Αποστολή στη Βαρκελώνη: Λουκάς Παπαλάμπρος

   

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

H γαλλική φίρμα τόλμησε για μια ακόμα φορά και δημιούργησε ένα από τα πιο ιδιαίτερα και ξεχωριστά supermini της αγοράς. Έδωσε έμφαση στην εξατομίκευση, προτεραιότητα στην άνεση και στην ψηφιακή τεχνολογία, έχοντας ένα και μόνο στόχο. Την κορυφή της Ευρώπης.

Ταξιδέψαμε στη Βαρκελώνη, στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής παρουσίασης της νέας γενιάς του C3 και σας μεταφέρουμε τις πρώτες εντυπώσεις.

Προσφέρεται σε 36 διαφορετικούς συνδυασμούς και τρία διαφορετικά χρώματα για την οροφή

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Colpo grosso
Το καινούργιο μικρό των Γάλλων δεν θυμίζει τίποτα από όσα έχουμε δει μέχρι στιγμής, τουλάχιστον Το νέο C3 ανεβάζει πολύ ψηλά τον πήχη στην κατηγορίαστην κατηγορία του.

Η Citroen ανέβασε πολύ ψηλά τον πήχη και έβαλε πολύ δύσκολα στους ανταγωνιστές και ειδικά στους Γερμανούς, οι οποίοι παραμένουν αμετανόητα συντηρητικοί. Το μόνο μοντέλο που μπορεί να το «χτυπήσει» από άποψη design είναι το νέο Micra, αλλά αυτό αργεί να λανσαριστεί.

Το C3 είναι ίσως από τα λίγα αυτοκίνητα που δείχνει πιο όμορφο από κοντά σε σχέση με τις φωτογραφίες. Συνδυάζει τις αρετές ενός μικρού αυτοκινήτου πόλης και ενός crossover, προσφέρεται σε έντονους χρωματικούς συνδυασμούς, με την επιθετική μάσκα, τα φωτιστικά σώματα τριών σταδίων, τα airbumbs στο πλάι, τα μαύρα πλαστικά στους θόλους και τους προφυλακτήρες, τα χαρακτηριστικά σχέδια ζαντών και το υπερυψωμένο αμάξωμα, να ενισχύουν την εξέχουσα προσωπικότητα του.

Απευθύνεται στους νεότερους σε ηλικία οδηγούς, στους άντρες και στις γυναίκες που επιζητούν το lifestyle. Παράλληλα, είναι ιδανικό για νέα ζευγάρια με παιδιά, που επιζητούν ένα οικονομικό και συνάμα μοντέρνο αυτοκίνητο. Αυτό, είναι ίσως, το μεγαλύτερο προσόν του C3. Χάρη στις αυξημένες διαστάσεις, προσφέρει εξαιρετικούς χώρους για τέσσερα άτομα και πρακτικές λύσεις.

Δανείζεται όλα τα στοιχεία απλότητας και μοντερνισμού της τέχνης του μινιμαλισμού

casa di patsi
Εμπνευσμένο από την τέχνη της αφαίρεσης στο σπίτι, το εσωτερικό του νέου C3 είναι ευφάνταστο, Άνεση και απλότητα είναι δύο σημαντικά στοιχεία του γαλλικού μοντέλου…νεωτεριστικό, απαλλαγμένο από οτιδήποτε περιττό. Κάθε επιφάνεια της καμπίνας έχει σχεδιαστεί με βάση τη λιτότητα, προσφέροντας σε οδηγό και επιβάτες μια αίσθηση άνεσης και απλότητας, χωρίς να λείπει το ανατρεπτικό.

Δανείζεται πολλά στοιχεία από το Cactus, όπως τις ρετρό χειρολαβές και τα καθίσματα-πολυθρόνες. Ωστόσο, είναι πιο πρακτικό, διαθέτει μαλακά υλικά κατά μήκος του ταμπλό και πιο σκληρά στα υπόλοιπα τμήματα, με τη συναρμογή να είναι σαφώς καλύτερη.

Στην κεντρική κονσόλα δεσπόζει η οθόνη αφής 7 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, υποστηρίζοντας Apple CarPlay, Android Auto και 3D δορυφορικό σύστημα πλοήγησης. Μέσω αυτής, ο οδηγός μπορεί να ελέγξει κάθε λειτουργία του οχήματος εύκολα και γρήγορα. Τα καθίσματα παρέχουν τη βέλτιστη πλευρική στήριξη, με την τριχρωμία της καμπίνας να αναδεικνύει το στιλ και τη φινέτσα. Αυτό που θα εκτιμήσουν οι ιδιοκτήτες είναι το καινοτόμο σύστημα ConnectedCam. Πρόκειται για μια onboard HD κάμερα η οποία είναι τοποθετημένη στον εσωτερικό καθρέπτη, συνδέεται με το smartphone και τραβά εικόνα και video σε πραγματικό χρόνο. Το βασικότερο στοιχείο όμως, είναι πως σε περίπτωση ατυχήματος θα καταγράφει τα 30 δευτερόλεπτα πριν από το συμβάν και άλλα 60” μετά από αυτό.

Εσωτερικό σύμφωνα με τα γούστα σου!
Ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να επιλέξει μεταξύ τεσσάρων εξοπλιστικών πακέτων και να διαμορφώσει το εσωτερικό, σύμφωνα με τα γούστα του. Όσον αφορά στους χώρους, είναι από τους κορυφαίους της κατηγορίας, φιλοξενώντας τέσσερες ενήλικες με άνεση.

Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 300 λίτρων – από τα μεγαλύτερα στην κατηγορία supermini. Επίσης, υπάρχουν αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα και ποτήρια, με την εργονομία αντίθετα, να κυμαίνεται σε μέτρια επίπεδα.

Το μήκος του αμαξώματος είναι στα 3,99 μέτρα, το πλάτος στο 1,75μ. και το ύψος στο 1,45μ.

Κινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων
Στα μηχανικά σύνολα δεν υπάρχει κάποια έκπληξη, με τη Citroen να επιλέγει το δοκιμασμένο και άκρως Διαθέσιμο από… 1.200 κ.εκ. και με turbo επιτυχημένο τρικύλινδρο σύνολο βενζίνης 1.2 PureTech απόδοσης 68, 82 και 110 ίππων. Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με σύστημα Start/Stop και μηχανικό κιβώτιο. Στους diesel υπάρχει ο 1.6 BlueHDi των 75 και 100 ίππων, επίσης με Start/Stop, μηχανικό κιβώτιο ή το αυτόματο EAT6. 

Η εμπορική του πορεία στην Ελλάδα θα ξεκινήσει στα τέλη Νοεμβρίου, με την ατμοσφαιρική βενζινοκίνητη έκδοση των 82 ίππων, την turbo των 110 ίππων και τις δύο diesel. O 1.2 PureTech με τους 110 ίππους και το αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων, θα έρθει στη χώρα μας στις αρχές του 2017.

Η ποιότητα κύλισης είναι υποδειγματική

Ιδανικό και καθημερινές μετακινήσεις
Στην πανέμορφη ισπανική πόλη, με τα «παραμυθένια» δημιουργήματα του Γκαουντί, τα μουσεία και τις γκαλερί, είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε τις εκδόσεις βενζίνης με τους 82 και τους 110 ίππους. Το μικρότερο μοτέρ έχει τη δύναμη να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις του χρήστη μέσα στα αστικά κέντρα, συνδυάζεται πολύ καλά με το πεντάρι μηχανικό κιβώτιο και εμφανίζει μέση κατανάλωση καυσίμου στα 7 λίτρα υπό πίεση. Το turbo σύνολο είναι πιο σπιρτόζικο, ελαστικό και κινεί το αμάξωμα σε πιο γρήγορους ρυθμούς.

Στον δρόμο, το αυτοκίνητο είναι σταθερό, σου δίνει μια αίσθηση ασφάλειας χάρη στο στιβαρό πλαίσιο, με την ανάρτηση να απορροφά εξαιρετικά τις όποιες κακοτεχνίες του οδοστρώματος. Είναι εύκολο στο χειρισμό του, κινείται με χαρακτηριστική άνεση στα στενά όρια της πόλης αλλά και στον αυτοκινητόδρομο, με τους όποιους αεροδυναμικούς θορύβους να εμφανίζονται μόνο στις υψηλές ταχύτητες.

Ευχάριστα χρώματα, μοντέρνες πινελιές, νεανικός χαρακτήρας

Επίδειξη υπεροχής
Το νέο C3 θα λέγαμε ότι είναι καταδικασμένο να πετύχει. Έχει όλα τα φόντα για να γίνει το επόμενο best Έτοιμο να κατακτήσει την κορυφή…seller της αγοράς, διαθέτει ένα πλήρες πακέτο εξοπλισμού, προηγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, ευρύχωρη καμπίνα και αποδοτικούς κινητήρες. Highlight είναι φυσικά η σχεδίαση, προκαλώντας επιφωνήματα θαυμασμού σε κάθε εμφάνισή του.

Όπως αναφέραμε και παραπάνω, στις επίσημες εκθέσεις των αντιπροσώπων Citroen θα βρίσκεται μετά τις 20 Νοεμβρίου. Όσο για την τιμή του, αναμένεται να ξεκινά λίγο πάνω από τα 12.500 ευρώ.  

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης