Subaru BRZ: Πισωκίνητη απόλαυση...

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 23 Ιουνίου 2014, 12:30
Subaru BRZ: Πισωκίνητη απόλαυση...
Οδηγεί ο Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

Φωτογραφίες: Μπάμπης Αγγλόπουλος

Η Subaru είναι μία μάρκα που έχει συνδέσει το όνομά της με την γρήγορη και ασφαλή οδήγηση. Αν και έχει αποχωρήσει από τους αγώνες του WRC, συνεχίζει να παραμένει στις καρδιές των φιλάθλων που περιμένουν την ώρα και τη στιγμή που θα ανακοινώσει την επιστροφή της σε αυτούς. Η γκάμα της διαθέτει αρκετά μοντέλα που καλύπτουν πολλές ανάγκες αλλά ορισμένα είναι τέτοια που σε κάνουν να νοιώθεις πολύ διαφορετικός.

Κίνηση στους πίσω τροχούς...
Ένα από αυτά είναι και το BRZ, το πισωκίνητο coupe μοντέλο με την εκκεντρική σχεδίαση και την... παιχνιδιάρικη νοοτροπία. Για όσους δεν το γνωρίζουν, το BRZ είναι το ίδιο με το GT-86 της Toyota αλλά με σήματα της Subaru. Εφοδιάζεται με έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα boxer (σήμερα κατατεθέν της Subaru) 2.0 λίτρων ο οποίος αποδίδει 200 ίππους και προσφέρει πολύ καλά νούμερα επιδόσεων. Αυτό είναι ένα από τα σημεία που ο πελάτης του BRZ θα δώσει έμφαση καθώς τα... γκάζια στην συγκεκριμένη κατηγορία παίζουν το ρόλο τους. Στο ιαπωνικό μοντέλο όμως υπάρχει και ένα ακόμα στοιχείο που το καθιστά ξεχωριστό και είναι ιδιαίτερα αγαπητό όταν αρχίσεις να το αντιλαμβάνεσαι. Ο λόγος για την κίνηση που μεταδίδεται στους πίσω τροχούς και προσφέρει μέγιστη οδηγική απόλαυση όταν ο οδηγός το επιθυμεί ή.. μάλλον όταν απενεργοποιηθούν τα ανάλογα συστήματα πρόσφυσης.



Έτσι όπως πρέπει να οδηγείται ένα Subaru BRZ...

Σε λίγο και με 380 άλογα!
Στη γλώσσα των αριθμών, το δίλιτρο coupe μοντέλο καταφέρνει να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 7.6 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του ταχύτητα με το πόδι τέρμα στο γκάζι, αγγίζει τα 230 χλμ./ώρα. O οδηγός έχει στην διάθεσή του ένα εξαιρετικό κιβώτιο 6 σχέσεων που κουμπώνει ιδανικά τις ταχύτητες και σε.. προδιαθέτει για άλλα κόλπα! Γι αυτούς που αναζητούν το κάτι παραπάνω (είπαμε μιλάμε για... Subaru), πολύ σύντομα θα υπάρξει και ένα βελτιωτικό κιτ από την Cosworth που θα εκτοξεύει τα άλογα στα... 380 (όποιος κατάλαβε, κατάλαβε!). Το BRZ έχει φτιαχτεί για να είναι ένα fun to drive μηχάνημα και αυτό θα το καταλαβαίνει όποιος καθίσει πίσω από το τιμόνι. Διασκεδαστικό και με ένα τιμόνι που.. ξυρίζει, προσφέρει έναν ευχάριστο τρόπο οδήγησης που θα λατρέψουν οι γνώστες του είδους.

Παρακολουθήστε το teaser της Cosworth για το Subaru BRZ...


Θέση οδήγησης που σε βάζει στην πρίζα...
Στο εσωτερικό, ο οδηγός θα βολευτεί στο κάθισμα του BRZ το οποίο θα τον «αγκαλιάσει» και θα τον προδιαθέσει για... γρήγορη οδήγηση. Ο συνοδηγός, από την πλευρά του, θα έχει τις ανέσεις του, ενώ η πίσω σειρά αποτελείται από δύο ξεχωριστά καθίσματα που μπορούν να φιλοξενήσουν μικρά παιδιά. Η ποιότητα κατασκευής θυμίζει.. Ιαπωνία και είναι αρκετά καλή.


Τα τύπου bucket καθίσματα προσφέρουν πολύ καλή πλευρική στήριξη...

Ξεφεύγεις από την καθημερινότητα
Τα 34.000 ευρώ και κάτι που χρειάζεται κάποιος για να το αποκτήσει (μία έκδοση) είναι αρκετά για την σημερινή κατάσταση ενώ θα προβληματίσει και ο δίλιτρος κινητήρας που στην Ελλάδα θεωρείται απαγορευτικός. Ωστόσο είναι ένα τόσο ξεχωριστό αυτοκίνητο που θα σε κάνει να νοιώσεις άλλος άνθρωπος και θα ξεχνάς συχνά πυκνά την.. βαρετή καθημερινότητα έχοντας μονίμως το χαμόγελο στα χείλη!



Τεχνικά Χαρακτηριστικά  
Κυβισμός (cc) 1.998 κ.εκ.
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 1200/7.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 205/6.400
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 7.6
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 230
Μέση Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 6.9
Εκπομπές Ρύπων CO2 159 γρ./χλμ.
Τέλη Κυκλοφορίας 270.3 €
Μήκος (μέτρα) 4.240
Πλάτος (μέτρα) 1,775
Ύψος (μέτρα) 1,425
Βάρος (κιλά) 1.314
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 243
Τιμή (από…)* 34.050 ευρώ





Το κλασικό μπλε της Subaru που καίει...


Το εσωτερικό του BRZ...


Κιβώτιο 6 σχέσεων και τα κουμπιά που αλλάζουν την πρόσφυση...


Χώρος αποσκευών που αγγίζει τα 243 λίτρα...


Boxer κινητήρας με χωρητικότητα 2.0 λίτρα και απόδοση 200 ίππους...


Λεπτομέρειες...


Διπλές απολήσεις εξάτμισης που βγάζουν έναν μπάσο ήχο...


BRZ έτοιμο για... παιχνίδι!


Σπορ γραμμές για το coupe μοντέλο της Subaru...

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 23 Ιουνίου 2014, 12:31