Μετά τον Κυνόδοντα (Βραβείο Ένα Κάποιο Βλέμμα, Φεστιβάλ Καννών/Υποψηφιότητα Ξενόγλωσσου Όσκαρ) και τις Άλπεις, ο Γιώργος Λάνθιμος επιστρέφει με μία αλληγορική, ρομαντική ιστορία που κέρδισε το Ειδικό Βραβείο Επιτροπής στο 68ο Φεστιβάλ Καννών (2015). Ο Αστακός είναι το αγγλόφωνο ντεμπούτο του σκηνοθέτη, ενώ το σενάριο συνυπογράφει ο σταθερός συνεργάτης του, Ευθύμης Φιλίππου. Η ταινία συγκεντρώνει διεθνές καστ με πρωταγωνιστή τον Colin Farrell (In Bruges, True Detective TV series) και τους Rachel Weisz, Lea Seydoux, John C. Reilly, Olivia Colman, Ben Whishaw, Ariane Labed, Αγγελική Παπούλια.

Εμπνευσμένος, πρωτότυπος από τη σύλληψη του, προκλητικός, σκοτεινός και απρόσμενα αστείος, Ο Αστακός ξετυλίγει μια αποκλίνουσα ιστορία αγάπης με έναν τρόπο που δεν έχουμε ξαναδεί.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύνοψη:
Στο εγγύς μέλλον και σύμφωνα με τους κανόνες της Πόλης, όσοι χωρίζουν και μένουν μόνοι, συλλαμβάνονται και μεταφέρονται στο Ξενοδοχείο. Εκεί, είναι υποχρεωμένοι να βρουν ένα σύντροφο μέσα σε 45 μέρες. Αν αποτύχουν, μεταμορφώνονται σε κάποιο ζώο της επιλογής τους και αφήνονται ελεύθεροι στο Δάσος. Ένας απεγνωσμένος Άντρας δραπετεύει από το Ξενοδοχείο, βρίσκεται στο Δάσος όπου ζουν οι Μοναχικοί, και ερωτεύεται, παρ’ όλο που κάτι τέτοιο είναι ενάντια στους κανόνες τους.

ΜΕΓΑΛΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ, 68ο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ Καννών, 2015

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μοχθηρά αστεία, ανaπάντεχα συγκινητική σάτιρα της εμμονής της κοινωνίας με τη ζευγαρωτή ζωή.
Variety

Μία σκοτεινή, βαθιά αστεία δυστοπική ιστορία.

The Hollywood Reporter

Με τον πιο παράξενο και αναπάντεχο τρόπο, είναι σαν μια καλή ψυχαναλυτική συνεδρία, επώδυνη και καθαρτική.
Vanity Fair

Ο έμφυτος παραλογισμός της ιστορίας παραμένει γοητευτικός χάρη σε έναν απίθανο συνδυασμό φαυλότητας και ανέκφραστης κωμωδίας. Τον Λάνθιμο βοηθά ένα καταπληκτικό cast, με επικεφαλής τον ντεμοντέ Farrell στην πιο αυθεντική ερμηνεία του μέχρι σήμερα.
Indiewire

Υπάρχουν δεκάδες συγκλονιστικές και παράξενες και αστείες στιγμές, που μόνο ο Λάνθιμος μπορεί να δημιουργήσει.
The Guardian

Επιμέλεια Νικόλας Αρώνης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης