Οδηγεί ο Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

Πριν από μερικά χρόνια είχε κάνει την εμφάνισή του στις αγορές το VW Fox. Ήταν τότε που η εταιρεία έλεγε πως αυτό είναι το πρώτο σας αληθινό μικρό VW. Δυστυχώς, τα… λόγια των Γερμανών δεν έπιασαν τόπο και το Fox δεν πέτυχε τους στόχους που είχαν θέσει αρχικά οι άνθρωποι της μάρκας. Εν έτει 2012, τα πράγματα δείχνουν να αλλάζουν και το πρώτο αληθινό μικρό VW είναι γεγονός.

Ο λόγος για το Up, ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης, που είχαμε τη δυνατότητα να οδηγήσουμε και να ζήσουμε μαζί του τόσο εντός όσο και εκτός πόλης. Αν και πρόκειται για ένα καινούργιο μοντέλο, το Up έχει καταφέρει να γίνει γνωστό στο πανελλήνιο απλώς γιατί έχει να δώσει πολλά. Μην ξεχνάμε πως ζούμε σε μία περίοδο πολύ δύσκολη, γεγονός που σημαίνει πως οι όποιοι αγοραστές υπάρχουν, επικεντρώνονται σε αυτοκίνητα μικρά, χωρίς μεγάλους κινητήρες, με χαμηλά τέλη κυκλοφορίας, χαμηλά ασφάλιστρα, κατανάλωση που θυμίζει δίτροχο κ.λπ.. Όλα τα παραπάνω είναι στοιχεία που διαθέτει το Up, το οποίο για όσους δεν το γνωρίζουν κυκλοφορεί σε ίδια μορφή με το Skoda Citigo και πολύ σύντομα θα το δούμε και με λογότυπα της Seat με την ονομασία Mii (βγαίνουν από την ίδια γραμμή παραγωγής).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ποιοτικό μικρό
Εξωτερικά, η σχεδίαση είναι πολύ καλή και σύγχρονη και είναι βέβαιο πως σε ένα μεγάλο ποσοστό οδηγών αρέσει. Εσωτερικά, αυτό που μετρά, πέραν της καλής ποιότητας των υλικών, είναι οι χώροι των επιβατών κυρίως των εμπρός. Αυτό που μας άρεσε στο Up ήταν η λειτουργικότητα της καμπίνας αλλά και η ποιότητα κύλισης, γεγονός που δεν συνηθίζεται στη συγκεκριμένη κατηγορία. Από εκεί και πέρα, ο 1000άρης κινητήρας των 60 ίππων, αν και… λίγος,  τελικά αποδείχθηκε αρκετός για μέσα στην πόλη αλλά και έξω από αυτή. Από πλευράς κατανάλωσης, ο μέσος όρος δεν ξεπέρασε τα 5 λίτρα, γεγονός που αυτομάτως κατατάσσει το Up στις πρώτες θέσεις της σχετικής λίστας με τα αυτοκίνητα που έχουν πολύ χαμηλή κατανάλωση. Όσο για τα τέλη κυκλοφορίας, ο μελλοντικός ιδιοκτήτης καλείται να καταβάλει το ποσό των 94 ευρώ, εκτός κι εάν επιλέξει ένα ειδικό πακέτο (θα πληρώσει κάτι παραπάνω…), που περιλαμβάνει start & stop, ειδικά λάστιχα κ.λπ., και έτσι θα γλυτώσει το ετήσιο χαράτσι.

Θετική αύρα
Το… ατού στο Up είναι η σχέση που δημιουργεί με τον οδηγό, στον οποίο αφήνει μία ικανοποίηση σε καθημερινή βάση. Δηλαδή, ότι δεν κινήθηκε απλώς οδηγώντας ένα αυτοκίνητο με τέσσερις ρόδες αλλά ένα ευχάριστο μοντέλο που είναι και άνετο και δεν προκαλεί με τον τρόπο του, ιδίως στις μέρες μας. Με τιμή που ξεκινά κάτω από 9.000 ευρώ (με απόσυρση) είναι σίγουρο πως θα βάλει (το έχει κάνει ήδη) αρκετό κόσμο σε σκέψη. Άλλωστε, το νέο VW Up δίνει τη δυνατότητα στον καταναλωτή, αντί να αγοράσει  μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, να αποκτήσει ένα καινούργιο, το οποίο έπειτα από 3-4 χρόνια θα κρατήσει και υψηλή μεταπωλητική αξία.

 Τεχνικά Χαρακτηριστικά  
 Κυβισμός (cc)  999
 Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.)  60/6.000
 Ροπή (Nm/σ.α.λ.)  100/3.000
 Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα)  14,4
 Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα)  160
 Μέση Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)  3,9
 Εκπομπές Ρύπων CO2  105 γρ./χλμ
 Τέλη Κυκλοφορίας  94 €
 Μήκος (μέτρα)  3,540
 Πλάτος (μέτρα)  1,641
 Ύψος (μέτρα)  1,489
 Βάρος (κιλά)  854
 Χώρος Αποσκευών (λίτρα)  251
 Τιμή (από…)*  8.676 ευρώ

*Συμπεριλαμβάνεται το όφελος της απόσυρσης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πατήστε παρακάτω για να δείτε φωτογραφίες από το VW Up

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης