Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης

Δεν πρόλαβε η Hyundai Motorsport να παρουσιάσει το νέο της αυτοκίνητο,το i20 Rally1,με το οποίο θα συμμετάσχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι το 2022 και ο Thierry Neuville ξεκίνησε να …πυροβολεί στα Αλπικά βουνα. Όπως γνωρίζετε όλα τα αγωνιστικά από φέτος θα χρησιμοποιούν για τις απλές διαδρομές κινητήρες με υβριδική τεχνολογία. Πράγμα που σημαίνει ότι θα έχουν επιπλέον μια μπαταρία βάρους 87 κιλών η οποία –για τα αγωνιστικά Hyundai- θα βρίσκεται στο πάτωμα μπροστά από τον πίσω άξονα. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο αγωνιστικό βασίζεται στο καινούργιο i20 με μοτέρ 1.6 turbo που συνδυάζεται με ηλεκτρογεννήτρια 100 ΚW καθώς για πρώτη φορά στην ιστορία του παγκοσμίου πρωταθλήματος δίνει το παρόν η υβριδική τεχνολογία. Στα νέα αγωνιστικά απο φέτος δεν υπάρχουν τα paddles ενω το κιβώτιο είναι μηχανικό πέντε σχέσεων με τον επιλογέα στο πάτωμα. 

Η Hyundai Motorsport στο φετινό πρωτάθλημα του WRC που περιλαμβάνει 13 αγώνες , θα έχει τρία  i20 Rally1 με πληρώματα τους Neuville-Wydaeghe και Τanak-Jarveoja ενώ το τρίτο αγωνιστικό θα το μοιράζονται οι Sordo-Carrera και οι Solberg-Edmondson. Δηλαδή άλλοτε ως τρίτο εργοστασιακό θα βλέπουμε τους Solberg-Edmondson και άλλοτε τους Sordo-Carrera. Ο επικεφαλής της ομάδας ανακοίνωσε ότι στον πρώτο αγώνα της χρονιάς το τρίτο εργοστασιακό  i20 Rally1 θα το οδηγήσει ο Solberg.

Ο Neuville αρκετές δοκιμές δεν τις έκανε με το μόνιμο συνοδηγό του Wydaeghe γιατί ακόμη αναρρώνει. Στο δεξί μπάκετ κάθισε Julien Vial, που αποτελεί το gravel-crew. Ωστόσο κινήθηκε οριακά. Μπορεί το νέο του αυτοκίνητο να μην ήταν βαμμένο με τα εργοστασιακά χρώματα αλλά όποιοι παρακολούθησαν τις δοκιμές κατάλαβαν πολλά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

 

Ο Βέλγος έμεινε ενθουσιασμένος και δήλωσε ότι το i20 Rally1 είναι εκπληκτικό και θα απολαύσει τους φετινούς αγώνες. Ο Βέλγος,λίγες ημέρες πριν κλείσει η χρονιά σε ασφάλτινες  δοκιμές στη Νότια Γαλλία, είχε μια τρομακτική έξοδο. Το αυτοκίνητο καταστράφηκε ενώ ο συνοδηγός του Wydaeghe τραυματίσθηκε και ακόμη αναρρώνει.

 

Το νέο αγωνιστικό –όπως όλα τα άλλα που συμμετέχουν στο WRC- προσαρμόστηκε στους νέους κανονισμούς. Για 20 χιλιόμετρα στις απλές διαδρομές θα μπορεί να κινείται με ηλεκτρική ενέργεια. Υποχρεωτικά στο service park όλα τα αυτοκίνητα θα κινούνται αθόρυβα με ηλεκτρική ενέργεια και χωρίς να μολύνουν την ατμόσφαιρα. 

Λίγες ημέρες υπομονή και ο πρώτος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος θα ξεκινήσει  παραδοσιακά από τη Γαλλία.Θα είναι το 90ο Rallye Monte Carlo (20 – 23 Ιανουαρίου), μια από τις πιο σημαντικές διοργανώσεις του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος WRC. Φέτος έχουν προστεθεί καινούριες ειδικές διαδρομές.

Προβλέψεις δεν μπορούμε να κάνουμε. Πρώτον γιατί δεν γνωρίζουμε πως θα κινηθούν τα εργοστασιακά αγωνιστικά  με τις αλλαγές που έχουν γίνουν και δεύτερον πολλά θα εξαρτηθούν από τον καιρό στις γαλλικές Άλπεις.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης