Οδηγούμε το Renault Clio 1.3 TCe RS Line

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2020, 16:05
Οδηγούμε το Renault Clio 1.3 TCe RS Line

 


 

Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος

   

 



Δεν είναι RS, ούτε GT. Έχει όμως αυτό το σπορ ταμπεραμέντο που επιζητούν οι οδηγοί και ιδίως οι νεότεροι. Είναι γρήγορο, ασφαλές, ιδανικό για καθημερινές μετακινήσεις αλλά και για ταξίδια, φέρει πλούσιο εξοπλισμό και, το κυριότερο, δεν καίει πολύ καύσιμο.

Το οδηγήσαμε και αναφέρουμε με πάσα ειλικρίνεια ότι οι μπαμπάδες βρήκαν το επόμενο αυτοκίνητο για τους γιους τους.

Διακριτικά σπορτίφ

Προσφέρεται με 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση

Αποκλειστικές ζάντες 17 ιντσών, μεγάλη απόληξη της εξάτμισης, διαχύτης, φιμέ πίσω κρύσταλλα, full LED φώτα, μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα με πτερύγια στο εμπρός τμήμα και ελαφρώς χαμηλωμένο αμάξωμα. Όλα αυτά, σε συνδυασμό με τα ειδικά χρώματα σε κόκκινο Flame και πορτοκαλί Valencia, δίνουν στο Clio RS Line έναν δυναμικό αέρα και τονίζουν τη φλογερή ιδιοσυγκρασία του.

Με την υπογραφή της Renault Sport

Στιλάτο, ποιοτικό και τεχνολογικά προηγμένο το εσωτερικό

Το τμήμα επιδόσεων της γαλλικής εταιρείας πρόσθεσε τις απαραίτητες πινελιές στο εσωτερικό του Clio RS Line, δημιουργώντας ένα από τα πιο όμορφα σαλόνια που έχουμε δει σε supermini.

Οι κομψές επενδύσεις σε απόχρωση «carbone με κόκκινες ραφές, τα αλουμινένια πεντάλ, το τιμόνι με την παχιά στεφάνη και το διάτρητο δέρμα στα μπράτσα, τα διακοσμητικά τύπου carbon κατά μήκος του ταμπλό και τα καθίσματα με την ενισχυμένη πλευρική στήριξη ανεβάζουν επίπεδο το αυτοκίνητο.

Η μεγάλη οθόνη αφής και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων δεν θα μπορούσαν να λείπουν από τον εξοπλισμό. Η οθόνη 7 ή 9,3 ιντσών του συστήματος πολυμέσων Easy Link ενσωματώνει όλες τις εφαρμογές συνδεσιμότητας και τις λειτουργίες των συστημάτων, είναι εύκολη στη χρήση και γρήγορη στην επαφή, όπως ακριβώς ένα tablet.

Στα πίσω καθίσματα, δύο ενήλικες επιβάτες μεσαίου αναστήματος δεν θα αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα με τους χώρους. Το πορτμπαγκάζ των 391 λίτρων είναι από τα μεγαλύτερα που θα συναντήσει κανείς στην κατηγορία, έχοντας αρκετό βάθος για να φιλοξενήσει δύο μεγάλες βαλίτσες και ισάριθμες μικρές.

Πίσω από το τιμόνι

Διασκεδαστικό στον δρόμο, εύκολο στον χειρισμό του

Πατάς το κουμπί start/stop, επιλέγεις το πρόγραμμα «sport» από το σύστημα Multi-Sense και αναζητείς μια στριφτερή διαδρομή. Πιάνεις καλά τη στεφάνη του τιμονιού, ακουμπάς το ένα δάχτυλο στα αλουμινένια paddles και πατάς το γκάζι. Ο 1.300άρης κινητήρας στροφάρει, ανεβάζει σβέλτα ρυθμούς και εσύ σημαδεύεις την επόμενη στροφή.

Παρ΄ ότι δεν είναι αυθεντικό RS, το Clio με τους 130 ίππους και τα 240 Nm ροπής κινείται με ταχύτητα στις ορεινές διαδρομές, στρίβει με αυτοπεποίθηση και έχει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Αν και η ανάρτηση είναι προσανατολισμένη περισσότερο στην άνεση των επιβατών, το supermini της Renault σε προκαλεί να το πιέσεις, αρκεί να γνωρίζεις τα όριά σου. 

Το τιμόνι είναι άμεσο και ακριβές, ενώ το αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων συμπληρώνει ιδανικά τον 1.3 TCe κινητήρα.

Στον ανοιχτό δρόμο πατά σταθερά στο οδόστρωμα, διατηρεί υψηλές ταχύτητες αβίαστα και μαζεύει με χαρακτηριστική ευκολία τα χιλιόμετρα.

Για να είμαστε ξεκάθαροι, η έκδοση RS Line δεν πρόκειται να σου προσφέρει κάποια ιδιαίτερη εμπειρία. Είναι όμως τόσο διασκεδαστική όσο θέλει ο μέσος οδηγός.

Η κατανάλωση καυσίμου εξαρτάται από το πρόγραμμα που επιλέγεις στο Multi-Sense. Στο «eco» θα δεις ανάμεσα στα 6,5 με 7 λίτρα και στο «sport» πάνω από 8 λτ./100 χλμ. Οπότε, ανάλογα με τη διάθεσή σου και το πορτοφόλι σου, αποφασίζεις πόσο θα κάψεις.

Η ασφάλεια πάνω από όλα

Ξεχωρίζει για τα δεκάδες συστήματα υποβοήθησης

Έχοντας λάβει μια από τις υψηλότερες βαθμολογίες στα crash tests του ευρωπαϊκού οργανισμού Euro NCAP, το Clio συγκαταλέγεται στα πιο ασφαλή αυτοκίνητα. Τα πολυάριθμα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, όπως αυτό του αυτόματου φρεναρίσματος με ανίχνευση πεζών και δικύκλων, η υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, η κάμερα 360 μοιρών, η αυτόματη λειτουργία της μεγάλης σκάλας των φώτων και η υποβοήθηση παρκαρίσματος αποτελούν κάποια από τα μεγάλα ατού του αυτοκινήτου.

Η άποψή μας

Πληρώνει σε τέλη κυκλοφορίας 116,62 ευρώ

Η τιμή των 21.600 ευρώ μπορεί να φαντάζει τσουχτερή για τους περισσότερους. Ωστόσο, με τόσο πλούσιο εξοπλισμό, έναν κινητήρα-διαμάντι, εξαιρετικό στήσιμο και το κιβώτιο EDC7, το Clio RS Line δικαιολογεί τα χρήματα που ζητά για να το αποκτήσεις.

Δείτε εδώ όλα τα χαρακτηριστικά του Clio RS Line

Τεχνικά χαρακτηριστικά

  Renault Clio 1.3 TCe RS Line
Κυβισμός (cc) 1.333 κ.εκ.
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 130/5.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 240/1.600
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 9
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 200
Μέση Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) 5,5
Εκπομπές Ρύπων CO2 119 γρ./χλμ.
Τέλη Κυκλοφορίας 116,62 €
Μήκος (μέτρα) 4.050
Πλάτος (μέτρα) 1.798
Ύψος (μέτρα) 1.440
Βάρος (κιλά) 1.248
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 391
Τιμή (από…)

21.600€

 

Φοράει ζάντες ακτινωτές 17’’ (Magny-Cours)

Διακριτικός διαχύτης και οβάλ απόληξη της εξάτμισης

Από την οθόνη αλλάζεις το πρόγραμμα λειτουργίας (My Sense, Sport, Eco)

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2020, 16:20