Ευθείες βολές κατά του επικεφαλής της Mercedes AMG Petronas και του μη εκτελεστικού προέδρου, εξαπέλυσε ο Ross Brawn, πρώην τεχνικός διευθυντής της γερμανικής ομάδας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο 62χρονος Βρετανός, ένας από τους πιο επιτυχημένους μηχανικούς στο χώρο της Formula 1, στις 3 Νοεμβρίου θα παρουσιάσει το νέο του βιβλίο με τίτλο «Total Competition» που συνυπογράφει ο Adam Parr. Στις σελίδες αναφέρονται άγνωστες πτυχές από την καριέρα του στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αλλά και οι λόγοι για τους οποίους αποχώρησε από τους μετέπειτα πρωταθλητές το 2013.

Οι ισχυρισμοί του αναμένεται να προκαλέσουν πολλές αντιδράσεις, καθώς χαρακτηρίζει αναξιόπιστους τους Toto Wolff και Niki Lauda, ανθρώπους που κατηγορούν ο ένας τον άλλο και δημιουργούν ίντριγκες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Προτίμησα να φύγω από την ομάδα το 2013. Όταν κατάλαβα ότι δεν μπορούσα να τους εμπιστευτώ η μόνη λύση που είχα ήταν να τους πολεμήσω ή να αποχωρίσω. Επέλεξα το δεύτερο. Ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω τι προσπαθούσαν να κάνουν. Ο Niki άλλα έλεγε τη μία στιγμή και άλλα την επόμενη. Όταν έμαθα ότι Paddy Lowe θα ενταχθεί στην ομάδα, ζήτησα από τον Toto και τον Niki να συναντηθούμε για να λυθεί το θέμα. Ο ένας όμως κατηγορούσε τον άλλον. Με απογοήτευσαν, δεν υπήρχε κανένα μέλλον μαζί τους», αναφέρει στο βιβλίο ο Brawn.

Επίσης, τονίζει το γεγονός της απόκτησης μετοχών της ομάδας. «Ακόμα και τώρα δεν καταλαβαίνω γιατί οι Lauda και Wolff έπρεπε να αποκτήσουν ποσοστό, ενώ είχαν ηγετικούς ρόλους μέσα στην ομάδα. Ίσως, έτσι πίστευαν ότι θα είχαν μεγαλύτερο σεβασμό».

Αναμένουμε με ενδιαφέρον τις απαντήσεις των Toto Wolff και Niki Lauda. Οι δυο τους έφεραν τη γερμανική ομάδα στην κορυφή της F1, ωστόσο, όσα λέει ο Brawn δεν ηχούν καλά στα αυτιά κανενός.

Θυμίζουμε πως, ο Βρετανός εργάστηκε στο παρελθόν στις Williams, Benetton και Ferrari, το 2009 αγόρασε την ομάδα που είχε η Honda και την μετονόμασε σε Brawn GP. Την ίδια χρονιά κατέκτησε το πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών, όμως, στις 16 Νοεμβρίου του ίδιου έτους, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Mercedes-Benz, αποφάσισε να επιστρέψει στο σπορ ως κατασκευάστρια εταιρεία και αγόρασε το 75% των μετοχών της ομάδας, την οποία μετονόμασε σε Mercedes AMG Petronas.
   

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης