Ford KA+: Έγινε πλέον... πεντάθυρο

Ford KA+: Έγινε πλέον... πεντάθυρο

Οδηγεί ο Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

     


Σε μία Ελλάδα που η οικονομική κρίση έχει χτυπήσει την πόρτα του μεγαλύτερου ποσοστού των Το ΚΑ+ είναι ένα αυτοκίνητο καθημερινής χρήσης πολιτών, οι υποψήφιοι αγοραστές καινούργιου αυτοκινήτου αναζητούν συνεχώς πιο προσιτά μοντέλα και μικρών κατηγοριών. Οτιδήποτε μεγάλο προβληματίζει σε αντίθεση με τα μικρά και οικονομικά οχήματα που κερδίζουν συνεχώς έδαφος.

Η Ford παρουσίασε το ολοκαίνουργιο KA+, ένα πεντάθυρο μοντέλο που δεν θυμίζει σε τίποτα το ΚΑ που γνωρίζαμε. Άλλη σχεδίαση, πιο συντηρητική και με στοιχεία που διαθέτουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα, όπως οικονομία, χαμηλό κόστος συντήρησης, ευρυχωρία κ.ά.


Δείτε το νέο Ford Ka+ στους ελληνικούς δρόμους...



Πεντάθυρο αμάξωμα...
Με το νέο μοντέλο της γκάμας Ford είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μία πρώτη οδηγική... γεύση και να εισπράξουμε τις πρώτες εντυπώσεις πριν αρχίσει να κυκλοφορεί στην ελληνική αγορά. Αρχικά η Χωρίς πολλά... "φρου φρου και αρώματα", το νέο μοντέλο στοχεύει στην χρηστικότητα και την αξιοπιστία...εξωτερική σχεδίαση σου δείχνει ξεκάθαρα τους στόχους της μάρκας αλλά και το κοινό που απευθύνεται. Ένα πεντάθυρο αμάξωμα που αναζητά ο σύγχρονος πελάτης που θέλει χώρους, αξιοπιστία και να κάνει πάνω από όλα τη δουλειά του χωρίς άγχος. Η εμπρός μάσκα θυμίζει το Fiesta σε... σμίκρυνση, σε αντίθεση με το πίσω μέρος που δείχνει έναν μοναδικό χαρακτήρα.

Εσωτερικά, οι χώροι είναι αυτοί  που θα αφήσουν ακόμα και τις μεγάλες οικογένειες ή τους... ψηλούς επιβάτες ικανοποιημένους. Η κεντρική κονσόλα περιλαμβάνει τα πάντα, ωστόσο εκεί που χάνει το KA+ είναι στα σκληρά πλαστικά. Άλλωστε η Ford με αυτό το μοντέλο δεν ποντάρει σε αυτόν τον τομέα ενώ και ο πελάτης του ΚΑ+ ίσως να μην τον ενδιαφέρει. Αξίζει πάντως να αναφέρουμε τους 21 αποθηκευτικούς χώρους, που είναι χρήσιμοι για όλους τους επιβάτες.

Το ολοκαίνουργιο Ford KA+ δεν θυμίζει σε τίποτα το γνωστό σε όλους ΚΑ...

Με ένα κινητήρα
Κάτω από το εμπρός καπό συναντούμε έναν βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1.2 λίτρων με απόδοση 70 και 85 ίππους και κατανάλωση 5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Σίγουρα ο συγκεκριμένος δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο αλλά κινεί με αξιοπρέπεια το όχημα.

Στον τομέα «κρατήματα» ο οδηγός σίγουρα θα μείνει ικανοποιημένος, στοιχείο που συνοδεύει όλα τα μοντέλα της γκάμας Ford. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων.

Η καμπίνα των επιβατών και η εικόνα της κεντρικής κονσόλας...

Πλούσιος εξοπλισμός...
Όλα τα μοντέλα KA+ διαθέτουν ολοκληρωμένο στάνταρ εξοπλισμό όπως ηλεκτρικά εμπρός παράθυρα και εξωτερικούς καθρέπτες, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, σύστημα ασφαλείας με έξι αερόσακους, ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας (Electronic Stability Control) με υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα (Hill Start Assist), περιοριστή ταχύτητας (Speed Limiter) και Ford Easy Fuel.

Σε γενικές γραμμές θα χαρακτηρίζαμε το νέο Ford KA+ ένα πολυεργαλείο καθημερινότητας. Δεν είναι αυτό που θα σε ξετρελάνει οδηγικά ούτε σχεδιαστικά, αλλά είναι σίγουρο πως θα σε αφήσει ξένοιαστο από τον κακό... δαίμονα του συνεργείου λόγω αξιοπιστίας.


Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Ford KA+ πατήστε ΕΔΩ



Τεχνικά Χαρακτηριστικά Ford KA+
Κυβισμός (cc) 1.196
Ισχύς (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 85/6.300
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 3112/4.000
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 15.3
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 169
Μέση Κατανάλωση 5 λτ./100 χλμ.
Εκπομπές Ρύπων CO2 114
Τέλη Κυκλοφορίας 112.7ευρώ
Μήκος (μέτρα) 3.929
Πλάτος (μέτρα) 1.695
Ύψος (μέτρα) 1.524
Βάρος (κιλά) 1.009
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 270
 Τιμή (από...)
10.970 ευρώ




Το νέο Ford κινείται άνετα ακόμα και στον αυτοκινητόδρομο...
Ξεχωριστή η σχεδίαση του πίσω μέρους...
Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας των 1.2 λίτρων είναι διαθέσιμος με 70 και 85 ίππους...

Ο πίνακας οργάνων...
Χρήσιμες πληροφορίες στην οθόνη που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα...
Θύρες AUX και USB...
Χώρος αποσκευών 270 λίτρων...
Η θέση οδήγησης δέχεται πολλές ρυθμίσεις...
Μεγάλοι οι χώροι και για τους πίσω επιβάτες...
Μάσκα που θυμίζει Fiesta αλλά σε πιο... light μορφή!
KA+ = πεντάθυρο μοντέλο!
Ζάντες αλουμινίου ανάλογα με την έκδοση...



Τελευταία ενημέρωση: Κυριακή, 16 Οκτωβρίου 2016, 21:09