Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος

   

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Συνδυάζοντας τις αρετές του κλασικού πεντάθυρου Golf στην άσφαλτο, με τις εκτός δρόμου δυνατότητες ενός crossover και την ευρυχωρία ενός station wagon, η νέα πρόταση της γερμανικής φίρμας καλύπτει οτιδήποτε επιθυμεί ο σύγχρονος οδηγός.

Το Alltrack ανήκει ουσιαστικά στην κατηγορία των station/crossover

Τρία σε ένα
Σε αντίθεση με τα συνηθισμένα υπερυψωμένα μικρομεσαία station, το νέο Golf Alltrack είναι ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον αυτοκίνητο, τόσο από πλευράς αισθητικής, όσο και ικανοτήτων. Τα μαύρα πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος, οι ασημί ράγες οροφής, οι νέοι προφυλακτήρες και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, προσδίδουν στο αυτοκίνητο μια ξεχωριστή και δυναμική εμφάνιση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παραδόξως, το Alltrack δεν έχει την συνηθισμένη και για πολλούς συντηρητική εικόνα του απλού Golf, ούτε της έκδοσης Variant στην οποία βασίζεται. Οι σχεδιαστικές παρεμβάσεις και μάλιστα στην έκδοση με το κόκκινο χρώμα και τις 18άρες ζάντες (της δοκιμής), αναδεικνύουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Απευθύνεται κυρίως σε οικογενειάρχες που επιζητούν το κάτι παραπάνω, αλλά και σε νέους, λάτρεις των extreme sport, που θέλουν να φορτώνουν όλο τον εξοπλισμό του σκι ή του σερφ και να κινούνται γρήγορα και με ασφάλεια σε κάθε οδόστρωμα.

Στα καθίσματα είναι ραμμένο το λογότυπο της έκδοσης

Ποιοτικό και πρακτικό
Το εσωτερικό δεν έχει καμία διαφορά σε σχέση με τα υπόλοιπα Golf. Η ποιότητα κατασκευής Το εσωτερικό θυμίζει την κλασική έκδοση Golf παραμένει σε κορυφαία επίπεδα, η εργονομία είναι ιδανική, με την αισθητική να είναι σύγχρονη. Το σύστημα πολυμέσων με την οθόνη αφής 6,5 ιντσών, οι νέες επενδύσεις στα καθίσματα με το λογότυπο της έκδοσης στην πλάτη, ο φωτισμός LED και ο πλουσιότερος εξοπλισμός, προσφέρουν το κάτι παραπάνω.

Οι χώροι είναι υπέρ-αρκετοί για μια παρέα φίλων ή μια πενταμελή οικογένεια, με το πορτμπαγκάζ να έχει χωρητικότητα 605 λίτρων, καλύπτοντας με άνεση τις ανάγκες των επιβατών σε ένα πολύωρο ταξίδι. Αν μάλιστα, ο κάτοχος θέλει να μεταφέρει μεγαλύτερα σε όγκο αντικείμενα, δεν έχει παρά να ρίξει τα καθίσματα.

Ξεκούραστο και ασφαλές στα μεγάλα ταξίδια

Κινείται αθόρυβα και οικονομικά
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός πετρελαιοκινητήρας 1.6 TDI. Το μοτέρ είναι προδιαγραφών Η κατανάλωση κυμαίνεται λίγο πάνω από τα 6 λίτρα… Euro6, αποδίδει 110 ίππους και 250 Nm ροπής και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Μέσα στην πόλη, κινεί με σχετική άνεση το αμάξωμα, έχοντας δύναμη από τις χαμηλές στροφές.

Διατηρεί χωρίς πρόβλημα υψηλή ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο, αλλά σε πιο απαιτητικές διαδρομές υστερεί κάπως, λόγω της περιορισμένης ισχύς. Η μέση κατανάλωση καυσίμου κυμαίνεται σε πραγματικές συνθήκες λίγο πάνω από τα 6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, τιμή εξαιρετική αν αναλογιστούμε ότι είναι τετρακίνητο. Οι εκπομπές ρύπων είναι στα 124 γρ/χλμ και τα τέλη κυκλοφορίας, σύμφωνα με τα έως τώρα δεδομένα, στα 136,40 ευρώ.

Εκτός δρόμου εκπλήσσει με τις ικανότητές του

Εντός και εκτός δρόμου
Στην πράξη, το Golf Alltrack έχει έως ένα σημείο τα χαρίσματα της πεντάθυρης έκδοσης, προσφέροντας πολύ καλή ποιότητα κύλισης στον ανοικτό δρόμο και αίσθησης ασφάλειας στις υψηλές Σε off road καταστάσεις είναι ανέλπιστα εντυπωσιακό… ταχύτητες. Δεν έχει όμως τη σταθερότητα του 5d στον επαρχιακό δρόμο, ούτε τις επιδόσεις. Αυτά όμως καλύπτονται από τις δυνατότητες σε off-road καταστάσεις. Η παρουσία του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού (Haldex 5ης γενιάς) και του ηλεκτρονικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης (EDL), εξασφαλίζει τη μέγιστη πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες, κάνοντας την κίνηση στο χώμα, τη λάσπη και το χιόνι, παιχνιδάκι.

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του το Driving Profile με δυνατότητα τριών επιλογών (Normal, Sport και Individual). Η ανάρτηση φιλτράρει ικανοποιητικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και δεν αντιδρά ξερά σε εκτός δρόμου διαδρομές, κάτι που θα εκτιμήσουν οι επιβάτες και ειδικά αυτοί των πίσω καθισμάτων.

Σε βγάζει ασπροπρόσωπο σε κάθε περίπτωση

Συμπέρασμα
Αν ξέρεις ακριβώς τι ζητάς, τότε το Alltrack μπορεί να γίνει ο καλύτερος σύμμαχός σου. Δεν είναι απλά ένα οικογενειακό αυτοκίνητο, αλλά ένα all-around όχημα με πολλές δυνατότητες και οικονομικό κινητήρα. Η τιμή του είναι λιγάκι τσιμπημένη, αλλά αυτό δικαιολογείται έως ένα βαθμό από τον πολυτάλαντο χαρακτήρα του.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά VW Golf Alltrack 1.6 TDI 4Motion
Κυβισμός (cc) 1.598 κ.εκ.
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 110/3.250
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 250/1.500
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 12,1
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 187
Μέση Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 4,7
Εκπομπές Ρύπων CO2 124 γρ./χλμ.
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ) 136,40
Μήκος (μέτρα) 4.578
Πλάτος (μέτρα) 1.799
Ύψος (μέτρα) 1.515
Βάρος (κιλά) 1.490
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 605
 Τιμή (από…) 26.820 €*

 * με το όφελος της απόσυρσης

Στο πατημένο χώμα είναι απολαυστικό

Σωστή θέση οδήγησης και εργονομικά τοποθετημένα τα κουμπιά και οι διακόπτες

Η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος είναι αυξημένη κατά 20 χλστ.


 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης