Οδηγούμε το νέο Renault Captur

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 30 Οκτωβρίου 2019, 16:34
Οδηγούμε το νέο Renault Captur

 


 

Αποστολή: Λουκάς Παπαλάμπρος

   

 


 

Η γαλλική φίρμα επέλεξε τη χώρα μας για την πραγματοποίηση της παγκόσμιας παρουσίασης του νέου Captur, του πιο καλοπουλημένου compact SUV της ευρωπαϊκής αγοράς. Το οδηγήσαμε στους δρόμους της Αττικής και σας μεταφέρουμε τις πρώτες εντυπώσεις.

Μαγνητίζει τα βλέμματα

Το best seller της κατηγορίας, με πωλήσεις που ξεπερνούν το 1,5 εκατ. μονάδες

Παρότι διατηρεί το DNA της πρώτης γενιάς, το καινούργιο Captur έχει σχεδιαστεί από την αρχή. Οι Γάλλοι επέλεξαν να προσδώσουν στο αυτοκίνητο μια πιο αθλητική και μυώδη σιλουέτα, με το αποτέλεσμα να τους δικαιώνει απόλυτα.

Αναμφισβήτητα, πρόκειται για ένα από τα πιο όμορφα μοντέλα της κατηγορίας, ένα μοντέρνο SUV υψηλής αισθητικής που συνδυάζει αριστοτεχνικά τη φινέτσα και την κομψότητα.

Οι σμιλευμένες πλευρικές επιφάνειες, οι έντονες γραμμές του πίσω τμήματος, τα «φουσκωμένα» φτερά, οι μεγάλες ζάντες και τα φωτιστικά σώματα σε μορφή «C» αναδεικνύουν τον δυναμισμό και την εκφραστικότητα του αμαξώματος. 

Σε σχέση με το πρώτο Captur, αυτό είναι σημαντικά μεγαλύτερο σε μήκος (4,23μ. +11εκ.), έχει καλύτερη αεροδυναμική και πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης. Θα προσφέρεται σε 11 χρώματα αμαξώματος, τέσσερα χρώματα οροφής και συνολικά 90 συνδυασμούς, καλύπτοντας κάθε απαίτηση του πελάτη.

Η χρήση της πλατφόρμας CMF-B, εκτός του ότι βελτίωσε σε μεγάλο βαθμό την ακαμψία, επέτρεψε στη Renault να χρησιμοποιήσει τις πιο προηγμένες τεχνολογικές λύσεις και να εμπλουτίσει την γκάμα με ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύνολο υψηλής απόδοσης.

Τι άλλο να ζητήσει κανείς;

Ποιοτικό εσωτερικό, απόλυτα πρακτικό και με ψηφιακές οθόνες

Το εσωτερικό, από την άλλη, είναι χάρμα ιδέσθαι για τα δεδομένα της κατηγορίας. Το «Smart Cockpit» είναι προσανατολισμένο στον οδηγό, με την «αιωρούμενη» κεντρική κονσόλα να κάνει τη διαφορά. Στην οθόνη τύπου tablet 9,3 ιντσών ενσωματώνονται όλες οι λειτουργίες και εφαρμογές, οι ρυθμίσεις του συστήματος MULTI-SENSE καθώς και των βοηθημάτων οδήγησης.

Θα προσφέρεται σε 11 χρώματα αμαξώματος, τέσσερα χρώματα οροφής και συνολικά 90 συνδυασμούςΟ ψηφιακός πίνακας οργάνων διαστάσεων από 7 έως 10,2 ίντσες -ανάλογα με την έκδοση- παρέχει τη δυνατότητα εξατομίκευσης της εμφάνισης των πληροφοριών με έναν εξαιρετικά εύκολο τρόπο, παρέχοντας στον οδηγό όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται.

Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στις επιφάνειες είναι ανώτερης ποιότητας και η συναρμογή εξαιρετική. Τα χειριστήρια είναι εργονομικά τοποθετημένα, οι θήκες για μικροαντικείμενα αφθονούν και τα καθίσματα έχουν σχεδιαστεί με βάση τη βέλτιστη άνεση και τη σωστή στήριξη των επιβατών.

Το ηλεκτρικό χειρόφρενο, το κεντρικό υποβραχιόνιο με δύο θύρες USB και ρευματολήπτη 12V για τους πίσω επιβάτες βελτιώνουν την πρακτικότητα, ενώ τα νέα πακέτα επενδύσεων προσδίδουν μια φρεσκάδα και έναν αέρα νεανικότητας.

Η αύξηση του μεταξονίου έχει ωφελήσει τους χώρους στο σαλόνι του Captur. Στα πίσω καθίσματα μπορούν να φιλοξενηθούν χωρίς κανένα πρόβλημα δύο υψηλόσωμοι άνδρες, με  το πορτμπαγκάζ να φθάνει πλέον τα 536 λίτρα, εάν υπολογιστεί το διπλό πάτωμα.

Σε ό,τι αφορά στον εξοπλισμό, η Renault πρόσθεσε στη φαρέτρα του μοντέλου κάθε σύστημα υποβοήθησης μέσω του πακέτου ADAS (Advanced Driver Assistance Systems).

Αυτό περιλαμβάνει από κάμερα 360 μοιρών έως αυτόματο φρενάρισμα με εντοπισμό πεζών και ποδηλατών, έλεγχο και προειδοποίηση για διερχόμενο όχημα κατά την έξοδο από τη θέση στάθμευσης, υποβοήθηση κίνησης σε αυτοκινητόδρομο, ενεργό cruise control, προειδοποίηση τυφλού σημείου, αναγνώριση πινακίδων, σύστημα εκτροπής από τη λωρίδα κυκλοφορίας και υποβοήθηση διατήρησης πορείας, υποβοήθηση στάθμευσης και άλλα.

Turbo κινητήρες

Ο 1.300άρης με τους 130 ίππους είναι ιδανικός για την ελληνική αγορά

Για την κίνηση του Captur φροντίζουν οι βενζινοκινητήρες 1.0 TCe 100 ίππων και 1.3 TCe με 130 και 155 ίππους, καθώς και ο diesel 1.5 Blue dCi απόδοσης 95 και 115 ίππων. Εκτός από τον πρώτο που συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων, οι υπόλοιποι φέρουν μηχανικό εξάρι κιβώτιο ή το αυτόματο EDC7. 

Από το 2020 η γκάμα θα εμπλουτισθεί με ένα υβριδικό επαναφορτιζόμενο σύστημα κίνησης με την ονομασία E-TECH Plug-in. Το σύνολο αποδίδει 160 ίππους, δίνοντας τη δυνατότητα κίνησης αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για 45 χιλιόμετρα και με ταχύτητες έως τα 135 χλμ./ώρα.

Στον δρόμο

Ευχάριστο στην οδήγηση, με πολύ καλή κύλιση και εξαιρετική ανάρτηση

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης είχαμε τη δυνατότητα να οδηγήσουμε τις δύο ισχυρότερες εκδόσεις, δηλαδή τον 1.300άρη κινητήρα με τους 130 και 155 ίππους. Το μοτέρ έχει τη δύναμη να αντεπεξέλθει σε όλες τις καταστάσεις, ανεβάζει πρόθυμα από τις χαμηλές στροφές και δεν δείχνει να κομπιάζει σε κανένα σημείο.

Η λειτουργία του μηχανικού συνόλου είναι υποδειγματική, το κιβώτιο ταχυτήτων διακρίνεται για την αμεσότητα και το τιμόνι είναι γρήγορο και άμεσο σε πληροφόρηση.

Αυτό που κάνει τη διαφορά, ωστόσο, είναι η οδική του συμπεριφορά.

Το αυτοκίνητο θαρρείς και έχει κατασκευαστεί για τους ελληνικούς δρόμους.

Ο συνδυασμός πλαισίου και ανάρτησης είναι σεμιναριακού επιπέδου, ισοπεδώνοντας κάθε κακοτεχνία του οδοστρώματος και συγχρόνως προσφέροντας σταθερότητα στις στροφές. Πατάει σταθερά στην άσφαλτο, είναι απόλυτα ισορροπημένο, ευχάριστο και, το βασικότερο όλων, ευκολοδήγητο, γεγονός που θα εκτιμήσουν οι πιο άπειροι οδηγοί.

Πότε έρχεται;

Από κοντά το αυτοκίνητο είναι πολύ όμορφο, με το πίσω τμήμα να κερδίζει τις εντυπώσεις

Στην Ελλάδα αναμένεται να πατήσει τους τροχούς του στα τέλη Φεβρουαρίου ή στις αρχές Μαρτίου του 2020, με τις τιμές του μοντέλου να ανακοινώνονται λίγο πριν από την έναρξη της εμπορικής του πορείας.

Μοντέρνα χρώματα και πολλοί συνδυασμοί αποχρώσεων

Πάνω από 60 καινούργια Captur με γαλλικές πινακίδες βρίσκονται στην Ελλάδα για την παρουσίαση

Τα καθίσματα προσφέρουν άριστη στήριξη στο σώμα και είναι πολύ άνετα

Η οθόνη ενσωματώνει πλειάδα λειτουργιών και είναι πολύ εύκολη στη χρήση της

 

 

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 30 Οκτωβρίου 2019, 16:34