Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

Την περασμένη Τετάρτη, η εταιρεία «Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ» ανακοίνωσε επίσημα τη συμφωνία της με την Jaguar για την εκπροσώπηση της μάρκας στην Ελλάδα. Η zougla.gr είχε αναδείξει το θέμα αυτό από το… 2011, αλλά, όπως φάνηκε, έπρεπε να περάσουν πολλοί μήνες για να στεφθεί από επιτυχία η συμφωνία. Τελικά, άλλη μία εταιρεία άλλαξε χέρια και δεν ήταν λίγοι αυτοί που παραξενεύτηκαν από αυτήν την κίνηση και αναρωτήθηκαν αν όντως αξίζει να επενδύσεις σήμερα σε μία πολυτελή μάρκα, με τη φορολογία να χτυπάει απλώς… κόκκινο.

Ρίχνοντας μία ματιά στις πωλήσεις της Jaguar στην Ελλάδα, θα διαπιστώσει κανείς πως τα νούμερα είναι ιδιαίτερα καλά για μία μάρκα αυτού του επιπέδου. Στο σύνολο της 15ετίας, οι συνολικές ταξινομήσεις και σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του Σ.Ε.Α.Α. (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτου) άγγιξαν τις 1.937 μονάδες. Καθόλου άσχημα, αν αναλογιστεί κανείς το «πάρκο» που δημιουργήθηκε και σε αυτά προσθέσει και τα αυτοκίνητα εισαγωγής. Χωρίς να υπάρχει κάποιο επίσημο νούμερο, υπολογίζεται πως αυτήν τη στιγμή κυκλοφορούν περίπου 3.000 αυτοκίνητα Jaguar σε όλη την Ελλάδα, γεγονός που δίνει και την απάντηση για την κίνηση στην οποία προχώρησε η εταιρεία «Πέτρος Πετρόπουλος». Με λίγα λόγια, τόσα αυτοκίνητα, που χρειάζεται να περάσουν service μία φορά τον χρόνο, μπορούν να κάνουν βιώσιμη μία εταιρεία. Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες της zougla.gr, ο τζίρος μόνο των ανταλλακτικών της Jaguar στην Ελλάδα ξεπερνά κατά πολύ το ένα εκατομμύριο ευρώ, οπότε ο καθένας μπορεί να καταλάβει ότι η εν λόγω αγοροπωλησία είχε.. νόημα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ωστόσο, αυτό που θα πρέπει να προσέξουν τα στελέχη της νέας εισαγωγικής εταιρείας που διαθέτουν μεγάλη πείρα στον χώρο είναι ο τρόπος προσέγγισης των ιδιοκτητών αυτοκινήτων Jaguar. Πολύ απλά, αυτό μεταφράζεται σε προσιτές τιμές όσον αφορά στο service αλλά και τα ανταλλακτικά. Για παράδειγμα, όταν ένα αυτοκίνητο κοστίζει 4.000 – 5.000 ευρώ (!), το να πληρώνει ο ιδιοκτήτης αυτοκινήτου πενταετίας service που ξεπερνά τα 1.000 ευρώ είναι σίγουρο πως θα τον απομακρύνει σύντομα από τη μάρκα. Από εκεί και πέρα, αναρωτιόμαστε ποια θα είναι τα σημεία πώλησης και service της μάρκας και εάν θα παραμείνει η παλαιά αντιπροσωπεία στη Λεωφόρο Κηφισού.

Μείνετε συντονισμένοι μέχρι την επόμενη εβδομάδα, οπότε και θα δημοσιεύσουμε αναλυτικά το παρασκήνιο από την εν λόγω συμφωνία, η οποία ανέβασε σε τρεις τις μάρκες που εισάγει και διανέμει πλέον η εταιρεία Πετρόπουλος στην Ελλάδα, μετά τις Isuzu και Land Rover. Λέτε να έχουμε και… συνέχεια;

Η πορεία της Jaguar στην Ελλάδα*
2012 (3)**
2011 (5)
2010 (16)
2009 (106)
2008 (252)
2007 (246)
2006 (179)
2005 (130)
2004 (216)
2003 (142)
2002 (142)
2001 (161)
2000 (183)
1999 (82)
1998 (36)
1997 (38)
*Στοιχεία: Σ.Ε.Α.Α.
**Μέχρι και τον Αύγουστο

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης