Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι συζητήσεις τα τελευταία χρόνια γύρω από την αγορά του αυτοκινήτου αφορά στην πτώση των πωλήσεων.

Θα μπορούσαμε να πούμε πως η λέξη κατάρρευση της αγοράς στην Ελλάδα αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα σε…. light μορφή, καθώς η ποσοστιαία πτώση έχει ξεπεράσει το 70%, ενώ το mix των πωλήσεων έχει γύρει προς τη μεριά των εταιρικών πωλήσεων, με τις αντίστοιχες πωλήσεις λιανικής (αυτά που αγοράζουν οι ιδιώτες) να κυμαίνονται κάτω από το 50%.

Το video υψηλών προδιαγραφών του Peugeot 3008 που γυρίστηκε σε Πήλιο και Μετέωρα…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ευκαιρία…
Κόντρα στο ρεύμα δείχνουν να πηγαίνουν αρκετές εταιρείες που με κινήσεις στρατηγικής σημασίας και Διπλασιασμός πωλήσεων σε απόλυτο αριθμό μέσα στην κρίση!επαγγελματικής… τρέλας πετυχαίνουν διπλασιασμό πωλήσεων και… τριπλασιασμό ποσοστών μεριδίου και μάλιστα σε υψηλά νούμερα. Τρανταχτό παράδειγμα αυτό της μάρκας Peugeot που «τρέχει» πιο γρήγορα και από την… τελική των σπορ αυτοκινήτων της, έχοντας ακόμα πιο υψηλές βλέψεις που θα τις δούμε σύντομα αποτυπωμένες και σε αριθμούς.

Η αλλαγή της μάρκας Peugeot φαίνεται ξεκίνησε τα τελευταία δύο χρόνια όπου το 308 τελευταία γενιάς έδειξε και τους σκοπούς των Γάλλων. Όπως αποδείχτηκε η ελληνική εισαγωγική εταιρεία μαζί με τους συνεργάτες της στην Ελλάδα άδραξαν την ευκαιρία για να αλλάξουν και την εικόνα της μάρκας. Ακολούθησε το 108 και πλέον με το ολοκαίνουργιο 3008, έχει σκοπό να… κολυμπήσει πολύ βαθειά.

Peugeot πάνω από τα... σύννεφα

Στροφή προς τα… πάνω!
Το τελευταίο μοντέλο (3008) ανήκει στην κατηγορία των οχημάτων ελευθέρου χρόνου (SUV) και από την πρώτη επαφή μαζί του καταλαβαίνουμε τι θα ακολουθήσει. Νέα εικόνα, ντιζάιν που θυμίζει Τεχνολογία, οδηγική απόλαυση, εξυπηρέτηση και… πάθος. Συνταγή που αρέσει!αυτοκίνητο του μέλλοντος, συμπεριφορά (οδηγική) που θυμίζει… τρένο. Κοινώς οι Γάλλοι βάλθηκαν να τρελάνουν την… πιάτσα και να χτυπήσουν τους Γερμανούς όχι απλά στα ίσα αλλά να τους ξεπεράσουν. Τα πράγματα είναι απλά. Σε άλλη περίπτωση θα μιλάγαμε για ένα premium μοντέλο αλλά μάλλον είναι περιττό να αναφέρουμε το αυτονόητο. Πρέπει απλά να οδηγήσεις το νέο 3008 για να καταλάβεις τι παίζει. Όμως για το νέο SUV των Γάλλων θα αναφερθούμε σε άλλο άρθρο για να σας μεταφέρουμε και τις εντυπώσεις μας.

Ένα σημείο στο οποίο θα πρέπει να επικεντρωθούμε δεν αφορά μόνο στο καλό προϊόν αλλά στο σύνολο και στον κύκλο ζωής του κάθε αυτοκινήτου. Πρόσφατα πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση του νέου 3008. Η παρουσίαση έγινε μπροστά σε δημοσιογράφους (το zougla.gr ήταν εκεί) από όλη την ομάδα της Peugeot. Από τον επικεφαλής, από τον διευθυντή marketing, την υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων, τον τεχνικό διευθυντή, ακόμα και τον ιδιοκτήτη της εταιρείας. Από τα λεγόμενά τους εισπράξαμε το πάθος που έχουν αλλά και την… τρέλα γι’ αυτό που κάνουν.

Ο επιχειρηματίας Πολυχρόνης Συγγελίδης στην ομιλία του κατά τη διάρκεια παρουσίασης του νέου Peugeot 3008 έστειλε το μήνυμα για την αλλαγή που θα δούμε σε πολλά επίπεδα...

Ο πελάτης πάνω από όλα…
Είναι ξεκάθαρο πως η μάρκα με… καπετάνιο τον Πέτρο Πιπερίδη δεν πηγαίνει τυχαία μπροστά και κερδίζει μερίδια καθώς το πρώτο μέλημα είναι η εξυπηρέτηση του πελάτη. Μιλώντας μαζί του Ο καπετάνιος στη φουρτούνα φαίνεται…καταλαβαίνεις το σκεπτικό και τις προθέσεις του. Είναι ξεκάθαρος με όσους θέλουν να εργάζονται στην μάρκα και να συναναστρέφονται με υποψήφιους πελάτες.

Όταν κάποιος δεν μπορεί να εξυπηρετήσει μπορεί να πάει να γίνει… κρεοπώλης! Τόσο απλά. Δε νοείται, για παράδειγμα, να πηγαίνει ο πελάτης για service και να μην εισπράττει πως μιλάει σε επαγγελματίες που γνωρίζουν τι κάνουν και ξέρουν να εξυπηρετούν. Αυτή η φιλοσοφία είναι που κερδίζει τον πελάτη και ήδη το γνωρίζει το μεγαλύτερο ποσοστό των ιδιοκτήτων Peugeot.

Πώληση και ταυτόχρονα φουλ... εξυπηρέτηση του πελάτη. Αυτά τα δύο στοιχεία υπηρετεί με πάθος ο γενικός διευθυντής της Peugeot Πέτρος Πιπερίδης...

Μέσα στην κρίση βλέπεις άνοδο!
Κοιτάζοντας τα νούμερα της τελευταίας δεκαετίας, παίρνουμε και την απάντηση στο ερώτημα, γιατί Βλέπεις τα νούμερα και καταλαβαίνεις πως κάτι γίνεται…τόση… άνοδος και μάλιστα μέσα στην κρίση.

 Όπως αποδεικνύεται το να έχεις στα χέρια σου μόνο ένα καλό προϊόν μπορεί και να μη λέει τίποτα. Το να ξέρεις να το διαχειριστείς, να το πουλήσεις και όταν το πουλήσεις να ξέρεις πως θα το χαρεί ο ιδιοκτήτης τότε η απάντηση είναι εύκολη…

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα νούμερα των πωλήσεων, να συγκρίνετε ποσοστά και πορεία.

 

ΠΩΛΗΣΕΙΣ PEUGEOT (μερίδια – θέση)*
2016, 5.169 – 7.6% (5η θέση)
2015, 4.855 – 6.4% (5η θέση)
2014, 1.969 – 2.8% (16η θέση)
2013, 1.400 – 2.4% (16η θέση)
2012, 2.543 – 4.3% (10η θέση)
2011, 3.419 – 3.5% (10η  θέση)
2010, 5.066 – 3.6% (11η θέση)
2009, 7.657 – 3.5% (12η θέση)
2008, 10.350 – 3.9% (9η θέση)
2007, 12.642 – 4.5% (8η θέση)
*πηγή: Σ.Ε.Α.Α.


Για να δείτε όλη τη γκάμα των μoντέλων της Peugeot πατήστε ΕΔΩ


 
Ο τεχνικός διευθυντής της Peugeot Γιώργος Κηλάδης εξηγεί τον ψηφιακό παροξυσμό της Peugeot
O διευθυντής Marketing Μάνος Εμμανουήλ έχει θέμα με την... τελειότητα.
H υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων της Peugeot Κορίνα Βαλυράκη φροντίζει για τα νέα της μάρκας...
Με το νέο 3008 η Peugeot θα σκαρφαλώσει πολύ ψηλά

Νέα γενιά, άλλο.... αυτοκίνητο, αλλαγή... γραμμής και στόχων!
Το νέο Peugeot 3008 αλλάζει πολύ την εικόνα της μάρκας...

Η ψηφιακή τεχνολογία σε όλο της το μεγαλείο...
Εσωτερικό ενός... καθημερινού αυτοκινήτου
Κορυφαίο ντιζάιν...

Με το 308 η Peugeot ξεκίνησε να μας δείχνει τι ετοιμάζει...
Το νέο Peugeot 5008 έρχεται το 2017...
Peugeot για μεγάλα σαλόνια...

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης