Honda Civic Tourer 1.6 i-DTEC: Για μοντέρνους ανθρώπους!

Πρώτη καταχώρηση: Σάββατο, 6 Σεπτεμβρίου 2014, 11:30
Honda Civic Tourer 1.6 i-DTEC: Για μοντέρνους ανθρώπους!

Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος

Είναι από τις λίγες φορές που ένα station wagon αυτοκίνητο μας εντυπωσιάζει, όχι τόσο για την πρακτικότητα και τους χώρους του, αλλά για τη σχεδίαση και την ευχάριστη οδική συμπεριφορά του.

Ανατρέπει τα δεδομένα

Τα αυτοκίνητα κατηγορίας station, παραδοσιακά στην Ελλάδα, δεν τυγχάνουν της προτίμησης των καταναλωτών. Καλώς ή κακώς, όλοι μας δίνουμε προσοχή στην εμφάνιση, επιλέγοντας ένα μοντέλο που διακρίνεται κυρίως για τη σύγχρονη εικόνα του, την ποιότητα, την αξιοπιστία και τους οικονομικούς κινητήρες.

Το νέο Honda Civic Tourer έρχεται να ανατρέψει τα δεδομένα, καθώς πρόκειται για το πιο ιδιαίτερο και συνάμα όμορφο αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας. Οι Ιάπωνες ακολούθησαν τη φιλοσοφία της πεντάθυρης έκδοσης σε μεγάλο βαθμό, δημιουργώντας ένα αρμονικό σύνολο που δεν περνά απαρατήρητο. Από το εμπρός τμήμα έως τη μεσαία κολόνα δεν πρόκειται να αντιληφθείς καμία διαφορά σε σχέση με το hatchback. Η διαφορετικότητα του Tourer φαίνεται στο πίσω κομμάτι, το οποίο έχει σχεδιαστεί από την αρχή, προσθέτοντας στο συνολικό μήκος 23,5 εκατοστά. Παρά τη μεγάλη αυτή αύξηση, το πλάτος, το ύψος και το μεταξόνιο έχουν παραμείνει στα ίδια επίπεδα, με την αεροδυναμική να είναι στα βέλτιστα επίπεδα.

Όλοι οι καλοί χωράνε

Κομψό και σπορτίφ το κεντρικό ταμπλόΑνοίγοντας τις μπροστά πόρτες, διαπιστώνεις ότι όλα είναι αυτούσια με το Civic 5d. Η καμπίνα είναι οδηγοκεντρική και σπορτίφ, με τον πίνακα οργάνων που αλλάζει χρώματα να δίνει μια ευχάριστη νότα και τη θέση οδήγησης να αγκαλιάζει το σώμα του οδηγού. Διακόπτες και κουμπιά είναι εργονομικά τοποθετημένα, με θήκες για μικροαντικείμενα να υπάρχουν σε κάθε σημείο.

Στο πίσω κάθισμα μπορούν να φιλοξενηθούν ακόμα και τρεις ενήλικες, με το σύστημα «magic seat» να προσφέρει πολλαπλές δυνατότητες διάταξης, καθώς με μια κίνηση οι πλάτες αναδιπλώνονται πλήρως, δημιουργώντας μία επίπεδη επιφάνεια φόρτωσης. Όσο για τον χώρο του πορτμπαγκάζ… εδώ τα πράγματα ξεπερνούν κάθε προσδοκία. Σε κανονική θέση ο όγκος ξεπερνά τα 620 λίτρα, ενώ κάτω από το δάπεδο υπάρχουν άλλα 117 λτ. Αν ρίξεις τα καθίσματα, φθάνει τα 1.688 λίτρα που σε συνδυασμό με το χαμηλό κατώφλι δίνουν τη δυνατότητα να κάνεις ακόμα και μετακόμιση!

Το ολοκληρώνει

Αιχμηρό το εμπρός τμήμαΚάτω από το καπό δεν θα μπορούσε να βρίσκεται άλλος κινητήρας εκτός από τον 1.600άρη diesel με τους 120 ίππους και τα 300 Nm ροπής. Το μοτέρ είναι ιδανικό για το αυτοκίνητο, αφού κινεί σβέλτα το βαρύ αμάξωμα, έχει δύναμη από χαμηλά και δεν εμφανίζει θορύβους ή κραδασμούς. Το εξάρι κιβώτιο είναι άμεσο και με καλή κλιμάκωση, με το γρήγορο τιμόνι να ολοκληρώνει το εξαιρετικό αυτό σύνολο. Η κατανάλωση καυσίμου σε πραγματικές συνθήκες κυμαίνεται περίπου στα 6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, τη στιγμή που οι εκπομπές ρύπων είναι κάτω από 100 γρ./χλμ., απαλλάσσοντας τον ιδιοκτήτη από τέλη κυκλοφορίας.

Σε εμπνέει

Ιδανικό για ταξίδιαΠαρά τον όγκο του, το Civic Tourer είναι αξιοπρεπέστατο στον δρόμο, δίνοντας την αίσθηση ότι, ακόμα κι αν πατήσεις παραπάνω το γκάζι σε στριφτερές διαδρομές, δεν θα σε προδώσει ποτέ. Σε ανοικτό δρόμο ταξιδεύεις άνετα με ταχύτητες άνω των 140 χλμ./ώρα., έχει σταθερό πάτημα και εμφανίζει ελαφρά κλίση σε παρατεταμένες καμπές, κάτι απολύτως λογικό. Στην έκδοση Sport τη διαφορά κάνουν τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ με τις τρεις λειτουργίες (Comfort, Normal ή Dynamic), ρυθμίζοντας το βάρος ανάλογα με τις συνθήκες και τις επιθυμίες του οδηγού.

Αξίζει την προσοχή

Το Honda Civic Tourer σε κερδίζει γιατί δεν είναι ακόμα ένα station wagon. Είναι ένα αυτοκίνητο που μπορεί να το αγοράσει κάποιος για να καλύψει και με το παραπάνω τις οικογενειακές του ανάγκες, αλλά και ο νέος που έχει ως χόμπι το σκι ή το σέρφινγκ και επιζητεί ένα σύγχρονο και μοντέρνο μοντέλο.


Απίστευτα πρακτική και ευέλικτη η καμπίνα


Στο πορτμπαγκάζ χωράει ακόμα και ντουλάπα

Τεχνικά Χαρακτηριστικά  Honda Civic Tourer 1.6 i-DTEC
Κυβισμός (cc) 1.597 κ.εκ.
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 120/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 300/2.000
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 10,1
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 195
Μέση Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 3,8
Εκπομπές Ρύπων CO2 99 γρ./χλμ.
Τέλη Κυκλοφορίας 0 €
Μήκος (μέτρα) 4.535
Πλάτος (μέτρα) 1.770
Ύψος (μέτρα) 1.480
Βάρος (κιλά) 1.337
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 624
Τιμή (από…) 22.770 ευρώ (με απόσυρση)

   

    

Τελευταία ενημέρωση: Σάββατο, 6 Σεπτεμβρίου 2014, 11:30