Τα team orders στην ιταλική ομάδα αποτελούν παρελθόν, με τον Maurizio Arrivabene κατά κύριο λόγο και τον James Allison κατά δεύτερο, να αλλάζουν όλη τη νοοτροπία στα ενδότερα της Ferrari.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ιταλική ομάδα είχε παραδοσιακά την τακτική του No1 και No2 οδηγού. Αυτό συνέβαινε από την εποχή του Schumacher και συνεχίστηκε με τον Alonso, με τους team-mate τους να αναλαμβάνουν το ρόλο του υποστηρικτικού πιλότου. Φέτος, όμως οι Sebastian Vettel και Kimi Raikkonen αγωνίζονται ελεύθερα μέσα στις πίστες, τουλάχιστον όσο και οι δύο τους είναι μέσα στην διεκδίκηση του τίτλου.

Όπως αποκάλυψε ο αγωνιστικός διευθυντής, Maurizio Arrivabene, από την πρώτη μέρα που πάτησε το πόδι του στο Maranello, προσπάθησε να αλλάξει τα πάντα. Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στις εντολές της ομάδας, ξεκαθαρίζοντας σε όλους πως όσο αυτός είναι το αφεντικό, δεν θα υπάρχει διαχωρισμός στην τακτική των οδηγών. Vettel και Raikkonen θα μάχονται σε κάθε αγώνα στα ίσια και όποιος είναι πιο γρήγορος θα κερδίζει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μέχρι στιγμής, ο Γερμανός είναι αυτός που έχει κλέψει την παράσταση, έχοντας τρεις παρουσίες στο βάθρο σε ισάριθμα GP και μία πρώτη θέση. Σιγά σιγά όμως ανεβαίνει και ο Φιλανδός, οπότε περιμένουμε να δούμε αν θα ισχύσει η απαγόρευση των team orders όταν φτάσει η ώρα της μάχης ρόδα με ρόδα.

Αντίθετα, στην Mercedes, ο επικεφαλής Toto Wolff δήλωσε πως είναι πολύ πιθανό να χρησιμοποιούνται πιο συχνά οι εντολές, βλέποντας την Ferrari να πλησιάζει επικίνδυνα και να απειλεί στα ίσια την κυριαρχία τους.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος  

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης