Οδηγούμε το νέο SUV της Opel με τους 177 ίππους και το 8άρι κιβώτιο

Οδηγούμε το νέο SUV της Opel με τους 177 ίππους και το 8άρι κιβώτιο


Αποστολή στην Ισπανία: Λουκάς Παπαλάμπρος

   


Ελκυστικό σχεδιαστικά, με ευρύχωρη καμπίνα, πλειάδα τεχνολογιών, πλούσιο εξοπλισμό και έναν αποδοτικό κινητήρα diesel που συνδυάζεται με το νέο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων. Το Grandland X γίνεται Ultimate, προσφέροντας στους υποψήφιους αγοραστές μία ολοκληρωμένη πρόταση στα SUV.


Οδηγούμε την ισχυρότερη έκδοση του μοντέλου στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής παρουσίασης στο Σαν Σεμπαστιάν της Ισπανίας και σας μεταφέρουμε τις πρώτες εντυπώσεις.

Επίθεση σε όλα τα μέτωπα

To Grandland X είναι ένα από τα πιο καλαίσθητα μοντέλα της Opel

Η Opel συνεχίζει με αμείωτη ένταση το στρατηγικό πρόγραμμά της, εμπλουτίζοντας συνεχώς την οικογένεια Χ και καλύπτοντας κάθε απαίτηση των πελατών. Το Grandland X είναι το τρίτο και μεγαλύτερο μοντέλο της σειράς, μετά τα Mokka X και Crossland X, και σαφώς το πιο πολυτελές, ειδικά στην έκδοση Ultimate που είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά στην αριστοκρατική πόλη της χώρας των Βάσκων κι ένα από τα δημοφιλέστερα θέρετρα της Ευρώπης.

Αισθητικά, το αυτοκίνητο διακρίνεται για τις ζάντες 19 ιντσών σε στιλ BiColor, τις ασημί ράγες της οροφής, τους εξωτερικούς καθρέπτες σε diamond black και την οροφή διαφορετικής απόχρωσης, η οποία μπορεί να παραγγελθεί και ως γυάλινη πανοραμική.

Το Grandland X βασίζεται στο επιτυχημένο Peugeot 3008, καθώς δανείζεται το πάτωμα, τους κινητήρες και ορισμένες επιλεγμένες τεχνολογίες. Διατηρεί ακέραιο το DNA της μάρκας, ακολουθώντας πιστά τη σχεδιαστική φιλοσοφία. Δεν προβάλλει κάτι ρηξικέλευθο από πλευράς design, ωστόσο είναι μοντέρνο, στιβαρό, δυναμικό, με ελκυστικές αναλογίες και καλαίσθητες γραμμές.

Για απολαυστικά ταξίδια

Το ταμπλό έχει οδηγοκεντρική σχεδίαση, με την κονσόλα και την οθόνη αφής να είναι διαταγμένες και ευθυγραμμισμένες προς τον οδηγό

Το εσωτερικό έχει σχεδιαστεί με βάση την άνεση και την πρακτικότητα. Τα εργονομικά καθίσματα -θερμαινόμενα εμπρός και πίσω - υπόσχονται ξεκούραστες μετακινήσεις, ενώ το σύστημα πολυμέσων Navi 5.0 IntelliLink με την έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών στην κεντρική κονσόλα ενσωματώνει κάθε λειτουργία και κρατά πάντοτε συνδεδεμένους τους επιβάτες.Το οκτάρι κιβώτιο είναι ένα από τα καλύτερα που έχουμε συναντήσει σε SUV αυτής της κατηγορίας

Οι επιφάνειες του σαλονιού καλύπτονται από υφάσματα και δέρματα ανώτερης ποιότητας, χειροποίητες ραφές στις χειρολαβές των θυρών και στα καθίσματα.

Χάρη στο μακρύ μεταξόνιο, μπορούν να φιλοξενηθούν έως πέντε ενήλικες στην καμπίνα χωρίς πολλές παραχωρήσεις, ενώ εντύπωση κάνει το πορτμπαγκάζ του οποίου η χωρητικότητα θυμίζει station wagon. Με όγκο που κυμαίνεται από τα 514 έως τα 1.652 λίτρα μπορεί να μεταφέρει κυριολεκτικά τα πάντα, κάνοντας τα ταξίδια απόλαυση.

Βέβαια, αυτό που θα εκτιμήσει δεόντως ο κάτοχος του Grandland X Ultimate είναι το πακέτο εξοπλισμού.

Ξεχωρίζουν η κάμερα 360 μοιρών, τα συστήματα ανίχνευσης πεζών, αυτόματου φρεναρίσματος και ανίχνευσης κόπωσης του οδηγού, το ενεργό cruise control, η αυτόματη πίσω πόρτα, το σύστημα προσωπικής υποστήριξης OnStar με νέες, καινοτόμες υπηρεσίες, όπως κράτηση δωματίου σε ξενοδοχείο και αναζήτηση χώρων στάθμευσης, και τα προσαρμοζόμενα φώτα Adaptive LED.

Δύναμη και οικονομία

Ο πετρελαιοκινητήρας είναι πραγματικά αθόρυβος και το κιβώτιο εξαιρετικό σε αίσθηση και αμεσότητα

Ο νέος δίλιτρος diesel αποδίδει 177 ίππους και 400 Nm ροπής. Συνδυάζεται με το καινούργιο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, εμφανίζοντας μέση κατανάλωση κάτω από τα 5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Όσο για τις εκπομπές ρύπων, κυμαίνονται από 126 έως 128 γρ./χλμ., καθώς το μοτέρ εφοδιάζεται με σύστημα ελέγχου εκπομπών ρύπων με ψεκασμό AdBlue (SCR, Selective Catalytic Reduction).

Στην πράξη, το μηχανικό σύνολο εκπλήσσει με την πολιτισμένη και αθόρυβη λειτουργία του. Οι κραδασμοί λάμπουν διά της απουσίας τους, με τη δύναμη να έρχεται από τις 2.000 σ.α.λ.

Πολύ καλές είναι οι επιδόσεις, με τα 0-100 να επιτυγχάνονται σε 9,1 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 214 χλμ./ώρα.

Το οκτάρι κιβώτιο είναι ένα από τα καλύτερα που έχουμε συναντήσει σε SUV αυτής της κατηγορίας, εξασφαλίζοντας γρήγορες και άμεσες αλλαγές. Δεν κομπιάζει σε κανένα σημείο και δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να κινηθεί πιο σβέλτα σε διαδρομές με συνεχόμενες στροφές.

Επίσης, αξίζει να σημειώσουμε ότι το Grandland X μπορεί να ρυμουλκήσει φορτίο τρέιλερ έως 2 τόνους.

Πότε έρχεται στην Ελλάδα;

Τα αυτοκίνητα περιμένουν τους δημοσιογράφους για το πρώτο πανευρωπαϊκό test drive

Η νέα diesel έκδοση του γερμανικού SUV αναμένεται στη χώρα μας τον Μάιο, ωστόσο οι παραγγελίες θα ξεκινήσουν τις επόμενες εβδομάδες, όταν ανακοινωθεί η τιμή του. Μέσα στην άνοιξη θα λανσαριστούν ακόμη δύο εκδόσεις, πλαισιώνοντας τους πολυβραβευμένους κινητήρες του ομίλου PSA.

Δείτε τις τιμές του Grandland X

Το μήκος του αμαξώματος είναι στα 4.477 χλστ., το πλάτος στα 1.844 χλστ. και το ύψος στα 1.636 χλστ.
Δεκάδες αυτοκίνητα μας περίμεναν στο υπέροχο Σαν Σεμπαστιάν
Στα περίχωρα της Χώρας των Βάσκων με το γερμανικό SUV
Ρυμουλκεί με άνεση τρέιλερ με τζετ σκι
Στα πίσω καθίσματα χωράνε ακόμη και τρία άτομα
Διαθέτει έναν από τους μεγαλύτερους και πιο ευέλικτους χώρους αποσκευών
Απευθύνεται σε νέους οικογενειάρχες και ζευγάρια με έντονο lifestyle
Στην είσοδο του πιο διάσημου ξενοδοχείου της ισπανικής πόλης


Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 16 Μαρτίου 2018, 10:45