Honda Civic: «Πω... μια αμαξάρα»

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 31 Μαΐου 2017, 12:16
Honda Civic: «Πω... μια αμαξάρα»

Οδηγεί ο Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

     


Με αυτά τα λόγια εκφράστηκε ο πιτσιρικάς στο δρόμο, βλέποντας έκπληκτος τη νέα γενιά Honda Civic που περνούσε από δίπλα του. Μία έκφραση λατρείας που δείχνει και την αγάπη του κόσμου για τα Σαράντα χρόνια ιστορίας... μοντέλα της Honda και ιδίως για το Civic.

Με ιστορία πάνω από 40 χρόνια, το ιαπωνικό μοντέλο έχει φτάσει αισίως στη 10η γενιά και πλέον έρχεται να ταράξει τα νερά με την ριζοσπαστική σχεδίαση, κυρίως όσον αφορά το εξωτερικό μέρος αλλά και τους νέους εξελιγμένους κινητήρες που συμβαδίζουν με το λεγόμενο downsizing (μικροί σε χωρητικότητα αλλά υψηλές ιπποδυνάμεις).

Η συγκεκριμένη φωτογραφία αντικατοπτρίζει την ριζοσπαστική σχεδίαση της 10ης γενιά του Honda Civic


Θέλουν να ξεχωρίζουν
Το είδαμε από κοντά, το περιεργαστήκαμε και το οδηγήσαμε για σχεδόν 500 χιλιόμετρα στην πρώτη, επί ελληνικού εδάφους παρουσίαση που πραγματοποιήθηκε από την εισαγωγική εταιρεία. Όπως θα Οι άνθρωποι της Honda πάντα έχουν κάτι διαφορετικό στο μυαλό τουςπαρατηρήσετε και από τις φωτογραφίες όλα ξεκινούν από... έξω.

Το κοιτάς από μπροστά, το κοιτάς από πίσω, από τα πλάγια και αναρωτιέσαι τι είχαν στο μυαλό τους, οι κατά τα άλλα συντηρητικοί Ιάπωνες. Βέβαια, Ιάπωνας με... Ιάπωνα διαφέρει και αυτό στη Honda το γνωρίζουν καλά καθώς πάντα ήθελαν να ξεχωρίζουν και να προσφέρουν το κάτι ξεχωριστό στους πελάτες τους. Ο σχεδιασμός μιλά μέσα από τις φωτογραφίες και ιδίως όσον αφορά στο πίσω μέρος που πραγματικά τα... σπάει. Μόνο κάποιοι συντηρητικοί με τα αυτοκίνητα αλλά και την τεχνολογία θα ξενίσουν, δηλαδή αυτοί που ακόμα ίσως να μην γνωρίζουν καν τι είναι το... smartphone.

Με μήκος 4.518 μέτρα δεν το λες και μικρό..

Άλλο... Honda
Εσωτερικά, τα πάντα έχουν αλλάξει σε σχέση με την απερχόμενη γενιά. Πλέον η κεντρική κονσόλα έχει To εσωτερικό έχει άφθονους χώρους για μικροαντικείμενα και είναι πολύ λειτουργικόγίνει πιο λειτουργική και σαφώς πιο σύγχρονη, εφοδιασμένη με τεχνολογία. Στη μέση της κεντρικής κονσόλας δεσπόζει η οθόνη αφής υψηλής ευκρίνειας με εύκολη λειτουργία και η οποία κάνει τα... πάντα. Συνδέεται με το τηλέφωνο, καθοδηγεί μέσω συστήματος πλοήγησης τον οδηγό, κ.ά.

Η μικρή μας ένσταση αφορά στον αναλογικό διακόπτη που λείπει για να μπορούμε να αυξομειώνουμε την ένταση της μουσικής, καθώς ο οδηγός - συνοδηγός μπορούν να το πράξουν μόνο ψηφιακά. Λεπτομέρειες... Από εκεί και πέρα έχουμε εκκίνηση κινητήρα με κουμπί, χειρόφρενο επίσης με... κουμπί και γενικότερα πολλά κουμπιά που κάνουν τη  συμβίωση εντός αυτοκινήτου άνετη και ψηφιακή!

Το εσωτερικό του ιαπωνικού μοντέλου...

Παντού κουμπιά
Φυσικά δεν μπορούμε να παραλείψουμε και τα... αντίστοιχα κουμπιά πάνω στο τιμόνι, που μεταξύ Άνετα θα ταξιδέψουν τέσσερις ενήλικες επιβάτες με τις αποσκευές τους...άλλων συναντούμε, τον εξελιγμένο αυτόματο πιλότο αλλά και την ημιαυτόνομη οδήγηση όπου το αυτοκίνητο μπορεί να κινείται ακόμα και μόνο του και να στρίβει χωρίς... βοήθεια, για περισσότερα από 10 δευτερόλεπτα!

Χώροι υπάρχουν άνετοι για τέσσερις ενήλικες με αυτούς που κάθονται πίσω να έχουν και «τεμπέλη» ανάμεσα τους για ξεκούραστα ταξίδια. Στο σημείο που έχουμε μία μικρή ένσταση αφορά στην ηχομόνωση που περνά κυρίως στους πίσω επιβάτες από το χώρο αποσκευών (έκδοση hatchback) και αυτό όταν τα χιλιόμετρα στο κοντέρ είναι αυξημένα.

Με τη νέα γενιά καλύψαμε σχεδόν 500 χιλιόμετρα...

Μοτεράρες...
Και επειδή μιλάμε για καινούργια γενιά, καινούργια είναι και τα δύο μηχανικά σύνολα που δοκιμάσαμε Οι κινητήρες turbo VTEC είναι ελαστικοί, αποδοτικοί και οικονομικοί. Αρχικά θα δούμε βενζίνη και τέλος του έτους dieselκαι μας εξέπληξαν. Εδώ οι Ιάπωνες έκαναν τρομερή δουλειά και είναι σίγουρο πως θα πείσουν τον κάθε δύσπιστο γι' αυτά που μπορούν να κάνουν! Αρχικά οδηγήσαμε τον 1.000άρη turbo με τους 129 ίππους ο οποίος αποδίδει 200 Nm ροπής! Ελαστικός κινητήρας, χωρίς κραδασμούς ο οποίος μάλιστα λειτουργεί τόσο ομαλά που όταν οδηγείς στο όριο ξεχνάς να αλλάξεις ταχύτητα πιάνοντας εύκολα κόφτες...

Σαφώς πιο δυνατός ο 1.500άρης με τα 182 άλογα και τα 240 Nm ροπής που αγγίζει σε τελική τα 220 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση είναι χαμηλή και μπορεί να κυμανθεί στην περίπτωση του 1.000άρη μοτέρ κάτω από τα 5.5 λίτρα και κοντά στα 6.5 λίτρα στην έκδοση με τον κινητήρα των 1.5 λίτρων. Ακόμα και όταν το πόδι βαραίνει η κατανάλωση δεν θα αυξηθεί πολύ και αυτό είναι κάτι που στις μέρες παίζει το ρόλο του.

Γράφεις χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του Honda Civic και δεν κουράζεσαι. Σημαντικό στοιχείο για αυτοκίνητο της συγκεκριμένης κατηγορίας

Άμα θες πας και γρήγορα...
Όσο για την συμπεριφορά, το Civic 10ης γενιάς δικαιολογεί στο μέγιστο βαθμό το όνομά του. «Πατάει» καλά, στρίβει και δεν προβληματίζει ή φοβίζει τον οδηγό.

Είναι απολαυστικό και μπορεί να συναρπάσει σε μεγάλο βαθμό τον οδηγό που θέλει να κινηθεί γρήγορα. Αυτοί δεν που θα το χρησιμοποιούν σε νορμάλ συνθήκες είναι σίγουρο πως θα αισθανθούν άρχοντες και θα έχουν την αίσθηση πως βρίσκονται πίσω από το τιμόνι ενός πολύ ακριβού αυτοκινήτου.

Σταθερό, απολαυστικό και χωρίς να σε φοβίζει όταν το οδηγείς σε δρόμους με στροφές...

Από 20.650 ευρώ
Στο δια... ταύτα, το ιαπωνικό μοντέλο είναι διαθέσιμο από τα 20.650 ευρώ στη βασική πεντάθυρη έκδοση 1.0 Comfort ενώ αντίστοιχα η πιο προσιτή έκδοση 1.5 sport τιμολογείται στα 25.650 ευρώ.

Να σημειώσουμε πως το νέο Civic είναι διαθέσιμο και με αμάξωμα τύπου sedan ενώ υπάρχει και επιλογή με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων τύπου CVT. Η έκδοση diesel αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της στην Ελλάδα προς τα τέλη του έτους.


Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη νέα γενιά του Honda Civic πατήστε ΕΔΩ


Απολαύστε στο παρακατω video πλάνα από την 10η γενιά του Honda Civic επί ελληνικού εδάφους




Τεχνικά Χαρακτηριστικά Honda Civic 5dr 1.0* 
Honda Civic 5dr 1.5* 
Κυβισμός (κ.εκ.)  988
 1.498
Ισχύς (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 129/5.500
 182/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 200/2.250
 240/1.900-5.000
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 10.8 δευτ.
 8.2 δευτ.
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 203
 220
Μέση Κατανάλωση 4.8 λτ./100 χλμ.
 5.8 λτ./100 χλμ.
Εκπομπές Ρύπων CO2 110 γρ./χλμ
 133 γρ./χλμ
Τέλη Κυκλοφορίας 107.8 ευρώ
 159.6 ευρώ
Μήκος (μέτρα) 4.518  4.518
Πλάτος (μέτρα) 1.799
 1.799
Ύψος (μέτρα) 1.434  1.434
Βάρος (κιλά) 1.275
 1.307
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 478
 420
 Τιμή (από...)
20.650 ευρώ
 25.650 ευρώ

* έκδοση με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων



Το 'πάτημα' του Civic είναι υποδειγματικό για την κατηγορία του. Το καταλαβαίνεις όταν το οδηγείς στους... περίφημους επαρχιακούς δρόμους


Αυτά τα οπίσθια θέλεις να τα βλέπεις...





Ανάλογα με την έκδοση υπάρχει και ασύρματος φορτιστής κινητού...
Η οθόνης αφής στην κεντρική κονσόλα...

Άγρια ομορφιά... by Honda


Το νέο Civic είναι διαθέσιμο με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων και με αυτόματο τύπου CVT



Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 31 Μαΐου 2017, 12:29