Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης

«Ζωντάνεψε» χθες στα δοκιμαστικά ο Διόνυσος και σε λίγη ώρα θα ακουστούν οι πρώτοι «πυροβολισμοί» από τα τούρμπο και τα σκασίματα των εξατμίσεων.Η διαδρομή για την ανάβαση Διονύσου για όλα τα αυτοκίνητα των θεατών  έκλεισε στις 08.30 αφού σε μία ώρα (10.00) ξεκινάει ο αγώνας που αναμένεται να έχει μεγάλο ενδιαφέρον. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι πρώτοι θεατές έφτασαν στο Διόνυσο λίγο μετά τις 7 το πρωί αφού ήθελαν να δουν από κοντά τα αγωνιστικά στην αφετηρία του αγώνα. Αν κρίνουμε από τον κόσμο που πήγε χθες και παρακολούθησε τα επίσημα δοκιμαστικά μπορούμε να συμπεράνουμε ότι σήμερα το βουνό θα γεμίσει από φίλους των αγώνων.

Η Ανάβαση Διονύσου, είναι ο 6ος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων & Ιστορικών Αυτοκινήτων 2021. Τα περισσότερα αγωνιστικά είναι της Ομάδας Ν. Τρέχουν 25 οδηγοί και ο συναγωνισμός θα είναι έντονος στην ανταγωνιστική κλάση Ν2 που συγκεντρώνει 16 συμμετοχές.Ενδιαφέρον υπάρχει και στην ομάδα Ε στην οποία τρέχουν 24 οδηγοί ενώ 15 οδηγοί  συμμετέχουν στην κατηγορία των Ιστορικών αυτοκινήτων.

Το πρώτο αγωνιστικό ξεκινάει στις 10 το πρωί για μια γρήγορη και τεχνική διαδρομή  συνολικού μήκους 5.7 χιλιομέτρων.Το Σάββατο έγιναν τα επίσημα χρονομετρημένα δοκιμαστικά. Και πήραμε μια γεύση από το συναγωνισμό που θα ακολουθήσει σήμερα. Αν και υπήρχαν αρκετά σύννεφα στο βουνό ευτυχώς δεν έβρεξε και οι οδηγοί είχαν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν τα αυτοκίνητά τους και στα δύο σκέλη δοκιμών με σλικ λάστιχα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην Ομάδα Ν, ο Π. Κύρκος με Mitsubishi Lancer Evo IX κινήθηκε γρήγορα . Έκανε χρόνο 2:30.74 και δεν φαίνεται να απειλείται σήμερα από κάποιον άλλον.Μια πολύ ανταγωνιστική 3άδα εμφανίστηκε στην κλάση Ν3, με τρία Honda Civic Type R. Τον καλύτερο χρόνο έκανε ο Κ. Καραθανάσης . Πολύ κοντά το  2:36.84 του Καραθανάση κινήθηκε και ο  Δ. Γιαννούλης με χρόνο 2:38.88. Αλλά και ο Μ. Ξανθάκος με χρόνο 2:39.37 είναι αρκετά κοντά και πάντα η πιο υπολογίσιμη απειλή.

 Στη Ν2 ο «Αστριός» επικράτησε και στα δύο σκέλη, με καλύτερο χρόνο 2:48.38. Αντίστοιχη ήταν και η εικόνα της Ομάδας Α. Ο Μ. Ευθυμίου με Ford Escort RS Cosworth σημείωσε χρόνο 2:27.49. Στη μάχη της Α6 ο Β. Μπάτζανος (Citroen Saxo VTS) σταμάτησε το χρονόμετρο στο 2:31.42, δηλαδή 2,27″ εμπρός από τον Α. Μητσάκο (Peugeot 106).

Ο Α. Κούσης (Honda Civic Type R Ε11) ήταν ο γρηγορότερος οδηγός της Ομάδας Ε, ρίχνοντας το χρόνο του ως το 2:34.67, έχοντας μια ανάσα πίσω του τον Α. Ντόφη (Ford Escort RS2000), με 2:34.89, και τρίτο τον Π. Ραπατζίκο (Lanca Delta Integrale E12), με 2:39.04.

Ο Λ. Τσαγγαράς με την όμορφη Opel Ascona 400 κατηγορίας 4/Ε6 επικράτησε στα Ιστορικά, με 2:43.34, έχοντας πολύ κοντά του τον Ι. Κάτσικα (Ford Escort RS2000) με 2:51.51. Ο Γ. Σαρταμπάκος, ο γρηγορότερος εκ των τριών συμμετεχόντων στο Ενιαίο Skoda, σημείωσε 2:57.76.

Στη Formula Saloon, ο Μ. Ηλιόπουλος (Ford Focus RS) σταμάτησε το χρονόμετρο στο 2:15.86 . Ο μεγάλος του αντίπαλος ,ο Π. Χατζημάρκος (Mitsubishi Lancer Evo IX) δεν ολοκλήρωσε την προσπάθειά του λόγω μηχανικής βλάβης.Η κατηγορία FST2 με τα δικίνητα αγωνιστικά ήταν υπόθεση του Ν. Γκίκα (VW Golf 1.8 20V Turbo), ο οποίος στο 2ο σκέλος σημείωσε 2:27.37.

Τον αγώνα  διοργανώνει η Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής, με την υποστήριξη της Περιφέρειας Αττικής και του Δήμου Μαραθώνα, του διαδικτυακού καναλιού Sportal TV και του Ρεκτιφιέ Special. 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης