Οδηγεί ο Γιάννης Πετρόχειλος

Δε σας κρύβω ότι υπήρξε ένα φεγγάρι στη μοτοσικλετιστική μου πορεία που λάτρευα τις μικρές on-off/motardΤο Daytona DYMOTO 200 προσφέρεται σε δύο χρωματισμούς, λευκό και μαύρο. μοτοσικλέτες και στο γκαράζ μου για πολλά χρόνια είχα ένα τέτοιο μοντέλο. Δύσκολα θα ξεχάσω το Derbi Terra, το Yamaha Serow και ακόμα πιο πίσω το δίχρονο Honda MTX με τα οποία έγραψα πολλά διασκεδαστικά χιλιόμετρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι καιροί αλλάζουν όμως και τα πράγματα εξελίσσονται, ωστόσο δεν μπορούν να μη σου ξυπνήσουν θύμησες όταν βρίσκεται στο δρόμο σου ένα μοντέλο όπως το Daytona DYMOTO 200. Η δυναμική σειρά DYMOTO λανσάρεται το 2021 από την Daytona στην ευρωπαϊκή αγορά και η αρχή έγινε με το DYMOTO 200.

Η ζελατίνα εμπρός ρυθμίζεται σε δύο θέσεις.

Τίποτα κρυφό κάτω από τον ήλιο

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πρώτο πράγμα που μου άρεσε στο DYMOTO 200 όταν το αντίκρισα στα κεντρικά της εταιρίας στην Καλλιθέα ήταν Τα προστατευτικά μανιτάρι φιλοξενούνται πάνω στο κόκκινο ανωδιωμένο χωροδικτύωμαότι δεν είχε να κρύψει κάτι. Η ταυτότητά του είναι ξεκάθαρη με την πρώτη ματιά που θα του ρίξεις και ο σχεδιασμός του σε παραπέμπει άμεσα σε μια μικρή street adventure μοτοσικλέτα. Το commuting είναι εκείνο που θα προσφέρει απλόχερα το DYMOTO στον αναβάτη και ακόμα και σταματημένο σε πείθει ότι θα το πετύχει εύκολα.

Η δομή του θυμίζει τη σειρά CB της Honda, ιδιαίτερα στο εμπρός μέρος με το LED φωτιστικό σώμα να τραβάει το βλέμμα περισσότερο. Εκείνο όμως που το κάνει να ξεχωρίζει είναι το προστατευτικό κάγκελο στα πλαϊνά του κινητήρα το οποίο είναι βαμμένο σε έντονο κόκκινο χρώμα. Μοιάζει με πλαίσιο χωροδικτύωμα και αυτό δίνει σχεδιαστικούς πόντους στην εμφάνιση του DYMOTO 200, ενώ φιλοξενεί και τα προστατευτικά μανιτάρια.

Όλα στο DYMOTO ξεκινούν από την πολύ καλή οδική συμπεριφορά.

Τα χαμόγελα ξεκινούν από την πρώτη κιόλας στροφή

Η συμπεριφορά στο δρόμο του DYMOTO 200 σε αφήνει με το στόμα ανοιχτό από την πρώτη κιόλας Το βάρος του DYMOTO 200 είναι 164 κιλά.στροφή. Δε χρειάστηκα παρά μερικά μόλις μέτρα στην ευθεία για να νιώσω άνετα και χωρίς υπερβολή στην πρώτη στροφή ακούμπησε το μαρσπιέ στην άσφαλτο! Η έκφραση στο πρόσωπό μου άλλαξε ακαριαία και το χαμόγελο μαζί με την έκπληξη στα σηκωμένα φρύδια μου δημιούργησαν μια κατάσταση ευφορίας. Ευτυχώς, φόραγα το κράνος και δε με είδε κανείς γιατί μάλλον θα με πέρναγε για τρελό. Βλέπετε δε χρειάζεσαι 200 ίππους, ενεργητικές αναρτήσεις και έναν σκασμό ηλεκτρονικά για να διασκεδάσεις, αρκεί βέβαια να είσαι συνειδητοποιημένος για το τι έχεις ανάμεσα στα πόδια σου και που βρίσκεσαι.

Το ρεζερβουάρ καυσίμου έχει χωρητικότητα 14 λίτρα.Το DYMOTO είναι εξοπλισμένο με ένα ανεστραμμένο πιρούνι 37mm εμπρός και ένα μονό αμορτισέρ πίσω τα οποία συνεργάζονται εξαιρετικά με το πλαίσιο. Ιδιαίτερα το εμπρός μέρος σου δημιουργεί γρήγορα ένα αίσθημα εμπιστοσύνης και μπορείς να το πιέσεις στα φρένα και στην είσοδο της στροφής χωρίς κανέναν δισταγμό. Το πίσω μέρος είναι λίγο πιο μαλακό στη ρύθμιση και γλιστράει όμορφα στις εισόδους των στροφών δίνοντας μια γλυκιά αίσθηση supermoto.

Τα φρένα επίσης είναι πολύ ικανοποιητικά καθώς έχουν αρκετή δύναμη, είναι αποτελεσματικά και δεν απαιτούν πολύ δύναμη στη μανέτα. Ξεκάθαρα το δυνατό σημείο του DYMOTO 200 είναι η οδική του συμπεριφορά η οποία εκτός από τη βασική σου μετακίνηση μπορεί να γίνει πολύ διασκεδαστικό προσφέροντας καλό κράτημα με σταθερότητα και σωστή ισορροπία.

Έξυπνη χρήση των προστατευτικών μανιταριών πάνω στο κόκκινο χωροδικτύωμα.

Σύγχρονος κινητήρας με διάρκεια και ελαστικότητα

Τα όμορφα συνεχίζονται στο DYMOTO με την επιλογή του κινητήρα. Πρόκειται για ένα μονοκύλινδρο,Οι τροχοί είναι αλουμινένιοι 17 ιντσών με ελαστικά 110/70 εμπρός και 140/70 πίσω. υγρόψυκτο, μηχανικό σύνολο 189 κ.εκ. το οποίο αποδίδει 16,5 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 15,8Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ. Την τροφοδοσία έχει αναλάβει ηλεκτρονικός ψεκασμός, ενώ η μετάδοση γίνεται μέσω 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου με αλυσίδα. Το σύνολο λειτουργεί καλύτερα από ότι θα περίμενε κανείς καθώς στις χαμηλές και μεσαίες στροφές έχει εξαιρετική απόδοση.

Πετάγεσαι από το φανάρι με σπιρτάδα και αλλάζοντας σχέσεις στο κιβώτιο η μοτοσικλέτα επιταχύνει ικανοποιητικά. Η ισχύς έρχεται γραμμικά αλλά έχει την απαραίτητη ζωηράδα για να σε κρατήσει σε ένα καλό επίπεδο εγρήγορσης. Στο κατέβασμα από “ποτάμι” προς Καλλιθέα το ταχύμετρο δεν έπεσε ποτέ κάτω από τα 120Km/h, ενώ για αρκετή ώρα μπορείς να κινηθείς με 130Km/h+, για παράδειγμα, στην Αττική Οδό. Μέσα στην πόλη το μοτέρ σε βοηθάει να ξεγλιστρήσεις από κάθε δύσκολη συνθήκη χωρίς να σε κουράζει ή να κουράζεται. Και από κατανάλωση; Στην πλέον σκληρή χρήση με το στροφόμετρο μόνιμα πάνω από τις 8.000 σ.α.λ. κυμάνθηκε κοντά στα 3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

LCD οθόνη πληροφοριών με αρκετές ενδείξεις.

Η άνεση και η πρακτικότητα το μετατρέπουν σε εξαιρετικό commuter

Ελάχιστα με απασχόλησε ο εξοπλισμός του DYMOTO καθώς είχα το νου μου στην οδήγηση. Η μικρή Διαθέτει λυχνία ειδοποίησης σε περίπτωση χαμηλής πίεσης στα ελαστικά.μοτοσικλέτα όμως διαθέτει ρυθμιζόμενη ζελατίνα και USB θύρα φόρτισης μπροστά και αριστερά κάτω από το ψηφιακό όργανο. Η LCD οθόνη είναι μακρόστενη και προσφέρει τις βασικές πληροφορίες με λυχνία προειδοποίησης σε περίπτωση χαμηλής πίεσης ελαστικών. Τα φωτιστικά σώματα είναι LED με DRL φώτα ημέρας.

Η θέση οδήγησης είναι όρθια και σε τοποθετούν μέσα στη μοτοσικλέτα με τα πόδια να φτάνουν πολύ εύκολα την άσφαλτο. Το τιμόνι είναι αρκετά φαρδύ για τη συγκεκριμένη κατηγορία κάτι που βοηθάει στον χειρισμό, ενώ η λεπτή του σιλουέτα είναι ιδανική για εύκολες μανούβρες και επιτόπιες μετακινήσεις.

Όρθια θέση οδήγησης που σε βάζει "μέσα" στη μοτοσικλέτα.

Μια κατηγορία μόνο του

Το DYMOTO 200 είναι ακριβώς αυτό που βλέπεις. Μια μικρή street adventure μοτοσικλέτα με άνετη θέση οδήγηση και σύγχρονο σχεδιασμό. Αυτό όμως που δε βλέπεις και πρέπει να ανακαλύψεις οδηγώντας το είναι η εξαιρετική του συμπεριφορά στο δρόμο. Το Daytona μπορεί να σε μεταφέρει με άνεση και ασφάλεια στον προορισμό σου, την ίδια στιγμή όμως μπορεί και να σε διασκεδάσει με την σωστά ισορροπημένη συμπεριφορά του. Κρύβει μέσα του αρκετό σπορ DNA το οποίο δε θα αφήσει καμία διαδρομή να σου φανεί βαρετή, πόσο μάλλον η ίδια η μοτοσικλέτα την οποία ξεκάθαρα θα την ευχαριστηθείς σε κάθε χιλιόμετρο.

ΤΙΜΗ: 3.195€

Όλα τα στοιχεία του Daytona DYMOTO 200 ΕΔΩ.

Βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά.

Δίσκοι τύπου μαργαρίτα τόσο εμπρός όσο και πίσω.

Το εμπρός φωτιστικό σώμα διαθέτει και DRL φώτα ημέρας τεχνολογίας LED.

Οι δυνατότητες που έχει το DYMOTO είναι πραγματικά μεγάλες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Επωφελές και επίκαιρο το Daytona e-Viball 125 είναι το εισιτήριο στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης

Δυνατό ξεκίνημα της DYMOTO με το Winner 200

Η δύναμη της γοητείας του Daytona 155 U1 το κάνει ακαταμάχητο

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης