Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

   


Από την πρώτη στιγμή που αποκαλύφθηκε προκάλεσε αίσθηση με την ξεχωριστή εμφάνισή του, το μινιμαλιστικό στιλ της καμπίνας και τους αποδοτικούς κινητήρες. Το νέο C3 σχεδιάστηκε με αποκλειστικό στόχο να ταράξει τα νερά της αγοράς… και τα κατάφερε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εικόνα το απογειώνει

Εκλεπτυσμένο, καλαίσθητο, με νεανικές νότες

Όταν μικροί και μεγάλοι, άνδρες και γυναίκες, συμφωνούν σε κάτι, αυτό από μόνο του είναι επιτυχία. Το γαλλικό supermini μπορεί να περηφανεύεται για ένα πράγμα. Ότι κατάφερε να κάνει τα δύο φύλα να συμφωνήσουν απόλυτα όσον αφορά στην εικόνα του. Το νέο C3 είναι αναμφισβήτητα ένα από τα πιο ελκυστικά μικρά αυτοκίνητα. Ειδικά στις εκδόσεις με τη διχρωμία και τα πλαϊνά airbumps στις πόρτες είναι πραγματικά πανέμορφο.

Η Citroen έδωσε έμφαση στην εικόνα του μοντέλου και δικαιώθηκε απόλυτα για την επιλογή της. Μόνο το MINI και το νέο Nissan Micra έχουν να επιδείξουν κάτι αντίστοιχο, γεγονός που ευνοεί τους καταναλωτές και πιο συγκεκριμένα τους Ευρωπαίους, οι οποίοι δίνουν ιδιαίτερη σημασία στην εμφάνιση και το lifestyle.

Απλό, στιλάτο και άνετο

Η αισθητική της καμπίνας είναι μοναδική

Τα δύο πιο σημαντικά στοιχεία του εσωτερικού του αυτοκινήτου είναι η άνεση και η απλότητα. Οι σχεδιαστές της γαλλικής φίρμας ακολούθησαν τη φιλοσοφία του C4 Cactus, συνδυάζοντας το ρετρό με το σύγχρονο, με την καμπίνα να δίνει μια αίσθηση μινιμαλισμού. Η εξοπλιστική έκδοση Shine αποτελεί την ιδανική επιλογή, περιλαμβάνοντας οτιδήποτε επιζητεί ο σύγχρονος οδηγός.

Διαθέτει την οθόνη αφής 7 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, υποστηρίζοντας Apple CarPlay, Android Auto και 3D δορυφορικό σύστημα πλοήγησης, αυτόματο κλιματισμό, cruise control, κάμερα οπισθοπορείας, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και πολλά ακόμη.

Πλήρες είναι και το πακέτο ασφαλείας, χάρη στα συστήματα αναγνώρισης πινακίδων, προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας και ειδοποίησης ξεκούρασης οδηγού.

Φυσικά, ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να εξατομικεύσει το C3 σύμφωνα με τις προτιμήσεις του, μέσω των απεριόριστων επιλογών διαμόρφωσης που προσφέρει η Citroen.

Ιδανικό για τέσσερα άτομα

Απολαμβάνεις να το οδηγείς

Οι χώροι είναι από τους κορυφαίους της κατηγορίας, φιλοξενώντας τέσσερις ενήλικες επιβάτες χωρίς παραχωρήσεις, με το πορτμπαγκάζ χωρητικότητας 300 λίτρων να ικανοποιεί με τον όγκο του. Σε πολύ καλά επίπεδα κυμαίνεται η πρακτικότητα, χάρη στην πλειάδα θηκών για ποτήρια και μικροαντικείμενα. Η εργονομία θα μπορούσε να ήταν καλύτερη, όπως και η επιλογή των υλικών στις περισσότερες επιφάνειες. Αυτό δεν σημαίνει, φυσικά, ότι υπολείπεται σε ποιότητα, με τη συναρμογή να έχει βελτιωθεί σημαντικά.

Οδηγός και επιβάτες θα εντυπωσιαστούν από την άνεση των καθισμάτων που θυμίζουν περισσότερο πολυθρόνες και από τα τεχνολογικά highlights Εντύπωση κάνει το καινοτόμο σύστημα ConnectedCam που προσφέρεται έπειτα από παραγγελία. Πρόκειται για μια onboard HD κάμερα, η οποία είναι τοποθετημένη στον εσωτερικό καθρέπτη, συνδέεται με το smartphone και τραβά εικόνα και video σε πραγματικό χρόνο. Το βασικότερο στοιχείο, όμως, είναι πως σε περίπτωση ατυχήματος θα καταγράφει τα 30 δευτερόλεπτα πριν από το συμβάν και άλλα 60” ύστερα από αυτό.

Η βενζίνη υπερτερεί

Ο 1.200άρης τουρμπάτος κινητήρας των 110 ίππων ταιριάζει ιδανικά στο C3

Έχοντας οδηγήσει σχεδόν όλες τις εκδόσεις του C3, είμαστε στη θέση να πούμε με κάθε βεβαιότητα ότι ο τρικύλινδρος Puretech με τους 110 ίππους βάζει σε δεύτερη μοίρα τους diesel. Το συγκεκριμένο σύνολο 1,2 λίτρου έχει τη δύναμη να αντεπεξέλθει σε κάθε απαίτηση του οδηγού και συγχρόνως προσφέρει την απαιτούμενη οικονομία.

Η ροπή των 205 Nm είναι διαθέσιμη από τις 1.500 σ.α.λ., ανεβάζοντας εύκολα στροφές χωρίς υστέρηση. Το turbo βενζινοκίνητο σύνολο είναι σαφώς πιο σπιρτόζικο, ελαστικό και κινεί το αμάξωμα σε γρήγορους ρυθμούς. Αν είχε ένα εξάρι κιβώτιο με καλύτερη κλιμάκωση, τότε θα «απογείωνε» το αυτοκίνητο.

Το μηχανικό πέντε σχέσεων περιορίζει τις δυνατότητες του εξαιρετικού μοτέρ, ειδικά σε πιο απαιτητικές διαδρομές, όπως επαρχιακό δρόμο με συνεχόμενες στροφές.

Το ελαφρύ τιμόνι κάνει παιχνιδάκι την κίνηση στην πόλη και στο παρκάρισμα, κάτι που θα εκτιμήσουν δεόντως οι γυναίκες. Όσο για την κατανάλωση καυσίμου, σε πραγματικές συνθήκες κυμαίνεται περίπου στα 6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Σταθερό και σίγουρο

Ιδανικό για κίνηση στην πόλη, πολύ καλό για ταξιδάκια

Στον δρόμο δείχνει μια αίσθηση σταθερότητας ακόμη και στις υψηλές ταχύτητες, με το πλαίσιο και την ανάρτηση να συνδυάζονται ιδανικά. Ευχαριστιέσαι να το οδηγείς στα αστικά κέντρα, δεν «κοπανάει» στις λακκούβες και είναι σχετικά αθόρυβο.

Ο σπιρτόζικος κινητήρας ευνοεί τις σβέλτες μετακινήσεις στον αυτοκινητόδρομο, με την ανάρτηση να περιορίζει την όποια κλίση του αμαξώματος στις καμπές. Συμπερασματικά, το C3 1.2 Puretech είναι εύκολο στον χειρισμό του και διασκεδαστικό, χωρίς να βάζει… φωτιά στην άσφαλτο.

Με 15.875 ευρώ το παίρνεις ολοκληρωμένο

Αν αναζητείς ένα μικρό αυτοκίνητο για τις καθημερινές μετακινήσεις, με το οποίο όμως θα μπορείς να κάνεις αποδράσεις εκτός των αστικών συνόρων, το νέο C3 αποτελεί μία από τις βασικές επιλογές. Προβάλλει έναν νεανικό και μοντέρνο χαρακτήρα, είναι ευχάριστο στην οδήγηση και κάνει τη διαφορά με την εμφάνισή του. Ειδικά στην έκδοση 1.2 Puretech 110 Shine το αποκτάς με ένα πλήρες πακέτο.

Δείτε εδώ όλες τις εκδόσεις του Citroen C3

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Citroen C3 1.2 Puretech110 
Κυβισμός (cc) 1.199 κ.εκ.
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 110/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 205/1.500
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 9,3
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 188
Μέση Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) 4,6
Εκπομπές Ρύπων CO2 103 γρ./χλμ.
Τέλη Κυκλοφορίας 100,94 €
Μήκος (μέτρα) 3.996
Πλάτος (μέτρα) 1.829
Ύψος (μέτρα) 1.474
Βάρος (κιλά) 1.125
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 300
Τιμή (από…) 11.950€

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης