Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης

Άρχισε η αντίστροφη μέτρηση για το Eko Rally Acropolis και όλες οι εργοστασιακές ομάδες βρίσκονται στα βουνά για να ολοκληρώσουν τις προετοιμασίες τους ενόψει του 10ου αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος WRC. Αρχικά η M-Sport Ford WRT  είχε ανακοινώσει οτι «κατεβάζει» στο μεγάλο μας αγώνα πέντε εργοστασιακές συμμετοχές και μια έκτη ιδιωτική συμμετοχή που όμως είναι με εργοστασιακό υβριδικό Ford Puma Rally1 εφάμιλλο με τα άλλα πέντε. Όμως δεν θα δούμε ενα πλήρωμα. Ανακοινώθηκε επίσημα από την εργοστασιακή ομάδα  οτι το δίδυμο Andrien Fourmaut – Alexandre Coria δεν θα τρέξει αφού δεν προλαβαίνουν να επισκευάσουν το αυτοκίνητο μετά την καταστροφική έξοδο που είχε ο Γάλλος στο Ράλλυ Βελγίου. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εργοστασιακή ομάδα της Ford χρειάζεται σ αυτόν τον αγώνα μια καλή διάκριση. Είναι η εταιρία με τις περισσότερες νίκες (13) επί ελληνικού εδάφους (1977, 1979, 1980, 1981, 1993, 1997, 2000, 2001, 2002, 2003, 2006, 2007, 2009).

Στον αγώνα αυτόν τρέχει και ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Sebastien Loeb. Είναι ο κρυφός άσος της M-Sport Ford WRT. Με βάση τους αγωνιστικούς κανονισμούς του WRC πριν από κάθε αγώνα κάθε οδηγός έχει δικαίωμα μίας ημέρας δοκιμών, οπότε από τη στιγμή που η M-Sport Ford WRT θα συμμετάσχει με πέντε υβριδικά Puma Rally1, η αντίστοιχη διαδικασία ενόψει του ελληνικού αγώνα, έχει διάρκεια πέντε ημερών.

Πρώτος έλαβε τη σκυτάλη ο εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής και τρεις φορές νικητής στο Ακρόπολις (2005, 2008, 2012), Sebastien Loeb με συνοδηγό την Isabelle Galmiche.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ακολούθησε ο  Craig Breen με συνοδηγό τον Paul Nagle και ο Gus Greensmith με συνοδηγό τον Jonas Andersson. Το τέταρτο εργοστασιακό Ford Puma Rally1 οδηγεί ο Pierre Louis Loubet με συνοδηγό τον Vincent Landais. Το πέμπτο εργοστασιακό Ford Puma Rally1 είναι αγορασμένο από τον Ιορδάνη Σερδερίδη που όμως υποστηρίζεται από την εργοστασιακή ομάδα. Ο Έλληνας οδηγός από την Καβάλα έχει συνοδηγό τον Frederic Miclotte.

Μετά τις πρώτες δοκιμές ο Sebastien Loeb είπε ότι το Eco Rally Acropolis είναι σκληρό και απαιτητικό, οι ειδικές έχουν πολλές πέτρες και η θερμοκρασία είναι αρκετά υψηλή. Τόσο ο πολυνίκης του WRC, όσο και οι υπόλοιποι οδηγοί της ομάδας της Ford έμειναν ευχαριστημένοι από τις δοκιμές με το υβριδικό Puma Rally1 και είναι αισιόδοξοι για την ομάδα τους. Οι μηχανικοί έχουν ακόμη αρκετή δουλειά κυρίως με τις αναρτήσεις και τα σεταρίσματα.

Το Εκο Ράλλυ Ακρόπολις θα ξεκινήσει φαντασμαγορικά το βράδυ της Πέμπτης 8 Σεπτεμβρίου, με υπερειδική διαδρομή στο ΟΑΚΑ. 
Τις επόμενες τρεις ημέρες, τα πληρώματα θα αγωνιστούν σε ειδικές διαδρομές της Κορινθίας και της Στερεάς Ελλάδας. Οι πιο αγαπητές για πληρώματα αλλά και θεατές είναι οι Ε.Δ «Λουτράκι» και «Βωξίτες» που θα γίνουν την Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου.

Το Σάββατο η καλύτερη διαδρομή είναι ο  «Ταρζάν» και την Κυριακή το «Ελευθεροχώρι», το οποίο θα αποτελέσει και την καταληκτική Power Stage του Ράλλυ Ακρόπολις.

Οι φωτογραφίες από τις δοκιμές είναι για λογαριασμό της M-Sport Ford WRT από τον Γιάννη Κουσκούτη.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης