Opel Insignia 1.6 SIDI: Η ιστορία συνεχίζεται

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 19 Μαρτίου 2014, 15:18
Opel Insignia 1.6 SIDI: Η ιστορία συνεχίζεται

Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος  

Βελτιωμένο αισθητικά, με πιο εργονομική καμπίνα, προικισμένο με δυναμικά χαρακτηριστικά και τον νέο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.6 SIDI, το Insignia διαθέτει όλα όσα απαιτούνται για να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του.

Νέο ή ανανεωμένο;


Δείχνει πιο χαμηλό και φαρδύ, έχοντας επιθετικό προφίλ

Η Opel το παρουσιάζει ως νέο. Ουσιαστικά όμως είναι ένα ανανεωμένο μοντέλο, το οποίο διαθέτει περιορισμένες αλλά ουσιαστικές σχεδιαστικές αλλαγές, καλύτερη αεροδυναμική, πιο σύγχρονο και απλουστευμένο εσωτερικό, καθώς και ένα μοτέρ που αλλάζει τον χαρακτήρα του στον δρόμο. Το Insignia είναι αναμφισβήτητα το πιο επιτυχημένο μοντέλο της γερμανικής φίρμας. Για να συνεχίσει να πουλάει όμως, έπρεπε να αναβαθμιστεί σε καίρια σημεία, ακολουθώντας τις απαιτήσεις και τα θέλω των καιρών. Οι σχεδιαστές προτίμησαν να κρατήσουν τη γενική σιλουέτα του αμαξώματος ως είχε, ανασχεδιάζοντας τους προφυλακτήρες, την κεντρική εισαγωγή αέρα στη μάσκα, αλλάζοντας τα φωτιστικά σώματα, τονίζοντας τα φτερά και δίνοντας καμπή στο πίσω τμήμα. Το αποτέλεσμα είναι το Insignia να δείχνει πιο επιθετικό, έχοντας παράλληλα και τον καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή της κατηγορίας με 0,25cd.

Τέλος οι υπερβολές

Αίσθηση πολυτέλειας στην καμπίναΣτην καμπίνα, οι αλλαγές είναι πιο σημαντικές και εκτιμώνται δεόντως, από κάθε πλευρά. Η Opel αποφάσισε να καταργήσει την πολυπρόσωπη κονσόλα με τα δεκάδες κουμπιά και να τοποθετήσει μια πιο εργονομική και ευχάριστη στο… μάτι. Ο οδηγός μπορεί πλέον να χειριστεί την έγχρωμη οθόνη αφής χωρίς να χρειάζεται «οδηγίες χρήσης» και ο πίνακας οργάνων είναι πιο μοντέρνος και ευανάγνωστος, χάρη στη νέα οθόνη, επίσης 8 ιντσών, με τα τρία διαφορετικά προφίλ απεικόνισης.

Οθόνη αφής 8 ιντσών Οι χώροι επιβατών κινούνται στα ίδια επίπεδα και το πορτμπαγκάζ καλύπτει κάθε ανάγκη. Όσοι κάθονται στα πίσω καθίσματα ίσως χρειαστεί να κάνουν κάποιες παραχωρήσεις για το κεφάλι τους, αν είναι ιδιαίτερα εύσωμοι, λόγω της σχετικά χαμηλής οροφής. Η πολυτελής πλευρά του αυτοκινήτου αναδεικνύεται από τις Nappa δερμάτινες επενδύσεις σε καφέ απόχρωση, στις πιο πλούσιες εκδόσεις.


Αλλάζει τα δεδομένα

Το νέο μοτέρ ταιριάζει στο αυτοκίνητοΗ τοποθέτηση του καινούργιου κινητήρα 1.6 SIDI (Spark Ignition Direct Injection) αλλάζει τις ισορροπίες στην γκάμα του μοντέλου, προσφέροντας καλύτερες επιδόσεις και λογική κατανάλωση καυσίμου. Οι 170 ίπποι και τα 260 Nm ροπής, σε συνδυασμό με το καλό σε αίσθηση και κλιμάκωση εξάρι κιβώτιο, κινούν με άνεση το βαρύ αμάξωμα. Το μοτέρ έχει δύναμη από χαμηλά, η απόκριση στο γκάζι είναι ικανοποιητική στις μεσαίες στροφές και μόνο ψηλά εμφανίζει μείωση απόδοσης. Η κατανάλωση καυσίμου έχει βελτιωθεί αισθητά, με τη μέση να κυμαίνεται σε πραγματικές συνθήκες στα 8 με 8,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Πιο σταθερό και σίγουρο

Δώστου ανοικτό δρόμο και χιλιόμετραΣτον δρόμο το Insignia πατάει με μεγαλύτερη σιγουριά και δίνει μια αίσθηση ασφάλειας ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες, χάρη στις επαναρυθμισμένες αναρτήσεις και το στιβαρό πλαίσιο. Στην εθνική οδό «καταπίνει» τα χιλιόμετρα, η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλύτερη και εξασφαλίζει τη μέγιστη άνεση των επιβατών στα ταξίδια. Το αυτοκίνητο της δοκιμής, παρότι εξοπλιζόταν με 18άρες ζάντες, δεν εμφάνιζε τραντάγματα στις ατέλειες του οδοστρώματος. Η κλίση του αμαξώματος στις στροφές έχει μειωθεί και το τιμόνι είναι πιο άμεσο και ακριβές. Σε πιο απαιτητικές διαδρομές δυσκολεύεται να κινηθεί σε γρήγορους ρυθμούς λόγω του όγκου και του βάρους, αλλά, αν πιέσεις λίγο παραπάνω το γκάζι, ο κινητήρας SIDI θα σε βγάλει ασπροπρόσωπο.

Στη σωστή τιμή

Το ανανεωμένο Insignia με τον υπερτροφοδοτούμενο 1.600άρη κινητήρα είναι καλύτερο σε όλα τα σημεία, πιο ευχάριστο στην οδήγηση και παρουσιάζει πληρότητα σε όλα τους τομείς. Ιδανικό για όσους οδηγούς κάνουν ταξίδια και στη σωστή τιμή για αυτά που προσφέρει.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 Opel Insignia 1.6 SIDI 

Κυβισμός (cc)

1.598 κ.εκ.

Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.)

170/4.250

Ροπή (Nm/σ.α.λ.)

280/1.650

Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα)

9,2

Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα)

220

Μέση Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)

5,9

Εκπομπές Ρύπων CO2

139 γρ./χλμ.

Τέλη Κυκλοφορίας

152,9 €

Μήκος (μέτρα)

4.842

Πλάτος (μέτρα)

1.856

Ύψος (μέτρα)

1.498

Βάρος (κιλά)

1.571

Χώρος Αποσκευών (λίτρα)

500

Τιμή (από…)*

23.500 ευρώ

* Συμπεριλαμβανομένου του οφέλους της απόσυρσης

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 19 Μαρτίου 2014, 15:44