Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

   


Το Panda έχει καθιερωθεί στην ευρωπαϊκή αγορά ως ένα ευέλικτο αυτοκίνητο πόλης, με έντονη προσωπικότητα, αποδοτικούς κινητήρες και υψηλές δυνατότητες κίνησης σε κάθε έδαφος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η έκδοση CNG με το φυσικό αέριο, ωστόσο είναι αυτή που θα εκτιμήσουν περισσότερο όσοι αναζητούν ένα οικονομικό όχημα με ελάχιστο κόστος χρήσης. Οδηγούμε το «οικολογικό» Panda και αναφέρουμε ότι με περίπου 3 ευρώ μπορείς να καλύψεις μία απόσταση 100 χιλιομέτρων, τιμή που ξεπερνά οποιοδήποτε επιβατικό που χρησιμοποιεί diesel, βενζίνη ή υγραέριο.

Καίει λιγότερο από πετρελαιοκίνητο

Συμπαγείς διαστάσεις και αυξημένη απόσταση από το έδαφος

Το Panda CNG ή Natural Power τροφοδοτείται από τον 0,9 twinair κινητήρα απόδοσης 80 ίππων και 140 Nm ροπής (85 ίππους και 145 Nm με τη χρήση βενζίνης). Αυτό σημαίνει ότι καίει δύο ειδών καύσιμα, περιλαμβάνοντας δεξαμενές φυσικού αερίου χωρητικότητας 12 κιλών και ρεζερβουάρ βενζίνης χωρητικότητας 35 λίτρων.

Ο κινητήρας είναι εργοστασιακών προδιαγραφών και έχει αναβαθμιστεί από τους μηχανικούς της Fiat. Καλύπτει όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας και δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι η ιταλική εταιρεία προσφέρει πέντε χρόνια εγγύηση.

Αυτό που θα εκτιμήσει ο οδηγός του οχήματος είναι, φυσικά, η αυτονομία. Έχοντας γεμίσει πλήρως τις δεξαμενές φυσικού αερίου και το ρεζερβουάρ βενζίνης, μπορεί να καλύψει περισσότερα από 1.000 χιλιόμετρα.

Η εναλλαγή από το ένα καύσιμο στο άλλο γίνεται μέσω του κουμπιού στην κονσόλα ή αυτόματα. Το Panda εκκινεί με φυσικό αέριο και όταν αυτό καταναλωθεί, αλλάζει αυτόματα στη βενζίνη.

Οι μετακινήσεις γίνονται με το χαμηλότερο κόστος, καθώς για να κάνεις μία διαδρομή 200 χιλιομέτρων χρειάζεται περίπου 6 ευρώ. Ακόμη και μέσα στην πόλη, όπου οι απαιτήσεις είναι μεγαλύτερες λόγω των συνεχόμενων επιταχύνσεων και ακινητοποιήσεων, το Panda διατηρεί εξαιρετικά χαμηλά νούμερα όσον αφορά στην κατανάλωση.

Εντός και εκτός

Προσφέρεται με πέντε χρόνια εργοστασιακή εγγύηση

Το αυτοκίνητο απευθύνεται κυρίως σε αυτούς που θέλουν να μετακινούνται μέσα στα αστικά κέντρα. Το Panda είναι ένα αυθεντικό όχημα πόλης. Περνά με ευκολία από παντού χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις του αμαξώματος, είναι εύκολο στον χειρισμό του και κινείται σβέλτα. Ο κινητήρας δίνει την εντύπωση ότι έχει περισσότερη δύναμη, ανεβάζοντας στροφές με χαρακτηριστική άνεση. Καταναλώνει φυσικό αέριο και βενζίνη

Το τιμόνι έχει καλή αίσθηση και το πεντάρι κιβώτιο ταχυτήτων συνδυάζεται αρμονικά με το μηχανικό σύνολο. Στον ανοικτό δρόμο δεν σε προκαλεί να το πιέσεις. Διατηρεί σταθερό ρυθμό και καλύπτει τις αποστάσεις με ασφάλεια. Η μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης και το αυξημένο ύψος του αμαξώματος από τη μία επηρεάζουν τη συμπεριφορά του στις στροφές, από την άλλη σου δίνουν τη δυνατότητα να βγεις εκτός δρόμου και να πατήσεις χώμα, παρότι δεν διαθέτει τετρακίνηση.

Πρακτικό και καλοφτιαγμένο 

Διαθέτει U-Connect radio, USB, Bluetooth και θύρα AUX

Το εσωτερικό προφανώς και δεν είναι το πιο μοντέρνο που έχουμε συναντήσει, ούτε διακρίνεται για την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, ωστόσο ικανοποιεί με την εικόνα και την προσεγμένη συναρμογή των υλικών. Η πρακτικότητα είναι ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα της καμπίνας, διαθέτοντας θήκες για μικρά και μεγάλα αντικείμενα. Στα ατού περιλαμβάνεται και η εργονομία.

Στην καμπίνα μπορούν να φιλοξενηθούν έως τέσσερις επιβάτες, με τον χώρο αποσκευών να ανέρχεται στα 225 λίτρα. Ο οδηγός κάθεται σχετικά ψηλά, γεγονός που ευνοεί την ορατότητα προς κάθε κατεύθυνση, με το τιμόνι και τα χειριστήρια να είναι σωστά τοποθετημένα.

Οικονομία πάνω από όλα

Καίει λιγότερο από diesel και όχημα με υγραέριο

Το Panda CNG είναι εκπληκτικά οικονομικό. Καλύπτει μεγάλες αποστάσεις με ελάχιστα χρήματα, έχει ικανοποιητικό εξοπλισμό, είναι πρακτικό και ευκολοδήγητο. Όσο για την τιμή, με την ειδική προσφορά για ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα, είναι μόλις 11.990 ευρώ, σχεδόν όσο και ενός συμβατικού βενζινοκίνητου μοντέλου.

Δείτε εδώ τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Fiat Panda CNG
Κυβισμός (cc) 875 κ.εκ.
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 80/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 140/2.500
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 12,8
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 168
Μέση Κατανάλωση (κιλά/100χλμ.) 3,1
Εκπομπές Ρύπων CO2 97 γρ./χλμ.
Τέλη Κυκλοφορίας 87,30 €
Μήκος (μέτρα) 3.653
Πλάτος (μέτρα) 1.643
Ύψος (μέτρα) 1.551
Βάρος (κιλά) 975
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 225
Τιμή (από…) 11.990€
Στο ταμπλό οργάνων υπάρχει ένδειξη τόσο για το φυσικό αέριο όσο και για τη βενζίνη
Η εναλλαγή του καυσίμου γίνεται είτε αυτόματα είτε μηχανικά μέσω του αντίστοιχου διακόπτη στην κονσόλα
Στο πορτμπαγκάζ χωράνε δύο μικρές βαλίτσες και ισάριθμα σακίδια
Ανοίγοντας την τάπα αντικρίζεις δύο υποδοχές. Μία για τη βενζίνη και μία για το φυσικό αέριο

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης