Οδηγούμε το ξεχωριστό Suzuki Ignis Hybrid AllGrip

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 7 Ιουλίου 2020, 15:00
Οδηγούμε το ξεχωριστό Suzuki Ignis Hybrid AllGrip

 


 

Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος

   

 


 

Με λιγότερα από 15.000 ευρώ έχεις αποκτήσει ένα 4Χ4 με υβριδική τεχνολογία, συμπαγείς διαστάσεις, εξαιρετική ευελιξία, ψηφιακές υπηρεσίες, χαμηλή κατανάλωση και ελάχιστα τέλη κυκλοφορίας.

Το Suzuki Ignis είναι το πιο ξεχωριστό city car που κυκλοφορεί στην αγορά και σίγουρα ένα από τα πιο ευχάριστα και ικανά αυτοκίνητα στην κατηγορία Α. 

Ασυμβίβαστο

Το μήκος του είναι στα 3,7 μέτρα, το πλάτος στο 1,7μ και το ύψος στο 1,6μ

Το ανανεωμένο Ignis έχει πιο δυναμική εμφάνιση χάρη στους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, τις χρωμιωμένες προστατευτικές ποδιές και τη νέα μάσκα. Πατάει σε όμορφες ζάντες 17 ιντσών και διαθέτει πιο μοντέρνα και νεανικά χρώματα.

Το ιδιαίτερο αισθητικά πίσω τμήμα και οι τρεις σχισμές τύπου αεραγωγών στην τελευταία κολόνα παραμένουν ως έχουν, προβάλλοντας το ασυμβίβαστο στυλ και την έξω από τα συνηθισμένα εικόνα του αυτοκινήτου.

Τόσο μικρό αλλά τόσο ευρύχωρο

Ευχάριστο, προσεγμένο και πρακτικό το εσωτερικό

Περνώντας στο εσωτερικό, οι όποιες αλλαγές εντοπίζονται στις επενδύσεις, τον πίνακα οργάνων και την οθόνη αφής. Οι Ιάπωνες αποφάσισαν να παρέμβουν στα σημεία και καλώς έπραξαν, βελτιώνοντας τις ψηφιακές υπηρεσίες και κάνοντας πιο ευανάγνωστες τις ενδείξεις για τον οδηγό.

Η οθόνη 7 ιντσών επιτρέπει τον εύκολο χειρισμό του smartphone, είναι απλή και γρήγορη στη λειτουργία της, ενώ στην πλουσιότερη έκδοση GLX ενσωματώνει κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα πλοήγησης.

Οι επιφάνειες της καμπίνας μπορεί να καλύπτονται από σκληρά πλαστικά, αλλά η συναρμογή τους είναι αρκετά καλή. Οι χώροι από την άλλη εντυπωσιάζουν. Παρά τις μικρές διαστάσεις του οχήματος, στο σαλόνι μπορούν να φιλοξενηθούν με άνεση τέσσερα άτομα.

Μάλιστα τα πίσω καθίσματα σύρονται ανεξάρτητα εμπρός πίσω, απογειώνοντας την πρακτικότητα. Όσο για τον όγκο του πορτμπαγκάζ, κυμαίνεται από 204 έως 267 λίτρα ανάλογα τη θέση που βρίσκονται τα καθίσματα.

Ήπιο υβριδικό με 83 ίππους

Κινείται στα στενά της πόλης με αξιοθαύμαστη ευελιξία

Αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα κίνησης του Ignis. Οι μηχανικοί της Suzuki αύξησαν τη χωρητικότητα της μπαταρίας από τα 3 Ah στα 10 Ah προκειμένου να βοηθήσουν τον 1.200άρη DualJet κινητήρα των 83 ίππων και 107 Nm ροπής όταν πιέζεται. Όπως αποδεικνύεται στην πράξη, τα κατάφεραν μια χαρά, τουλάχιστον στις χαμηλές στροφές.

Το μοτέρ με το ήπιο υβριδικό σύστημα των 12volt και τη μονάδα εναλλάκτη που λειτουργεί ως γεννήτρια συνδράμει στην αποθήκευση της ενέργειας στην μπαταρία και τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων. 

Συνδυάζεται με πεντάρι μηχανικό κιβώτιο κινώντας αξιοπρεπώς το όχημα ειδικά μέσα στα αστικά κέντρα.

Χαρισματικό

Χώμα, πέτρες και λάσπη είναι για το Ignis παιχνιδάκι

Στον δρόμο το Ignis αποδεικνύεται εξόχως ταλαντούχο. Δεν είναι σπορ, ούτε θα σε ενθουσιάσει με τη δύναμη και το τράβηγμα του κινητήρα. Θα σε μεταφέρει όμως άνετα και ευέλικτα από το ένα σημείο της πόλης, περνά με χαρακτηριστική ευκολία από τα στενά, δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα σε κακοφτιαγμένα σοκάκια και, το βασικότερο, παρκάρει παντού με δύο κινήσεις.

Η ανάρτηση θα μπορούσε να έχει διαφορετική ρύθμιση ώστε το αμάξωμα να μη λαμβάνει τόση κλίση στις στροφές και το τιμόνι να ήταν λίγο πιο άμεσο.

Βέβαια η μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης ευνοεί τις διαδρομές εκτός ασφάλτου με το σύστημα τετρακίνησης AllGrip, το Hill Descent Control, την αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος και τα στενά ελαστικά να κάνουν τις μετακινήσεις σε λασπώδεις επιφάνειες και χιόνι παιχνιδάκι.

Το AllGrip Auto βελτιστοποιεί την πρόσφυση, κυρίως σε ολισθηρά οδοστρώματα, κατανέμοντας αυτόματα τη ροπή στους πίσω τροχούς.

Τα πολύωρα ταξίδια δεν είναι το φόρτε του. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι αισθάνεται άβολα στον αυτοκινητόδρομο ή σε μια σύντομη εξόρμηση.

Σε κερδίζει

Η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος φθάνει τα 18 εκατοστά

Το Ignis Hybrid AllGrip προσφέρει πολλά περισσότερα από αυτά που περιμένεις, αποτελεί μία εξαιρετική επιλογή γι΄αυτόν που αναζητά ένα υψηλής αντοχής αυτοκίνητο πόλης ή για όσους κατοικούν σε περιοχές με μεγάλο υψόμετρο, όπου τα τετρακίνητα καθίστανται αναγκαία τον χειμώνα.

Παράλληλα διαθέτει εξαιρετικούς χώρους, μπορεί να κινηθεί με χαρακτηριστική άνεση σε πιο απαιτητικές επιφάνειες και -το σημαντικότερο- είναι οικονομικό.  

Η τιμή της τετρακίνητης υβριδικής έκδοσης ξεκινά από 14.780 ευρώ και φθάνει έως τα € 17.580 με φουλ εξοπλισμό. Το δικίνητο από την άλλη κοστίζει € 13.030.

Δείτε εδώ όλες τις εκδόσεις του Ignis

 

Τεχνικά χαρακτηριστικά  

  Suzuki Ignis Hybrid AllGrip
Κυβισμός (cc) 1.197 κ.εκ.
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 83/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 107/2.800
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 12,8
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 165
Μέση Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 4,2
Εκπομπές Ρύπων CO2 95 γρ./χλμ.
Τέλη Κυκλοφορίας 85,50 €
Μήκος (μέτρα) 3.700
Πλάτος (μέτρα) 1.690
Ύψος (μέτρα) 1.605
Βάρος (κιλά) 910
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 267
Τιμή (από…)

14.780€

 

 

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 7 Ιουλίου 2020, 15:24