέως γνωστό πως τα αβγά είναι μια από τις πιο υγιεινές τροφές. Ουσιαστικά, είναι μια τροφή με λίγες θερμίδες αλλά πολλά θρεπτικά συστατικά.

Στην πραγματικότητα, ένα μεγάλο αβγό έχει περίπου 72 θερμίδες, 6 γραμμάρια πρωτεΐνης και μια μεγάλη ποικιλία σημαντικών βιταμινών και ανόργανων συστατικών.

Επιλέγοντας λοιπόν την κατανάλωση ενός αβγού κάθε πρωί, δεν ενισχύουμε μόνο τον οργανισμό μας με πολύτιμες ενώσεις που τον βοηθούν να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις της ημέρας, αλλά βοηθούμε και στη σωστή λειτουργία του γαστρεντερικού και πεπτικού συστήματος και φυσικά στη διατήρηση φυσιολογικού βάρους.

Άλλοι προτιμούν να τα μαγειρεύουν με λάδι, άλλοι με βούτυρο. Αλλά το μόνο πράγμα που μπορεί να σου εγγυηθεί γρήγορη και αποτελεσματική απώλεια βάρους είναι το λάδι καρύδας!

Μάλιστα, μπορεί να τα κάνει πιο γευστικά χωρίς να προσθέσει λίπος ή θερμίδες! Το λάδι καρύδας περιέχει καλά λίπη που ενισχύουν τον μεταβολισμό σου έως και 5%. Με το να συμπεριλάβεις το λάδι καρύδας στη διατροφή σου μπορείς να επιταχύνεις την καύση λίπους αλλά και να μειώσεις το αίσθημα της πείνας.

Και από όλες τις επιλογές που έχεις για τα αβγά, προτίμησε να φτιάξεις μια ομελέτα, αυτό συνιστούν οι ειδικοί! Η ομελέτα είναι το ιδανικό πρωινό όταν προσπαθείς να χάσεις βάρος, καθώς περιέχει καλές ίνες και άμυλο που επιβραδύνουν την πέψη, ενώ προκαλούν την απελευθέρωση ορισμένων πεπτικών χυμών και οξέων που καταστέλλουν την όρεξή σου. Επίσης, διεγείρει αποτελεσματικά την καύση θερμίδων και ενισχύει εύκολα τον μεταβολισμό σου.

Πηγή: govastileto

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου 2019, 12:44