Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Όταν διάλεξες το καινούργιο αυτοκίνητο σου στην αντιπροσωπεία ή όταν έκανες αναζήτηση στο site των μεταχειρισμένων, ποιο χρώμα επέλεξες αποκλειστικά; Νομίζεις πως είναι τυχαίο; Πως απλά το είδες και σου έκανε «κλικ»; Σύμφωνα με τους ψυχολόγους, δεν είναι τόσο απλό, καθώς το χρώμα του αυτοκινήτου, αντιπροσωπεύει και τα κυριότερα χαρακτηριστικά του χαρακτήρα μας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μαύρο: Συνυφασμένο κυρίως με τα πιο premium και πολυτελή οχήματα, είναι ένα χρώμα που επιλέγει πάνω από το 20% των αγοραστών. Σύμφωνα με την έρευνα, αντικατοπτρίζει έναν οδηγό σοβαρό, που προτιμά την άνεση και την πολυτέλεια, παρά τις νεανικές τρέλες και τις οποιεσδήποτε εκπλήξεις. 
Κόκκινο: Αναζητάς την προσοχή, είσαι εκδηλωτικός χαρακτήρας και άκρως κοινωνικός. Θέλεις όποτε περνάς με το αυτοκίνητο, τα βλέμματα να πέφτουν πάνω σου σαν μαγνήτης.
Άσπρο: Εάν έχεις επιλέξει να οδηγείς άσπρο αυτοκίνητο, το πιθανότερο είναι να σου αρέσει η απλότητα και να αποφεύγεις καβγάδες και εντάσεις. Συνήθως το επιλέγουν όσοι… δεν δίνουν μεγάλη σημασία στο αυτοκίνητο τους.
Μπλε: Χαρακτηρίζει τους πιο αισιόδοξους ανθρώπους οι οποίοι είναι πιθανότερο να οργανώσουν ένα ταξίδι με το αυτοκίνητο. Συνήθως το σκούρο μπλε το επιλέγουν μητέρες και οικογενειάρχες.
Πορτοκαλί: Δεν δίνει την παραμικρή σημασία στην γνώμη του κόσμου, σου αρέσει να πηγαίνεις κόντρα σε κάθε ευκαιρία και υποστηρίζεις σθεναρά, ό,τι και να πεις.
Πράσινο: Δεν είναι τυχαία συνυφασμένο με τα πιο οικολογικά οχήματα. Σου αρέσει η φύση, δεν σε ενδιαφέρουν οι επιδόσεις και προτιμάς κάτι πιο αργό, αλλά σταθερό που δεν ρυπαίνει.

Ασημί: Δεν σε ενδιαφέρουν οι λεπτομέρειες. Βλέπεις το αυτοκίνητο ως εάν εργαλείο που απλά θα σε μεταφέρει και είσαι ιδιαίτερα πολυάσχολος για να το πλένεις σε τακτικά χρονικά διαστήματα.
Χρυσό: Σου αρέσει το κοινωνικό status, επιλέγεις μόνο πράγματα για τα οποία είσαι 100% σίγουρος και το τελευταίο που επιθυμείς, είναι να δοκιμάζεις νέες εμπειρίες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης