Του Περικλή Χαλάτση
Μπορεί το shakedown να μην μετράει στον αγώνα στο ράλι Μόντσα- τελευταίο της χρονιάς που θα κρίνει τον Παγκόσμιο πρωταθλητή – ωστόσο πήραμε είναι ένα δείγμα για το τι θα ακολουθήσει σήμερα αύριο και μεθαύριο. Σ  αυτήν την αναμέτρηση των 4.09 χλμ  που έγινε  υπο το φως των προβολέων ,ταχύτεροι ήταν οι Rovanpera-Halttunen με το εργοστασιακό Toyota.

Με ίδια αυτοκίνητα,Toyota GAZOO Racing, συμμετέχουν και οι δύο διεκδικητές του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος. Η διαφορά ανάμεσα στον Ogier και Evans είναι μόνο 17 βαθμούς. Ο τελευταίος αγώνας της χρoνιάς ξεκίνησε σήμερα 19 Νοεμβρίου.Περιλαμβάνει συνολικά 16 ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 253.18 χλμ . Όπως γνωρίζετε τα ασφάλτινα ράλι κρύβουν πάντα εκπλήξεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε πολλά σημεία οι δρόμοι είναι στενοί και πολύ εύκολα μπορεί να γίνει το λάθος. Και σ αυτό το λάθος ποντάρει ο Elfyn Evans ( συνοδηγός Scott Martin) που καιροφυλακτεί αφού έχει 187 βαθμούς ( ο Ogier έχει 204) . Ένας λάθος του Ogier αρκεί για να κερδίσει ο Evans.Όμως δεν είναι τόσο εύκολα όσο νομίζει. Το δίδυμο Sebastian Ogier – Julien Ingrassia είναι πιο έμπειρο. Ο Ogier διαβασμένος πηγαίνει στο όριο και κερδίζει. Του αρκεί μια θέση στο βάθρο για να κερδίσει τον 8ο Παγκόσμιο Τίτλο.

Τόσο ο Ogier όσο και ο Evans είπαν ότι στην Gerosa και στην Costa Valle Imagna έπεσαν σε σφοδρή ομίχλη και οι ειδικές γλιστρούσαν επικίνδυνα. Ο Ogier είχε μια μικρή έξοδο.Στο εσωτερικό μιας σφιχτής φουρκέτας χτύπησε με τους δύο τροχούς και καθυστέρησε αρκετά.Εξακολουθεί όμως να έχει προβάδισμα 6,5 δευτερολέπτων από τον ομόσταυλό του.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Αύριο και μεθαύριο η τακτική και των δύο εργοστασιακών οδηγών αναμένεται να είναι η ίδια. Οι ειδικές διαδρομές στη Βόρεια Ιταλία θα κρίνουν τον φετινό τίτλο τόσο των οδηγών όσο και των κατασκευαστών.
Αν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα οδηγών η μάχη είναι μεταξύ δύο «Τογιοτέων» στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών  ακόμη δεν έχε ξεκαθαρίσει αν ο τίτλος πάει στην Toyota η στην Hyundai.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης