Αποστολή στην Ιταλία: Λουκάς Παπαλάμπρος

   

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παρότι βρίσκεται στην αγορά επτά χρόνια, η Giulietta είναι αναμφισβήτητα ένα από τα πιο ελκυστικά από άποψη σχεδίασης μικρομεσαία αυτοκίνητα. Οι Ιταλοί τη φρέσκαραν για τελευταία φορά τονίζοντας τα δυνατά της σημεία, ενώ παράλληλα τοποθέτησαν τον καινούργιο diesel κινητήρα 1.6 JTDM των 120 ίππων με το αυτόματο κιβώτιο TCT, ολοκληρώνοντας τον απολαυστικό χαρακτήρα της.


Το στιλ πάνω από όλα

Η πίσω όψη της Giulietta είναι το πιο δυνατό της σημείο

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο Balocoo της Ιταλίας, εκεί όπου βρίσκεται το κέντρο δοκιμών της ιταλικής φίρμας, είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά και να κάνουμε τα πρώτα χιλιόμετρα με τη φρεσκαρισμένη Giulietta. Οι σχεδιαστές της Alfa Romeo επενέβησαν σε συγκεκριμένα τμήματα του αμαξώματος, αναδεικνύοντας το σπορ προφίλ και το design του αυτοκινήτου. Ανασχεδίασαν την κυψελοειδή μάσκα και τον προφυλακτήρα, τοποθέτησαν σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα, νέες ζάντες, μεγαλύτερες απολήξεις της εξάτμισης και διαχύτη από τη βασική έκδοση. Αλλαγές υπάρχουν στη γραμματοσειρά και τη θέση του ονόματος του μοντέλου, παραπέμποντας στην καινούργια Giulia.

Η ιταλική φινέτσα συναντά την ποιότητα

Λίγες αλλά εκλεκτές αλλαγές που τονίζουν ακόμα περισσότερο την εικόνα

Στην καμπίνα συναντάμε νέες επενδύσεις, ένθετα σε ματ μαύρο χρώμα σε ταμπλό και κονσόλα, και φυσικά το νέο λογότυπο της μάρκας στο τιμόνι. Η ποιότητα παραμένει σε υψηλά επίπεδα, όπως και η συναρμογή των υλικών, με τους χώρους για τέσσερις ενήλικες επιβάτες να είναι οριακοί. Το εκσυγχρονισμένο σύστημα πολυμέσων U-Connect με οθόνη 5 ή 6,5 ιντσών ενσωματώνει όλες τις εφαρμογές και προσφέρει την πρόσβαση σε συγκεκριμένες σελίδες του διαδικτύου μέσω του smartphone, ικανοποιώντας τα γούστα και των πιο απαιτητικών. Μάλιστα, μέσω του eco:Drive, παρέχονται συμβουλές οδήγησης με στόχο την εξοικονόμηση καυσίμου, ενώ το my:Car προβάλλει όλες τις πληροφορίες στον ιδιοκτήτη σχετικά με τα service ή τις βλάβες που πιθανόν να αντιμετωπίσει.

Όσον αφορά στα επίπεδα εξοπλισμού, υπάρχει το βασικό Giulietta και το πλούσιο Super, ενώ για όσους επιθυμούν κάτι πιο εξατομικευμένο είναι διαθέσιμη επιλογή μεταξύ των πακέτων Luxury, Comfort και Business. Στην κορυφή είναι φυσικά η Veloce με τα έντονα σπορτίφ εξωτερικά χαρακτηριστικά, τα μπάκετ καθίσματα, το flat bottom τιμόνι, τις διπλές εξατμίσεις, τις κόκκινες δαγκάνες Brembo, τους προβολείς Bi-Xenon, τις ζάντες 18 ιντσών και πολλά ακόμα.

Πλήρης γκάμα κινητήρων

Κομμένος και ραμμένος στα μέτρα της ελληνικής αγοράς ο 1.6 JTDM κινητήρας των 120 ίππων και 320 Nm ροπής

Η ανανεωμένη Giulietta έρχεται με τέσσερις κινητήρες βενζίνης, τον 1.4 Turbo των 120 ίππων, τον 1.4 Turbo MultiAir με τους 150 ίππους, τον 1.4 Turbo MultiAir απόδοσης 170 ίππων και τον υψηλών επιδόσεων 1.75 Turbo με τους 240 ίππους. Στους diesel υπάρχει ο 2.0 JTDM 175 με το κιβώτιο TCT και ο αναβαθμισμένος 1.6 JTDM.

Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον έχει φυσικά ο 1.6000άρης diesel, ο οποίος είναι και ο δυνατότερος στην κατηγορία του χάρη στους 120 ίππους και τα 320 Nm ροπής. Κατά τη διάρκεια της ολιγόωρης παραμονής μας στο Balocoo, οδηγήσαμε τη συγκεκριμένη έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη TCT. Το μοτέρ δείχνει από τα πρώτα χιλιόμετρα τη δύναμη και την υψηλή απόδοσή του, διατηρώντας παράλληλα τη μέση κατανάλωση σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα. Σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις καταναλώνει μόλις 3,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, με τις εκπομπές ρύπων να είναι στα 103 γρ./χλμ.

Το κιβώτιο, από την άλλη, έχει βελτιωθεί και σε βοηθά να διατηρείς τον ρυθμό που επιζητείς σε όλες τις συνθήκες. Οι αλλαγές των σχέσεων είναι πιο ομαλές και γρήγορες σε σχέση με το προηγούμενο, αν και υστερεί σε αμεσότητα κατά τη διάρκεια των συνεχόμενων εναλλαγών.

Οδηγικά, το αυτοκίνητο παραμένει εξαιρετικό δίνοντας την ευκαιρία στον οδηγό να το ευχαριστηθεί στο έπακρο. Το πλαίσιο είναι στιβαρό, οι αναρτήσεις είναι λίγο πιο σφιχτές χωρίς όμως να ενοχλούν τους επιβάτες και τα επίπεδα πρόσφυσης υψηλά. Βέβαια, για να έχουμε πλήρη άποψη θα περιμένουμε λίγο ακόμα, ώστε να έρθει στην Ελλάδα και να το δοκιμάσουμε σε πραγματικές συνθήκες.

Από 18.970 ευρώ

Πανίσχυρη και πανέμορφη η έκδοση Veloce

Η ανανεωμένη Giulietta είναι άμεσα διαθέσιμη προς παραγγελία, με τις τιμές για τις βενζινοκίνητες εκδόσεις να ξεκινούν από 18.970 ευρώ και για τις diesel από 21.590€. Περιλαμβάνουν όφελος απόσυρσης, την προωθητική ενέργεια της εταιρείας και χρηματοδοτικό πρόγραμμα με επιτόκιο 7,85%. Ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να επωφεληθεί των προγραμμάτων της FCA Bank με ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο 5,25%, που συνοδεύεται από 5 χρόνια service, 5 χρόνια εγγύηση και 5 χρόνια οδική βοήθεια.

Δείτε όλα τα χαρακτηριστικά της Giulietta εδώ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης