MotoGP: H Yamaha ποντάρει από τώρα στο 2020

MotoGP: H Yamaha ποντάρει από τώρα στο 2020

Του Νίκου Τσαμάνδουρα

Στο Test που ακολούθησε του αγωνιστικού τριημέρου στην Τσεχία, είδαμε τη YZR-M1 του 2020 στην πρώτη της εκδοχή. Τουτέστιν, τρέχουν για να φτάσουν από τώρα οι άνθρωποι της Yamaha.

Δυστυχώς τα αποτελέσματα στο μπλε στρατόπεδο δεν είναι καλά. Η στασιμότητα της Yamaha όσον αφορά στην εξέλιξη της YZR-M1 φαίνεται πρόδηλα πλέον, ακόμα και στα λόγια του Vinales περί μονομερούς εξέλιξης της μοτοσυκλέτας τα τελευταία 3 χρόνια. Το παραπάνω γεγονός έχει σαν αποτέλεσμα να κυριαρχούν η Honda και η Ducati, σχεδόν ανάλογα με την πίστα, ενώ ο κατασκευαστής που έχει κάνει τη μεγαλύτερη πρόοδο είναι ξεκάθαρα η Suzuki. Η Yamaha άφαντη. Το ότι είδαμε από τώρα τη μοτοσυκλέτα της επόμενης χρονιάς στην ανθρακονημάτινη, άνευ χορηγών περιβολή της, είναι ένα καλό σημάδι. Δείχνει την πρόθεση των Ιαπώνων να ασχοληθούν και να δουλέψουν πάνω στη μοτοσυκλέτα τους όσο πιο πολύ μπορούν χωρίς να αφήσουν τα ρολόγια να γράψουν και άλλο χαμένο χρόνο.

Στα του Test

Πρώτος των χρονομέτρησεων του επί Τσεχικού εδάφους Test, αναδείχθηκε ο υπερενθουσιώδης Fabio Quartararo, ο οποίος δοκίμασε τα καλάμια της εργοστασιακής ομάδας από ανθρακονήματα. Η μοτοσυκλέτα των ερωτηματικών, η YZR-M1 του 2020, διαφοροποιείται προς το παρόν ως προς το κομμάτι της σέλας και της ουράς με ζητούμενη την εργονομία και την άνεση στις αλλαγές κατεύθυνσης. Αυτή η μοτοσυκλέτα λοιπόν, έγραψε το 2ο καλύτερο χρόνο στα χέρια του Maverick Vinales, ενώ το 3 στα 3 του Test για τη Yamaha πέτυχε ο Franco Morbidelli ο οποίος δοκίμασε ένα φρένο αντίχειρα που έχει χρησιμοποιήσει σε κάποιες περιπτώσεις, εστιάζοντας ωστόσο στις ρυθμίσεις της μοτοσυκλέτας.

Στο δια ταύτα

Αν μη τι άλλο, είναι κρίμα για ένα τόσο μεγάλο κατασκευαστή να έχει «χαθεί» με τέτοιο τρόπο από το προσκήνιο και να βλέπει τους «δορυφορικούς» του αναβάτες να περνάνε τους εργοστασιακούς. Το Test στο Brno ίσως ήταν μια καλή αρχή που απλά αποδεικνύει πως ο δρόμος της εξέλιξης είναι μακρύς. Μακάρι η μοτοσυκλέτα του 2020 να φέρει επιτέλους αποτελέσματα διότι όσο η Yamaha μένει μη ανταγωνιστική, τελικοί χαμένοι είναι ο ανταγωνισμός και το θέαμα. Όπως και να το κάνουμε, ένας Quartararo δε φέρνει την άνοιξη. Ίδωμεν…

 

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 9 Αυγούστου 2019, 09:00