Του Βασίλη Σαρημπαλίδη

       

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Ο Μάιος αποδείχτηκε ένας πολύ δυνατός μήνας για τις μάρκες Renault και Dacia στην Ελλάδα. Αυτό
Renault και Dacia βρίσκονται υψηλά στις προτιμήσεις του ελληνικού κοινού…μπορεί να το διαπιστώσει ο καθένας βλέποντας τα νούμερα με τις ταξινομήσεις αλλά και τα μερίδια αγοράς.

Στην πραγματικότητα όμως ο περασμένος μήνας αποδείχτηκε πολύ πιο σημαντικός για τη γαλλική φίρμα στη χώρα μας, που κλείνει σχεδόν πέντε χρόνια ζωής κάτω από την «ομπρέλα» της Teoren Motors.

Η εν λόγω εταιρεία ανέλαβε τις δύο μάρκες στα μέσα του 2013 και έκτοτε έχει ακολουθήσει ένα στρατηγικό πλάνο αναδιάρθρωσης παρουσίας του γαλλικού ομίλου στη χώρα μας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το στρατηγείο της Teoren Motors στη λεωφόρο Κηφισού

Ρεκόρ ταξινομήσεων

Η αγορά μπορεί να μη βοηθά τα τελευταία χρόνια εξαιτίας της κρίσης, ωστόσο τα στελέχη της μάρκας Η στρατηγική έφερε και το αποτέλεσμα…ακολουθώντας και έχοντας χαράξει μία στρατηγική κατάφεραν να χτίσουν μια υγιή βάση και να παίξουν τη δική τους… μπάλα στην αγορά του αυτοκινήτου.

Τα θετικά αποτελέσματα έφεραν ένα νέο ρεκόρ ταξινομήσεων στην ιστορία της Teoren Motors που σίγουρα δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο.

Το Renault Clio είναι ένα πολύ πετυχημένο μοντέλο και στην Ελλάδα όπως δείχνουν τα νούμερα πάει... σφαίρα


Πώς πήγαν Renault και Dacia

Συγκεκριμένα, τον περασμένο μήνα οι μάρκες Renault – Dacia ταξινόμησαν 803 καινούργια επιβατικά και επαγγελματικά αυτοκίνητα. Η μεν Renault διέθεσε 653 και η δε Dacia 150 οχήματα.

Σημαντικό ρόλο στην επιτυχία έπαιξε η πορεία του Clio, το οποίο κατέκτησε την 4η θέση στις ταξινομήσεις, ενώ το τελευταίας γενιάς Dacia Duster είναι αυτό που έδωσε εξαιρετική ώθηση στις πωλήσεις.

Το τελευταίας γενιάς Dacia Duster είναι το μοντέλο που στην κατηγορία του τα έχει όλα αλλά με τιμή που δεν... υπάρχει!


Τι δήλωσε στο zougla.gr η Ντένη Θεοχαράκη

Ντένη Θεοχαράκη: «Η οικογένεια Θεοχαράκη έχει επενδύσει στις δύο μάρκες και θα συνεχίσει να το κάνει»
Μιλώντας στο zougla.gr για την επιτυχία της Teoren Motors στην Ελλάδα, η αντιπρόεδρος και αναπληρώτρια διευθύνουσα  σύμβουλος Ντένη Θεοχαράκη τόνισε χαρακτηριστικά:

«Η στρατηγική που ακολουθούμε τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει να μεταφράζεται σε πωλήσεις και ικανοποιημένους πελάτες. Πλέον ο κόσμος τοποθετεί τα μοντέλα της Renault και της Dacia πολύ υψηλά στη λίστα και αυτό φαίνεται. Η οικογένεια Θεοχαράκη έχει επενδύσει στις δύο μάρκες και θα συνεχίσει να το κάνει».


Για να δείτε την γκάμα των μοντέλων της Renault πατήστε
ΕΔΩ


Για να δείτε την γκάμα των μοντέλων της Dacia πατήστε
ΕΔΩ

Η αντιπρόεδρος και αναπληρώτρια διευθύνουσα σύμβουλος της Teoren Motors, Ντένη Θεοχαράκη, τόνισε πως σημαντικό στοιχείο της επιτυχίας είναι η εξυπηρέτηση και η σωστή προσέγγιση του πελάτη...

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης