Του Βασίλη Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η McLaren είναι μία εταιρεία που κατασκευάζει super cars σε περιορισμένη σχετικά παραγωγή.

Λίγοι άλλωστε έχουν τη δυνατότητα να αποταμιεύσουν μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για να αποκτήσουν το βρετανικό μοντέλο, πόσο δε στην Ελλάδα όπου τα τελευταία χρόνια η κατηγορία αυτών των αυτοκινήτων έχει σχεδόν εξαφανιστεί.

Δεν έχεις την ευκαιρία να βλέπεις κάθε μέρα, πόσο δε στην Ελλάδα, μία McLaren...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σοκ και δέος…

Είναι λογικό, λοιπόν, πως η θέα και μόνο μίας McLaren προκαλεί δέος και σε κάνει να καρφώνεις το βλέμμα. Κοιτάς λοιπόν και ταυτόχρονα ενεργοποιείς το σύστημα ακοής για να νιώσεις τον ήχο της, εάν και εφόσον σταθείς τυχερός και περάσει από δίπλα σου…

Ένας ήχος που βγαίνει από έναν κινητήρα twin turbo χωρητικότητας 3.8 λίτρων ο οποίος μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100χλμ./ώρα σε 3 δευτερόλεπτα, στα 200χλμ./ώρα σε 8,4 δευτερόλεπτα και να αγγίξει σε τελική τα 333χλμ./ώρα.

Έτοιμη για όλα... αρκεί να έχεις "χέρια"

Ισχύς: 1.400 ίπποι…

Όλα τα παραπάνω ισχύουν όταν αναφερόμαστε στην εργοστασιακή έκδοση της McLaren 650S καθώς τα πράγματα γίνονται πιο… άγρια όταν η ιπποδύναμη εκτοξεύεται στους 1.400 ίππους, οπότε οι μετρήσεις και τα νούμερα πέφτουν ή… αυξάνονται ανάλογα με το τι θέλεις να πετύχεις.

Αυτό δηλαδή που είχε στο μυαλό του ο Σπύρος Πανόπουλος, που σχεδιάζει και πλέον βρίσκεται στο τελικό στάδιο κατασκευής του hyper car με την ονομασία CHAOS.

Ο Σπύρος Πανόπουλος έχει στην κατοχή του τη συγκεκριμένη McLaren των 1.400 ίππων!

Ειδική έκδοση από ανθρακονήματα

Ο Έλληνας κατασκευαστής που ειδικεύεται και στις βελτιώσεις σπορ αυτοκινήτων μέσω της εταιρείας Extreme Ελαφρύτερη με περισσόιτερα άλογα και τρελές επιδόσεις…Tuners έχει στην κατοχή του μία τέτοια… McLaren και όπως ο ίδιος μας λέει “on camera” η απόδοσή της συγκεκριμένης φτάνει τους 1.400 ίππους και είναι αρκετά ελαφρύτερη καθώς έχουμε να κάνουμε με την έκδοση MSO.

Πρόκειται για μία ειδική έκδοση της 650S φτιαγμένη από ανθρακονήματα αλλά και άλλα χαρακτηριστικά που ανεβάζουν τα επίπεδα του σπορ χαρακτήρα της ακόμα περισσότερο.

H McLaren δίπλα σε ένα Phantom το οποίο βρίσκεται στην αεροπορική βάση Δεκέλειας...

Άδεια, κάλεσμα και… διάδρομος

Προκειμένου λοιπόν να ζήσουμε την σπάνια εμπειρία μίας McLaren καλέσαμε τον Σπύρο Πανόπουλο για να… Με τη βοήθεια του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας δείχνουμε ένα σπάνιο αυτοκίνητο στο φυσικό του περιβάλλον… επισκεφτούμε την αεροπορική βάση Δεκέλειας για μία δοκιμή στην ευθεία του αεροδρομίου.

Για να κάνουμε πράξη αυτό που είχαμε στο μυαλό μας ζητήσαμε την απαραίτητη άδεια από το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας προκειμένου τα στελέχη της να μας παραχωρήσουν τον διάδρομο για να δοκιμάσουμε με ασφάλεια και στο σωστό μέρος το συγκεκριμένο super car.

Μας την παραχώρησαν και συνειδητοποιήσαμε γι’ ακόμα μία φορά (το έχουν κάνει πολλές φορές στο παρελθόν), το αίσθημα ευθύνης της πολεμικής αεροπορίας και των ανθρώπων της προς το κοινωνικό σύνολο και τους φίλους της ταχύτητας, που θέλουν να απολαύσουν ένα τόσο σπάνιο αυτοκίνητο στο… φυσικό του περιβάλλον και όχι στο δρόμο, με ότι αυτό συνεπάγεται.

Έτοιμο να... καταπιεί χιλιόμετρα

Ταχύτητες πάνω από 300χλμ./ώρα

Οι εικόνες δίπλα στα πολεμικά αεροσκάφη που βρίσκονται έξω από το μουσείο (το οποίο είναι ανοιχτό για το κοινό) και οι ταχύτητες κοντά στα 300χλμ./ώρα είναι δύο πράγματα που δε βλέπεις και ζεις κάθε μέρα.

Με τη βοήθεια του Αποστόλη Μαρούση και του Δήμου Αρχοντούλη καταγράψαμε αυτό που ζήσαμε εκείνη την ξεχωριστή μέρα του Σεπτέμβρη που στιγματίστηκε από την έξοδο με τη McLaren όταν έγινε αποκόλληση του πίσω αριστερού ελαστικού με σχεδόν 300 χλμ./ωρα.

Δύσκολα να πιάσει ακόμα και ο φακός την ταχύτητα του βρετανικού super car...

Το ατυχές συμβάν…

Αν και τα χιλιόμετρα που συνέβη το ατυχές περιστατικό ήταν πάρα πολλά, η ζημιά επικεντρώθηκε στο πίσω Είχαμε έξοδο με 300χλμ./ώρα και κανείς δεν έπαθε ούτε γρατζουνιά…μέρος του αυτοκινήτου και στα ανθρακονήματα, ενώ την ίδια ώρα οι επιβάτες βγήκαν χωρίς γρατζουνιά.

Το γεγονός και μόνο αυτό δείχνει σε όλους μας πως όταν κάνεις δοκιμές με τέτοια αυτοκίνητα, λαμβάνοντας και τα ανάλογα μέτρα ασφαλείας απαιτείται και ο ανάλογος χώρος.

Κανείς δεν θα μπορούσε να φανταστεί τι θα είχε συμβεί αν κάτι ανάλογο γινόταν σε δημόσιο δρόμο, κάτι που συμβαίνει σχεδόν καθημερινά και το γνωρίζουμε…

Ντυμένο με alcantara το εσωτερικό της McLaren. Κατά τα άλλα αρκετά λιτό αλλά λειτουργικό!

Επειδή όμως τα πολλά λόγια είναι φτώχεια και επειδή στην Ελλάδα σπάνια έως… καθόλου βλέπουμε τέτοιες εικόνες στο σωστό μέρος, απλά.. απολαύστε το σχετικό video, χωρίς να προσπαθήσετε να το επιχειρήσετε σε δημόσιο δρόμο.

 

—————————————————————————————————————

Ευχαριστούμε θερμά το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας για την άδεια που μας παραχώρησε για να επισκεφτούμε την αεροπορική βάση Δεκέλειας αλλά και το στρατιωτικό προσωπικό για την άψογη φιλοξενία και βοήθεια που μας παρείχε…

————————————————————————————————————–

 

Δείτε το video με την McLaren 650S MSO στην αεροπορική βάση Δεκέλειας…

 

 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης