Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με την ανάβαση Διονύσου έπεσε η αυλαία του δεύτερου γύρου του πανελληνίου πρωταθλήματος. Οι οδηγοί που συμμετείχαν (96 συνολικά) έτρεξαν σε μία διαδρομή 5.5 χιλιομέτρων με κατεύθυνση από Ασταμάτητος ήταν στον Διόνυσο ο Μάριος Ηλιόπουλος…την Ανατολή Νέας Μάκρης προς τον Άγιο Πέτρο Διονύσου.

Τον απόλυτο χρόνο ημέρας που περιλάμβανε δύο αγωνιστικά σκέλη, σημείωσε ο Μάριος Ηλιόπουλος ο οποίος έτρεξε με Ford Fiesta WRC αντί του Audi R8 που είχε εμφανίσει στην Ριτσώνα.

Σε δηλώσεις του μάλιστα ο «Mario» τόνισε πως έτρεξε με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο καθώς αυτό ζήτησαν οι φίλαθλοι μέσα από ψηφοφορία που έγινε στο zougla.gr.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Ford Fiesta WRC του Μάριου Ηλιόπουλου πέταγε... και στο τέλος έσπασε τα χρονόμετρα!

Αγριεμένος με το… καλημέρα
Ο πρωταθλητής της Formula Saloon έδειξε πολύ… αγριεμένος από τις δοκιμές του Σαββάτου ρίχνοντας Το EVO του Πατσουρέα είχε πρόβλημα και η ομάδα του δεν κατάφερε να το λύσει… τα χρονόμετρα τόσο χαμηλά που έκανε τους πάντες να τρίβουν τα μάτια τους.

Δυστυχώς στον αγώνα της Κυριακής δεν είδαμε τον Κώστα Πατσουρέα (νικητή της Ριτσώνας) καθώς το Mitsubishi EVO, και όπως ο ίδιος δήλωσε (στο Facebook), αντιμετώπισε προβλήματα που δεν μπόρεσε να λύσει η αγωνιστική του ομάδα.

Στην Κατηγορία Formula Saloon λοιπόν, το νικητή ακολούθησε ο Νίκος Γκίκας (VW Golf 4, FST2) ενώ το βάθρο συμπλήρωσε ο Κωνσταντίνος Ζυγογιάννης με Audi A3.

Το ταλέντο του Γιώργου Κεχαγιά φαινόταν και στο zougla.gr το γράφαμε εδώ και καιρό. Πλέον, σε κάθε αγώνα τρελαίνει τον κόσμο με τις εμφανίσεις του!

Οι νικητές σε Α, Ν και Ε
Στην Ομάδα Α, η νίκη πέρασε στα χέρια του Μιχάλη Ευθυμίου (Ford Escort WRC, A8) ενώ το βάθρο Έκαναν… πάρτι Ευθυμίου και Κεχαγιάς σε «Α» και «Ε»συμπλήρωσαν οι Ανδρέας Ντόφης (Mitsubishi Lancer EVO VIII, A8) και Βασίλης Μπάτζανος (Citroen Saxo, A6).

Ο Γιώργος Κεχαγιάς με Ford Sierra RS 500 έδειξε πως αποτελεί πλέον τον… φόβο και τον τρόμο της κατηγορίας Ε κερδίζοντας την πρώτη θέση και μαζί την δεύτερη νίκη σε ισάριθμους αγώνες. Ακολούθησαν οι Βασίλης Ντέρμας (BMW M3, Ε12Δ) και Παντελής Βασιλειάδης (Citroen AX, E10).

Στην ομάδα Ν, οι Πάνος Κύρκος, Σταμάτης Κατσίμης και Γιάννης Ποτουρίδης συμπλήρωσαν το βάθρο.

All time Classic στην κατηγορία Α με τον Μιχάλη Ευθυμίου να κερδίζει την πρώτη θέση

Στα ιστορικά
Τέλος στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων ταχύτερος όλων αναδείχτηκε ο  Γιώργος Κατσαρός με Ford Escort RS 1600 που άφησε πίσω του, τους Βαγγέλη Γεωργούλα (Ford Escort RS 2000) και Ανδρέα Καροτσιέρη (Porsche 911).


Για να δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα από την ανάβαση Διονύσου πατήστε
ΕΔΩ

Ο Γιώργος Κατσαρός ήταν ο μεγάλος νικητής στην κατηγορία των Ιστορικών

 

Νικητές Κλάσεων
Ν2: Διονύσης Γιαννούλης (Peugeot 106 S16)
Ν3: Γιάννης Φωτεινέλης (Honda Civic Type-R)
Ν4: Πάνος Κύρκος (Mitsubishi Lancer EVO IX)
Α5: Γιάννης Παράβαλος (Toyota Yaris)
Α6: Βασίλης Μπάτζανος (Citroen Saxo VTS)
Α7: Αλέξανδρος Τσιόγκας (Peugeot 106 Maxi)
Α8: Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC)
Ε10: Παντελής Βασιλειάδης (Citroen AX)
Ε11: Θανάσης Κουρνιάτης (Ford Escort ΜΚ ΙΙ)
Ε12: Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS 500)
FST: Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta WRC)
FST2: Νίκος Γκίκας (VW Golf 4)
FSA: Παναγιώτης Ηλιόπουλος (Ferrari 458 Challenge)

Ιστορικά:
Κατηγορία C: Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort RS 1600)
Κατηγορία D: Βαγγέλης Γεωργούλας (Ford Escort RS 2000)
Κατηγορία Ε: Κωνσταντίνος Γεωργακόπουλος (Mazda 323 GTX)

Ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος έτρεξε με την εντυπωσιακή Ferrari 458 Challenge και προκάλεσε τον θαυμασμό του φίλαθλου κόσμου
Μετά από πολύ καιρό είδαμε και πάλι τον Σταμάτη Κατσίμη σε αγώνα που τελικά τερμάτισε στην δεύτερη θέση της κατηγορίας Ν
Ο Γιάννης Φωτεινέλης ήταν ο νικητής στην κλάση Ν3

Ο Παντελής Βασιλειάδης με Citroen AX κέρδισε την Ε10
 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης