Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος

Είναι το πιο επιτυχημένο αυτοκίνητο της γερμανικής μάρκας και ένα από τα best-seller της παγκόσμιας αγοράς. Προσφέρει ό,τι επιθυμεί ο σύγχρονος οδηγός και πλέον είναι διαθέσιμο και με φυσικό αέριο, κάνοντας ακόμα πιο οικονομικές τις καθημερινές μετακινήσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Ιδανική επιλογή για όσους έχουν κοντά πρατήριο με φυσικό αέριο

Πότε είπες για τελευταία φορά… γέμισέ το!

Το Golf TGI BlueMotion είναι η πιο πρόσφατη πρόταση της VW στα αυτοκίνητα με εναλλακτικές μορφές ενέργειας. Ένα μοντέλο που συνδυάζει τον γνωστό κινητήρα 1.4 TSI, καταναλώνοντας είτε βενζίνη, είτε φυσικό αέριο, όπως ακριβώς συμβαίνει με το ευρέως γνωστό υγραέριο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μόνο που το συγκεκριμένο, είναι πιο οικονομικό από κάθε πλευρά, εκπλήσσοντας τον οδηγό από τη στιγμή που θα πάει στο πρατήριο για να το γεμίσει. Δεν είναι και λίγο πράγμα άλλωστε, να λες στον πωλητή «γέμισέ το» και να βγάζεις από την τσέπη σου μόλις 14 ευρώ, τη στιγμή που για πετρέλαιο – για βενζίνη δε μιλάμε καν – θες τουλάχιστον ένα πενηντάρικο.

Υψηλή τεχνολογία


Δεν υπάρχει καμία αισθητική διαφορά σε σχέση με τα υπόλοιπα Golf

Το μοτέρ εσωτερικής καύσης έχει τροποποιηθεί, αποδίδοντας πλέον 110 ίππους από 122, ενώ η ροπή παρέμεινε στα 200 Nm. Για την κίνηση φροντίζει είτε το μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, είτε το αυτόματo DSG7, με τα χαρακτηριστικά και τις λειτουργίες του αυτοκινήτου να παραμένουν ως έχουν στο μεγαλύτερο βαθμό. 

Το φυσικό αέριο αποθηκεύεται σε δύο δεξαμενές υψηλής πίεσης χωρητικότητα 7,5 κιλών η κάθε μία, οι οποίες είναι τοποθετημένες στο χώρο της ρεζέρβας, κάτω από το δάπεδο του πορτμπαγκάζ. Αυτό σημαίνει ότι πλέον υπάρχει κιτ επισκευής και όχι ελαστικό, με τον όγκο του χώρου αποσκευών να έχει μειωθεί από τα 380 στα 291 λίτρα.

Επί του πρακτέου τώρα. Η μετάβαση από το φυσικό αέριο στη βενζίνη δεν γίνεται χειροκίνητα αλλά αυτόματα. Με το που βάζεις μπροστά τον κινητήρα, ενεργοποιείται πρώτα το αέριο και μόνο αν εξαντληθούν τα 15 κιλά CNG, επιστρέφει στη συμβατική καύση. Αυτό γίνεται ακόμα και εν κινήσει, χωρίς ο οδηγός να αντιληφθεί το παραμικρό.

Με 5 ευρώ κάνεις πάνω από 100 χιλιόμετρα


Οικονομικό εντός και εκτός πόλης

Σύμφωνα με τη VW η μέση κατανάλωση είναι στα 3,4 κιλά ανά 100 χιλιόμετρα, αλλά σε πραγματικές συνθήκες, όπως διαπιστώσαμε κατά τη διάρκεια της δοκιμής, είναι δύσκολο να το πετύχεις. Παρ’ όλα αυτά, δεν πρόκειται να ξεπεράσει τα 5 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα. Με απλά λόγια, είναι πιο οικονομικό από τον 1.6 diesel των 110 ίππων, αν ληφθεί υπόψη ότι το φυσικό αέριο κοστίζει περίπου 95 λεπτά το κιλό και το πετρέλαιο 1.352 ευρώ το λίτρο.

Επίσης, με δεδομένο ότι η έκδοση CNG ξεκινά από 19.890 ευρώ με το όφελος της απόσυρσης, τη στιγμή που η αντίστοιχη εξοπλιστικά, πεντάθυρη συμβατική με τον 1.4 TSI έχει 18.290 ευρώ και η 1.6 TDI με τους 110 ίππους τιμάται στα 21.670 ευρώ, το Golf TGI είναι σαφώς η καλύτερη επιλογή, αποσβένοντας σχετικά γρήγορα τη διαφορά χρημάτων ακόμα και από το Golf 1.2 TSI των 105 ίππων.

Ίδια ποιότητα και συμπεριφορά


Στο εσωτερικό δεν παρουσιάζονται αλλαγές

Το Golf TGI BlueMotion δεν έχει αισθητικές διαφορές σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις, εκτός από τον ανασχεδιασμένο πίνακα οργάνων με το δεύτερο δείκτη καυσίμου στην αριστερή πλευρά. Οδηγικά είναι ένα κλασικό γερμανικό αυτοκίνητο, με υψηλή ποιότητα κύλισης, ουδέτερη συμπεριφορά στο δρόμο, απόλυτα ασφαλές και άνετο.

Ιδανικό για αγορά, αλλά…


Ελπίζουμε να επεκταθούν γρήγορα τα σημεία ανεφοδιασμού φυσικού αερίου

Η έκδοση φυσικού αερίου του Golf διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά για να το επιλέξει ο καταναλωτής. Έχει χαμηλό κόστος καυσίμου, μεγάλη αυτονομία συνδυαστικά και μηδενικά τέλη. Το μόνο που μπορεί να σε βάλει σε σκέψεις, είναι η απουσία ενός ικανού δικτύου διανομής. Αυτή τη στιγμή τα πρατήρια με CNG είναι ελάχιστα, ωστόσο ελπίζουμε ότι σύντομα θα επεκταθούν σε όλη τη χώρα, εξυπηρετώντας τους πάντες και όχι μόνο όσους μένουν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Δείτε το κόστος για το Golf ανάλογα το καύσιμο που χρησιμοποιεί 

1.4 TGI
Κατανάλωση: 3,5 κιλά CNG ανά 100 χιλιόμετρα
Τιμή CNG: 95 λεπτά το κιλό
Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ
Τιμή αυτοκινήτου: 19.890 ευρώ

1.4 TSI 122hp
Κατανάλωση: 5,3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα
Τιμή βενζίνης: 1.660 ευρώ το λίτρο
Τέλη κυκλοφορίας: 135 ευρώ
Τιμή αυτοκινήτου: 18.290

1.6 TDI 110hp
Κατανάλωση: 3,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα
Τιμή πετρελαίου: 1.352 το λίτρο
Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ
Τιμή αυτοκινήτου: 21.670 ευρώ

Τεχνικά Χαρακτηριστικά  VW Golf 5d 1.4 TGI BlueMotion
Κυβισμός (cc) 1.395 κ.εκ.
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 110/4.800
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 200/1.500
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 10.9
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 194
Μέση Κατανάλωση (κιλα/100χλμ.) 3.4
Εκπομπές Ρύπων CO2  92 γρ./χλμ.
Τέλη Κυκλοφορίας  0 €
Μήκος (μέτρα) 4.255
Πλάτος (μέτρα) 1.790
Ύψος (μέτρα) 1.452
Βάρος (κιλά) 1.395
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 291
Τιμή (από…) 19.890


Ο ανεφοδιασμός CNG γίνεται από το ίδιο σημείο που βρίσκεται η τάπα της βενζίνης


Οι δύο δεξαμενές φυσικού αερίου είναι στη θέση της ρεζέρβας

Αριστέρα κάτω από στροφόμετρο είναι ο δείκτης καυσίμου φυσικού αερίου και δεξιά της βενζίνης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης