Ανίκανοι να διοργανώσουν ακόμα και ενιαίο πρωτάθλημα;

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 22 Απριλίου 2015, 19:20
Ανίκανοι να διοργανώσουν ακόμα και ενιαίο πρωτάθλημα;

Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     


Όσοι ασχολούνται με τους αγώνες αυτοκινήτου στην Ελλάδα γνωρίζουν πως το πρωτάθλημα ταχύτητας βρίσκεται στον... πάτο. Συμμετοχές δεν υπάρχουν, οι αγώνες δεν διοργανώνονται όπως πρέπει ενώ Αφού δεν μπορούν γιατί δεν το λένε να το μάθει και ο κόσμος; Καλύτερα να λες δεν ξέρω παρά ότι τα ξέρεις όλα... δεν υπάρχουν πίστες, με εξαίρεση αυτή των Σερρών, για να φιλοξενήσουν ένα τόσο σημαντικό θεσμό. Επιπλέον ακόμα και το ενιαίο πρωτάθλημα δεν είναι αυτό που θα ήθελαν οι νέοι οδηγοί και φυσικά οι θεατές.

Για φέτος λοιπόν, τα μέλη της Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου με μπροστάρη τον ίδιο τον πρόεδρο Δημήτρη Μιχελακάκη, πήραν την απόφαση να στηρίξουν το πρωτάθλημα ταχύτητας ενιαίου θεσμού. Μετά από προσπάθειες (;) και διαβουλεύσεις αποφάσισαν να γυρίσουν το ρολόι καμιά 20αριά χρόνια πίσω και να διοργανώσουν ενιαίο θεσμό με αυτοκίνητα Peugeot Rally και Citroen Saxo. Ο καθένας μπορεί να καταλάβει πως ακόμα και στην Ελλάδα του μνημονίου, τα αυτοκίνητα αυτά είναι ξεπερασμένα και θα μπορούσαν να τρέχουν σε έναν υποστηρικτικό θεσμό του πρωταθλήματος.

Πάλι καλά που υπήρξαν και άλλες κατηγορίες και οι θεατές είδαν και λίγο θέαμα...

Δήλωσαν 4 και πήγε 1!!!!
Άρχισαν λοιπόν τις συναντήσεις, έβγαζαν δελτία Τύπου και τελικά αποφασίστηκε να ξεκινήσει ο θεσμός, το Σαββατοκύριακο 18-19 Απριλίου από την πίστα των Μεγάρων. Όπως όμως αποδείχτηκε μόλις... 4 οδηγοί δήλωσαν συμμετοχή αλλά όπως μάθαμε ένας μόνο πήγε για να τρέξει!!! Η επίσημη θέση της Ομοσπονδίας για την κατάντια αυτή, αποτυπώνεται στο σχετικό δελτίο Τύπου που βρίσκεται ανεβασμένο στην ιστοσελίδα της: «Το ΟΜΑΕ Saxo -106 cup δυστυχώς δεν κατόρθωσε να ξεκινήσει Αυτοί που διέδιδαν ότι θα έιναι ένας επιτυχημένος θεσμός ας πάνε να το πούνε και σε οδηγούς που είχαν χορηγούς και απλά ξεφτυλίστηκαν γιατί δεν έγινε αγώνας ενιαίου...από τον 1ο Αγώνα του Πρωταθλήματος, εξαιτίας της μη έγκαιρης προετοιμασίας των αυτοκινήτων. Σίγουρα στο σχεδόν ενάμισι μήνα που απομένει έως την έναρξη του 2ου Αγώνα, η κατηγορία θα συμπληρωθεί».

Η ελπίδα μπορεί να πεθαίνει πάντα τελευταία αλλά το αποτέλεσμα είναι ξεκάθαρο και θα μπορούσαμε να το χαρακτηρίσουμε ως παταγώδη αποτυχία. Δεν θα ήταν υπερβολή να μιλούσαμε για απόλυτη ανικανότητα και μάλιστα από ανθρώπους που γνωρίζουν τα πράγματα και συνεχώς διαλαλούν ότι είναι αυτοί που ξέρουν ενώ όλοι οι άλλοι είναι άσχετοι. Μα, αν οι σχετικοί δεν μπορούν να στηρίξουν και διοργανώσουν ένα τέτοιο θεσμό, τότε οι άσχετοι τι χειρότερο θα μπορούσαν να κάνουν;

Αυτή η κίνηση αποδείχτηκε πως ήταν ακόμα μία αποτυχία της Ομοσπονδίας η οποία αντιμετωπίζει σοβαρά θέματα. Αν βάλουμε στην άκρη και τα 170.000 ευρώ που δώρισε πρόσφατα (και θα διερευνηθεί από την Γενική Γραμματεία αθλητισμού) σε ιδιωτική εταιρεία για το ράλι Ακρόπολις και για τα οποία θα πρέπει να λογοδοτήσει, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε και την επίσης αδυναμία της να διοργανώσει, ενώ έχει την δυνατότητα, το Ράλι Ακρόπολις για το 2015. Αν δεν μπορεί να κάνει αυτά τότε μήπως πρέπει να δούμε τι λύσεις υπάρχουν; 

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 22 Απριλίου 2015, 19:20