Renault Kadjar: Οδηγούμε το νέο γαλλικό SUV

Renault Kadjar: Οδηγούμε το νέο γαλλικό SUV

Οδηγεί ο Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

     


Η κατηγορία των οχημάτων ελευθέρου χρόνου έχει μεγάλη άνθηση σε παγκόσμιο επίπεδο εξαιτίας της αντίστοιχης ζήτησης από το αγοραστικό κοινό. Αυτός είναι και ο λόγος που  η γκάμα των συγκεκριμένων Μετά το Renault Captur σειρά έχει το Kadjar... αυτοκινήτων εμπλουτίζεται συνεχώς, με τις προτάσεις να διαδέχονται η μία την άλλη.  

Μέχρι πρότινος η Renault διέθετε το Captur που αποτελούσε την μοναδική πρόταση στην κατηγορία. Όπως όμως φαίνεται ήρθε η ώρα να παρουσιάσει, αν και με λίγη καθυστέρηση στην Ελλάδα, το ολοκαίνουργιο Kadjar το οποίο κατατάσσεται στα μεσαία SUV. Ένα μοντέλο που έχει φτιαχτεί σε συνεργασία με την Nissan και περιέχει πολλά στοιχεία από το πετυχημένο Qashqai. Αυτό και μόνο του δίνει το πλεονέκτημα για μία καλή πορεία στην χώρα μας.

Renault Kadjar. Νέα πρόταση στην κατηγορία των SUV...

Ευρύχωρο και ποιοτικό
Το νέο γαλλικό SUV είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε κατά τη διάρκεια της πρώτης πανελλήνιας παρουσίασης. Στα χέρια μας είχαμε την έκδοση diesel με τον κινητήρα των 1.5 λίτρων και τους 110 Το Kadjar φιλοξενεί άνετα μία μεγάλη οικογένεια...ίππους. Ξεκινήσαμε την οδήγηση από την περιοχή της Βαρυμπόμπης μαζί με τους Βαγγέλη Γκούμα και Πάρι Ποντίκα από το Star channel και το Πρώτο Πρόγραμμα αντίστοιχα. Τόσο οι εμπρός επιβάτες όσο και αυτός που καθόταν στο πίσω κάθισμα, διαπίστωσαν πως οι χώροι του Kadjar είναι άνετοι και μπορούν να φιλοξενήσουν άνετα μία οικογένεια ή μία παρέα φίλων.

Στην καμπίνα ξεχωρίσαμε την υψηλή ποιότητα κατασκευής με τα μαλακά πλαστικά ενώ τα στοιχεία συνδεσιμότητας και τεχνολογίας ήταν κάτι που μας άρεσε και αποδεδειγμένα επιθυμούν όσοι αγοράζουν πλέον καινούργιο αυτοκίνητο. Αυτό που σου μένει συγκριτικά με άλλα SUV είναι η ξεχωριστή ψηφιακή οθόνη πίσω από το τιμόνι με το μεγάλο στροφόμετρο και το ψηφιακό ταχύμετρο όπως και η οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα.

H ποιότητα κύλισης είνα ένα χαρακτηριστικό στοιχείο του γαλλικού μοντέλου...

Άνετο στο δρόμο...
Οδηγώντας, στο μικρό χρονικό διάστημα που είχαμε το αυτοκίνητο στην κατοχή μας, σε κλειστά κομμάτια, στο χώμα και στην εθνική οδό, καταλάβαμε πως είχαμε να κάνουμε με ένα όχημα με πολύ καλή ποιότητα κύλισης.

Ο κινητήρας 1.5 μπορεί να μην έχει φτιαχτεί για να προσφέρει οδηγική απόλαυση και απίστευτα γκάζια, έχει φτιαχτεί όμως για να προσφέρει οικονομική απόλαυση όσον αφορά την κατανάλωση που στις μέρες μας παίζει σημαντικό ρόλο. Σίγουρα ενδιαφέρον θα έχει και ο βενζινοκίνητος 1.2 με τους 130 ίππους τον οποίο δεν είχαμε τη δυνατότητα να δοκιμάσουμε.

Η καμπίνα του Renault Kadjar...

Βενζίνη και diesel
Το Kadjar είναι διαθέσιμο σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις. Χαρακτηριστικό του στοιχείο η απόσταση από το έδαφος που φτάνει τα 20 εκατοστά και δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να κινηθεί Τετρακίνητο μόνο στην έκδοση 1.6 diesel με τους 130 ίππους... άνετα σε εκτός δρόμου συνθήκες. Στην έκδοση 4x4 όλα γίνονται ηλεκτρονικά ενώ ο οδηγός το μόνο που πρέπει να κάνει είναι να επιλέξει τον περιστροφικό διακόπτη στο mode που επιθυμεί. Όσον αφορά τους κινητήρες οι προτάσεις αφορούν σε βενζίνη και diesel.

Στην πρώτη περίπτωση η πρόταση αφορά ένα μηχανικό σύνολο 1.2 με 130 ίππους. Στην δεύτερη οι επιλογές είναι δύο και αφορούν τον 1.5 με τους 110 ίππους και τον 1.6 με τους 130 ίππους. Να σημειώσουμε πως το τετρακίνητο Kadjar είναι διαθέσιμο μόνο στην έκδοση 1.6 diesel με 130 ίππους.

Το Renault Kadjar αποδείχτηκε ιδανικό μέλος της παρέας των... τριών (από αριστερά: Βαγγέλης Γκούμας, Βασίλης Σαρημπαλίδης και Πάρις Ποντίκας)

Πλήθος συστημάτων...
Από εκεί και πέρα, το γαλλικό SUV εφοδιάζεται με πλήθος ηλεκτρονικών συστημάτων που έχουν να κάνουν με την ενεργητική, την παθητική ασφάλεια αλλά και με την άνεση. Ο οδηγός λοιπόν έχει στην Δελεαστική πρόταση απέναντι στον σκληρό ανταγωνισμό...διάθεσή του σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος,  αυτόματο σύστημα φρεναρίσματος, σύστημα ενημέρωσης για αλλαγή λωρίδας κυκλοφορίας, προειδοποίηση τυφλής γωνίας κ.ά.

Στο.... ρεζουμέ, το Renault Kadjar είναι μία αρκετά δελεαστική πρόταση για όσους θέλουν να αποκτήσουν ένα όχημα SUV. Στο πολύ καλό σύνολο θα πρέπει να προσθέσουμε και τις τιμές που κατάφερε να πετύχει η ελληνική εταιρεία προκειμένου να βάλει σε σκέψη τους πελάτες που επιθυμούν να αποκτήσουν ένα πολύ καλό SUV στην καλύτερη δυνατή τιμή.

Σίγουρα ο ανταγωνισμός είναι πολύ σκληρός (Nissan Qashqai, VW Tiguan κ.ά.), όμως εναλλακτικά το Kadjar και με την τιμή που πωλείται έχει κάθε λόγο να θέλει να παίξει τη δική του... μπάλα στο ελληνικό έδαφος.

 

Επισκεφτείτε την επίσημη σελίδα της Renault για να δείτε λεπτομέρειες για το Kadjar πατώντας ΕΔΩ



Καλό... ταξίδι!


ΕΚΔΟΣΕΙΣ RENAULT KADJAR

Βενζίνη
Κυβισμός 1.197 κ.εκ. *
Ιπποδύναμη: 130/5.500 σ.α.λ.
Ροπή: 205Nm/2.000 σ.α.λ.
0-100: 10.1
Τελική: 192
Κατανάλωση: 5.6 λτ./100 χλμ
Τιμή: 20.850
* διαθέσιμο μόνο 4x2

Diesel
Κυβισμός 1.461 κ.εκ. *
Ιπποδύναμη: 110/4.000 σ.α.λ.
Ροπή: 260 Nm/1.750 σ.α.λ.
0-100: 11.9
Τελική: 182
Κατανάλωση: 3.8 λτ./100 χλμ
Τιμή: 22.340
* διαθέσιμο μόνο 4x2, υπάρχει η δυνατότητα κα με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη

Κυβισμός 1.598 κ.εκ. *
Ιπποδύναμη: 130/4.000 σ.α.λ.
Ροπή: 320 Nm/1.750 σ.α.λ.
0-100: 9.9
Τελική: 190
Κατανάλωση: 4.3 λτ./100 χλμ
Τιμή: θα ανακοινωθεί σύντομα
* διαθέσιμο 4x2 & 4x4


Αν το πιέσεις στρίβει χωρίς να προβληματίσει με το κράτημά του...

Με ένα όχημα ελευθέρου χρόνου απλά σχεδιάζεις το ταξίδι σε οποιοδήποτε δρόμο...

Τα καθίσματα πέφτουν και διαμορφώνεται ένα τεράστιος χώρος αποσκευών. Όταν δε πέσει και το κάθισμα του συνοδηγού μπορείς να μεταφέρεις ακόμα και αντικείμενα μήκους 2.5 μέτρων
Η πρώτη πανελλαδική παρουσίαση του Renault Kadjar έγινε και η διάθεση του μοντέλου ξεκινά...
Το κλειδί του γαλλικού SUV...
Αρχικά το Kadjar θα είναι διαθέσιμο με μηχανικό κιβώτιο και σύντομα θα υπάρξει και έκδοση με αυτόματο κιβώτιο

Ο ξεχωριστός πίνακας οργάνων...
Η εκκίνηση και το σβήσιμο του κινητήρα γίνεται με το πάτημα ενός κουμπιού...
Ψηφιακό και το χειρόφρενο...
Τρεις είναι οι διαθέσιμοι κινητήρες για το Kadjar. Ένας βενζίνης 1.2 με 130 ίππους, ένας diesel 1.5 με 100 και ένας diesel 1.6 με 130 ίππους







 

 

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 24 Ιουνίου 2016, 18:33